המספרים מאחורי החתמת איסמעילה סורו בבית"ר
בית"ר ירושלים הפסידה בשבוע שעבר להפועל חיפה. במסיבת עיתונאים אחרי ההפסד הצהיר מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס: "כבר בשבועיים הקרובים נצרף שלושה שחקנים משמעותיים". זה התחיל בהשאלתו של בלם מכבי חיפה, אורי דהן, המשיך עם הצטרפותו של החלוץ מירון ג'ורג' ואתמול (רביעי) הסתיים עם הצטרפותו של הקשר איסמעילה סורו.
רכש יוקרתי. סורו (צילום: טוויטר בית"ר ירושלים)
סורו היה בראש רשימת הרכש של אבוקסיס עוד בתחילת הקיץ. סאגה ארוכה שהתנהלה בעיקר בין השחקן לבין קבוצתו סלטיק, בנוגע להתרת חוזהו, הגיעה לסיום השבוע. השחקן נחת בבירה ועבר בדיקות רפואיות.
סורו חתם בבית"ר על הסכם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. שכרו עומד על כ-300 אלף אירו לעונה והוא חתם באמצעות נציגיו אבי נימני ופרנק בלחסן. זה המועדון השני של סורו בישראל. הראשון היה בני יהודה - גם אז שיתף פעולה עם אבוקסיס כמאמן הקבוצה ועם ברק אברמוב ששימש אז כבעלים.
סורו, 25, יליד חוף השנהב גם במוסו המקומית וכבר בגיל 18 עבר לשחק בקבוצת סקסאן מהליגה הראשונה במולדובה. באותה עונה שיחק במשך 22 משחקים אך לא כבש שער. עונה לאחר מכן חתם גומל הבלארוסית בה שיחק במשך 15 משחקים וכבש שער אחד.
הקדנציה של סורו בישראל התחילה בדצמבר 2017 וחתם לשלוש וחצי שנים. הקשר חתם על שכר שהיה על פי ההערכות פחות מ-100 אלף אירו לעונה והוא עבר בחינם. הקבוצה הבלארוסית ובני יהודה החזיקו כל אחת בחמישים אחוז מכרטיסו של השחקן.
ב-22 בינואר 2022 נבחר לאחר הקשרים הטובים בליגת העל וחתם על חוזה לארבע וחצי עונות בסלטיק הסקוטית. שכרו של השחקן היה 400 אלף אירו לעונה. סלטיק רכשה את הקשר בסכום של 2.3 מיליון אירו, שהתחלקו שווה בשווה עם קבוצת גומל הבלארוסית, ממנה הגיע לקבוצה בשכונה. במהלך תקופתו בסקוטלנד השאילה סלטיק את השחקן לקבוצת ארוקה מפורטוגל.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
- 2.הכתום 07/09/2023 08:50הגב לתגובה זושחקן בלוף ושום דברב6 שנים כבש 2 שערים חחחחחחחחכלום ושום דבר מכר ,2.3 והיום לתא תמורה???שלא יעבדו עליכם!!!!
- צדק 08/09/2023 11:54הגב לתגובה זוממתי קשר דפנסיבי אמור להיות מכונת שערים יא ליצן? אמור לכסות את האמצע ולבנות התקפה מתי עלי מוחמד ממכבי חיפה הבקיע וכמה? אופיר קריאף מתי הבקיע? גולים זה לא במסגרת התפקיד של קשר הגנתיזה רק בונוס
- 1.בהצלחה לבית"ר (ל"ת)עידן 07/09/2023 07:55הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
