כמה שווה סאנצ'ו, השחקן המנודה של מנצ'סטר יונייטד?
מנצ'סטר יונייטד עוברת תקופה לא פשוטה מבחינה מקצועית. למרות כניסתה של בעלת חסות חדשה אז המועדון עובר טלטלה לא פשוטה שקשורה למספר שחקנים בכירים.
אחד השחקנים הוא החלוץ ג'יידון סאנצ'ו. המועדון האנגלי הוציא הודעה לפיה ובה נכתב: "ג'יידון סאנצ'ו קיבל תוכנית אישית ויתאמן מחוץ לקבוצה הבוגרת עד ועדת משמעת פנימית בעניינו".
מנודה. סאנצ'ו (צילום: טוויטר מנצ'סטר יונייטד)
הסערה סביב סאנצ'ו החלה במשחק הליגה מול ארסנל, אז נותר מחוץ לסגל ומאמנו, אריק טן האח, הבהיר: "הוא לא היה בסגל כי לא היה מספיק טוב באימונים". סאנצ'ו לא אהב את דבריו של מאמנו והגיב ברשתות החברתיות: "זה שקר. אני חושב שיש סיבות לכך שלא הייתי בסגל שאני לא יכול לפרט. הפכתי לשעיר לעזאזל וזה לא הוגן כלפיי".
סאנצ'ו הגיע בקול תרועה רמה אך בשלב זה אינו מרשים את אוהדי וראשי יונייטד ונחשב לאחד ה"פלופים" של השנים האחרונות באנגליה. סאנצ'ו, 23, בן למהגרים מטרינידד וטובגו אבל גדל באנגליה. הוא הגיע מבורוסיה דורטמונד בהעברת ענק - 85 מיליון אירו.
- מקורביו של אוסקר גלוך רומזים: עד יולי הוא יהיה בקבוצה אחרת
- רף חדש: למה אתם חייבים להחזיק אצבעות למעבר של גלוך לדורטמונד?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סאנצ'ו גדל בווטפורד ולאחר מכן במחלקת הנוער של מנצ'סטר סיטי ושם לא קיבל את חוזה בוגרים כפי שרצה. לכן הוא בחר לעזוב את המועדון האנגלי ונמכר עוד בגיל נוער לבורוסיה דורטמונד תמורת 9 מיליון אירו.
הקיצוני נחל הצלחה אדירה בגרמניה ונחשב לאחד הכשרונות הגדולים באירופה עם 103 הופעות ו-38 שערים. לאחר 4 שנים בגרמניה נמכר סאנצ'ו למנצ'סטר יונייטד בסכום עתק של 85 מיליון אירו וחתם על חוזה לחמש שנים.
הקיצוני לא הרשים את אנשי יונייטד ורושם העונה מספרים נמוכים. במשך שנתיים שותף ב-72 משחקים וכבש 16 שערים. בקיץ עוד היה נראה שדורטמונד תסכים להחזיר לעצמה את הנכס אבל רצתה לעשות זאת בהשאלה ואילו יונייטד הבהירה כי מעוניינת רק למכור אותו והציבה תג מחיר של 55 מיליון אירו.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
