זלאטן חגג יום הולדת. המתנה: פרארי בשווי חצי מיליון אירו
זלאטן איברהימוביץ' הוא ללא ספק אחד הסופרסטארים הגדולים של המאה הנוכחית ולא רק כי מדובר בכוכב כדורגל עצום, אלא גם בשל העובדה שהחלוץ השוודי חי חיי מותרות ולא פוסח על דבר כאשר הוא מתראיין.
לא מוותר על פרארי. איברהימוביץ' (צילום: טוויטר מילאן)
איברהימוביץ' חגג היום (שלישי) יום הולדת 42 וכהרגלו בשנים האחרונות התפנק ברכש חדש מסוג פרארי מראנלו. על פי ההערכות, ערכו של רכבו של החלוץ הוא כחצי מיליון אירו. בשלוש השנים האחרונות נוהג החלוץ להעלות תמונה באינסטגרם הפרטי שלו עם רכבו החדש כאשר בשנים האחרונות הועלו תמונות של רכב מסוג פרארי. בשנת 2020 רכש איברהימוביץ' רכב מסוג פורשה 911. השוודי ידוע כאספן רכבים בעיקר של פרארי ומחזיק ברכבים בשווי של יותר מ-3 מיליון אירו.
האיטלקי, מאורו איקרדי, מחזיק ברכב היקר בעולם כאשר רכש רכב חדש ויוקרתי מדגם "רולס רויס". הרכב שנרכש על ידי החלוץ האיטלקי שווה כ-26 מיליון דולר ועל פי דיווחים יש רק שלושה כלי רכב כאלה בעולם. בעבר דווח כי ביונסה וג'ייזי גם מחזיקים ברכב דומה. איקרדי משחק בקבוצת גלאטסראיי אליה הגיע בעונה שעברה בהשאלה מפריז סן ז'רמן והעונה המעבר הושלם וכעת השחקן שייך לקבוצה הטורקית. שכרו של החלוץ בטורקיה הוא 6.6 מיליון דולר לשנה כאשר הקיץ הוא חתם על חוזה חדש בקבוצתו לשלוש שנים. שווי השוק של השחקן הוא 19 מיליון אירו, כאשר בשיאו היה שווה 100 מיליון אירו (אז שיחק באינטר).
- הפתעה בראש: 10 השחקנים עם דמי ההעברה הגדולים בהיסטוריה?
- כמה כסף יקבל ליאו מסי מאדידס לאחר הפרישה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
