בנגמין פבאר
צילום: טוויטר באיירן מינכן רשמי

כמה יעלה הבלם החדש של אינטר?

סגנית אלופת אירופה סיכמה את מעברו של בנז'אמין פבאר. כמה הבלם הסכים להרוויח במועדון החדש שלו?

מיכאל וייסרמן |

מועדון הכדורגל של אינטר ידוע כאחד המפוארים בכדורגל האיטלקי ונראה כי בשנים האחרונות חזר לצמרת הגדולה כאשר בעונה שעברה אף הגיע לגמר ליגת האלופות שם הפסיד למנצ'סטר סיטי בתוצאה 1:0.

רכש נוצץ לאינטר. פבאר (צילום: טוויטר באיירן מינכן)

אחד השינויים הגדולים עליו החליטו הקיץ במועדון זה צירוף מגן משמעותי ונראה כי נמצא כזה בדמותו של בנג'מין פבאר. מאמן אינטר, סימונה אינזאגי, כבר הצהיר לאחרונה כי פבאר נמצא בראש רשימת הרכש שלו ונראה כי זה נמצא על סף סיכום.

כבר מספר שבועות שאינטר מנהלת משא ומתן ארוך מול באיירן מינכן לה שייך השחקן ועל פי דיווחים אז הצדדים הגיעו לכדי סיכום כאשר אינטר תשלם לבאיירן 30 מיליון אירו ועוד 5 מיליון אירו ישולמו כבונוסים עתידיים. עד כה הציעה אינטר שלוש הצעות על השחקן שהיו נמוכות מ-30 מיליון אירו וההצעה האחרונה צפויה להתקבל בקרב ראשי המועדון הגרמני.

פבאר יהיה השחקן השני שצפוי לעשות את המעבר מגרמניה לאיטליה לאחר השוער יאן זומר שחתם לפני חודש באינטר. אגב עזיבתו של זומר היא למעשה זאת שעשויה להביא לכך ששוער מכבי תל אביב, דניאל פרץ, יגיע לבאיירן מינכן.

פבאר עצמו אף הסכים להגיע לאינטר למרות שזכה גם בהצעות ממנצ'סטר יונייטד וליברפול וזאת בשל שכרו. כעת מרוויח הבלם כ-6 מיליון ליש"ט בבאיירן ושכרו צפוי להשתדרג באיטליה.

פבאר, 27, גדל בליל ושם התחיל את קריירת הבוגרים שלו. לאחר עונה אחת בליל נמכר השחקן לשטוטגארט שם שיחק במשך שלוש שנים. בשטוטגארט שותף ב-84 משחקים וכבש 2 שערים.  בדצמבר 2019 נרכש פבאר על ידי באיירן מינכן ששילמה לשטוטגארט 35 מיליון אירו והשחקן חתם עד 2024 וכעת צפוי לעזוב לאיטליה. בבאיירן שותף ב-111 משחקים וכבש 8 שערים.

קיראו עוד ב"ביזספורט"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.