מעכשיו: ליגת העל בכדורגל תשודר בסלולר- מה יהיה המחיר?
עידן חדש בכדורגל הישראלי: ליגת העל בכדורגל, ONE ZERO, תשודר גם במכשירים ניידים. בעקבות מכרז השידורים החדש, החל ממחזור המשחקים הקרוב, משחקי הליגה המשודרים בחבילת הערוצים של ספורט 1 ישודרו גם למכשירים ניידים. לקוחות יס ופרטנר המנויים לחבילת הערוצים של ספורט 1 יוכלו לצפות במשחקי הליגה בתוספת של 10 שקלים לחודש או באמצעות הצטרפות על בסיס יומי. כרגע, אפשר להצטרף לשירות בדיגיטל, או במוקד השירות של הפלטפורמות.
עוזר לכולם. יו"ר המנהלת (צילום: באדיבות מנהלת הליגות)
עד כה יכלו אוהדי הכדורגל בישראל ליהנות משידורי המשחקים דרך ערוצי צ'רלטון רק דרך חברות תקשורת שונות וכעת למעשה יוכלו להינות מהכדורגל הישראלי בכל מקום בעולם. ראוי לציין, כי ערוצי הצ'רלטון אינם נמצאים בחבילה הבסיסית של אף חברה ותוספת ממוצעת של כל ארבעת הערוצים של צ'רלטון הם בעלות של 80 שקל לחודש.
יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון, מסר בתגובה: "אנו חיים בעידן בו ילדים ונוער נמצאים בטלפונים הניידים ולכן מכניסתי למנהלת היה לי חשוב למצוא דרך להנגיש להם את משחקי ליגת וואן זירו. התחלנו עם הנגשת המשחקים בחינם לחיילים קרביים ואנו ממשיכים בצעד חשוב זה. בשנים האחרונות הרייטינג של הכדורגל הישראלי נמצא בעליה מתמדת ואנו ממשיכים לפעול להרחבת מעגלי הצפייה בו. נמשיך גם לפעול להרחיב את השירות לפלטפורמות שידור נוספות".
- הספסל היקר של מכבי חיפה - שני השחקנים היקרים שלא שיחקו אמש
- חשש בכדורגל הישראלי מפגיעה כלכלית: "6 קבוצות משחקות בצפון"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.פוטוט להקאפ 21/09/2023 16:20הגב לתגובה זוהמנהלת צריכה לשלם לנו כדי שנסכים לראות כי אין מה לראות כי אין כדורגל בארץ יש אלימות גועל קללות חובבנות אה שכחתי משכורות עתך לכאילו שחקנים
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
