רועי קהת
צילום: יחצ

רועי קהת ל"ביזספורט": "היו דמעות בעיניים כאשר כבשתי את השער"

אחד הליגיונרים של הכדורגל הישראלי מספר בראיון מיוחד על התחושות הקשות להיות מחוץ לישראל בזמן הלחימה
 
מיכאל וייסרמן |

המלחמה בישראל נכנסה ליומה השלישי. מצד אחד, יש תחושות קשות בקרב תושבי הדרום ועוטף עזה לאור האסון הגדול שפקד אותם ומצד שני - חשש גדול בקרב תושבי הצפון והמרכז לאור ההתפתחויות בגבול לבנון.

במעמד החתימה. קהת (צילום: יחצ)

תחושות קשות קיימות אצל כדורגלנים ישראלים שמשחקים בחו"ל. חלק גדול מהם שיחק אתמול בליגה כאשר הראש נמצא באירועים בארץ הקודש. אחד הסיפורים המיוחדים הוא של הקשר רועי קהת.

האחרון עזב בקיץ את ישראל וחתם בקבוצת סומגאיט מאזרבייג'אן. אתמול (ראשון) קבוצתו ניצחה 0:1 בליגה את קפאז וקהת כבש את השער היחיד במשחק.

בראיון מיוחד ל"ביזספורט סיפר הקשר על התחושות לחיות מחוץ לישראל. "הייתה תחושה לא פשוטה קשה לא להיות בישראל בזמן כזה, אנחנו מול המסכים כל היום, מנסים להתעדכן בכל רגע במה שקורה בארץ ואז אתה עולה למשחק", סיפר ל"ביזספורט".

מה הרגשת בחימום?

"עד שאתה עולה לחימום אתה כל שניה בטלפון והמחשבות לא מפסיקות".

חשבת שתכבוש דווקא ביום הזה?

"האמת שלפני המשחק כבר תכננתי שאם אבקיע שער אז אעשה את תפילת 'שמע ישראל' לאות הזדהות. באותם רגעים שעשיתי אותה הרגשות צפו והדמעות היו בעיניים וזה היה מאוד אמוציונלי".

מסר לישראלים שצפו בך?

"אני רק רוצה לשלוח תנחומים לכל המשפחות השכולות, לחיילי צה"ל הצלחה גדולה ושיחזרו בשלום".

קהת, 31, גדל במכבי תל אביב ושם התחיל את קריירת הבוגרים. בשנת 2013 שוחרר ממכבי תל אביב וחתם במכבי יבנה מהליגה הלאומית ומשם עבר להפועל קריית שמונה מליגת העל.

בין השאר קהת שיחק גם באוסטריה וינה, מכבי חיפה, מכבי נתניה ובעונה שעברה ירד עם קריית שמונה לליגה הלאומית. הקיץ הוא עבר לקדנציה שנייה בחו"ל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.