העזיבה של בנזמה והכסף הגדול על בלינגהאם: סוגיית החלוץ בריאל מדריד
במועדון הספרדי הודו כי שגו בהכנות המקצועיות והכלכליות ונותרו ללא חלוץ בודד. המשימה בקיץ הבא: אמבפה או הולאנד
ריאל מדריד תפגוש הערב (שבת, 19:30) את ג'ירונה לקרב ישיר על המקום הראשון ובמועדון עוסקים בעיקר בסוגייה אחת שמטרידה את הצוות המקצועי במועדון והוא היעדר שערים ומחסור של חלוצים בסגל הנוכחי.
ייתן גולים? ויניסיוס (טוויטר ריאל מדריד)
במדריד הודו כי שגו באסטרטגיה. למעשה הבנייה הייתה סביב צירופו של בלינגהאם שעלותו היא כ-103 מיליון אירו שהיה אמור לשחק בחלק ההתקפי עם הברזילאים ויניסיוס ורודריגו, כאשר השניים נרכשו ב-45 מיליון אירו כל אחד. בחודש יוני ציפו במדריד שמי שיספק את השערים יהיה כרים בנזמה שאף מוקדם יותר בעונה שעברה האריך את חוזהו בעונה נוספת ואז הציפייה הייתה כי בקיץ 2024 יגיע חלוץ משמעותי אחר.
בנזמה קיבל הצעה מקבוצת אל איתיחאד מערב הסעודית עם שכר של 200 מיליון אירו ועזב את ספרד מוקדם ממה שציפו. בנוסף, גם מרקו אסנסיו עזב הקיץ את ריאל מדריד לפריז סן ז'רמן ואילו היהלום הטורקי, ארדה גולר, שנרכש על ידי ריאל מפנרבחצ'ה תמורת 20 מיליון אירו, נפצע בתחילת העונה וטרם הראה את כשרונו בסנטיאגו ברנבאו.
- ריאל מדריד חילקה רכבי יוקרה: כמה שווים הרכבים של ויניסיוס ואמבפה?
- האם צרפת תלך עד הסוף ביורו וכמה שווה שוער סרביה ראיקוביץ'?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לכן, במדריד מבינים כי בקיץ הקרוב הם חייבים להחתים את קיליאן אמבפה. רק השבוע צוטט בכיר במועדון כך: "80 אחוז שאמבפה יגיע הקיץ לריאל מדריד". המשמעות שהמועדון הספרדי ישקיע סכומי עתק בכדי לשכנע את הצרפתי לחתום. הוא כבר הביע את רצונו להגיע ואף סירב לחתום על הארכת חוזה בפריז סן ז'רמן. גם שמו של הארי קיין וארלינג הולאנד עלו אבל במדריד מבינים כי הבאתם תהיה יקרה הרבה יותר ואף עשויה להגיע ל-400 מיליון שיכללו גם את תג המחיר וגם את שכרם של החלוצים.
- 1.מאוהבת באמבפה 01/10/2023 02:51הגב לתגובה זושאמבפה הוא הטוב בעולם :-))))
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
