כמה שווה התמונה ש"שברה את הרשת" לאוהדי ריאל מדריד?
ריאל מדריד מעלה הילוך לקראת העונה הבאה. בחודש יוני כבר החתימה הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי שחקני רכש משמעותיים כמו ארדה גולר, פראן גארסיה ובמיוחד החתמתו של ג'וד בלינגהאם שעלות העסקה לריאל מדריד נאמדת ב-250 מיליון אירו. על פי פרסומים בספרד, ריאל שילמה לבורוסיה דורטמונד סכום של 103 מיליון אירו. בנוסף, גם שכרו של השחקן שודרג משמעותית ויכול להגיע ל-120 מיליון אירו ברוטו בשש עונות.
למה הם התכוונו? התמונה המדוברת (צילום: טוויטר ריאל מדריד)
על פי ההסכם, מחצית מהשכר יהיה קבוע וחצי נוסף של השכר יתחלק לשניים. חלק מהשכר יהיה מורכב ממענקים אישיים על כיבוש שערים ובישולים וגם מספר המשחקים בהם יפתח השחקן בהרכב. החצי השני של המענקים יהיה מורכב מהצלחות הקבוצה כמו אליפויות, גביעים והצלחה בליגת האלופות. משמעות הדבר: השחקן ירוויח שכר קבוע של 10 מיליון אירו לעונה ועוד 10 מיליון אירו בהתאם להצלחות. לפיכך, ובהתחשב במיסים ותשלום הסוכנים, עלות העסקה הכוללת מגיעה לכ-250 מיליון אירו.
חזרה למציאות. בימים האחרונים פורסמו במועדון תמונות חדשות של השחקנים החדשים ואנשי הצוות ותמונה אחת שברה את השיאים ברשתות החברתיות של אוהדי ריאל מדריד. מדובר בתמונה של המאמן קרלו אנצ'לוטי וג'וד בלינגהאם. השניים אומנם סיפקו תמונה רגילה יחסית אבל העניין הסתתר מאחורי התמונה כאשר הם עמדו בחדר ההלבשה והסתירו את השם מאחורי הארונית עם הספרה "9". כזכור, הספרה הזאת הייתה שייכת לחלוץ והקפטן, כרים בנזמה, שעזב הקיץ לקבוצת אל איתיחאד בחוזה חסר תקדים של 200 מיליון אירו לעונה.
בקרב אוהדי ריאל מדריד תהו אם מדובר במעבר בין התקופה של בנזמה לבין הרצון של המועדון לצרף חלוץ חדש והוא קיליאן אמבפה מפריז סן ז'רמן. אוהדי ריאל מדריד ציינו כי מדובר בספקולציה של המועדון. כידוע, עד כה אף אחד מה"החתמות החדשות" לא דרש את הספרה "9". בספרד תהו האם אופרת הסבון תימשך ואם אכן אמבפה יסכים להגיע למדריד כבר בקיץ הקרוב ויבקש את הספרה שהייתה שייכת לבנזמה.
- ריאל מדריד חילקה רכבי יוקרה: כמה שווים הרכבים של ויניסיוס ואמבפה?
- האם צרפת תלך עד הסוף ביורו וכמה שווה שוער סרביה ראיקוביץ'?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כזכור, בפריז הבהירו לאבמפה שיצטרך להחליט עוד השבוע אם לחתום על חוזה חדש בעיר האורות או שיימכר כבר הקיץ ומחיר שצפוי להידרש עבורו עשוי לעמוד על כ-400 מיליון אירו.
- 3.יהושפט 11/07/2023 09:25הגב לתגובה זולמה קבוצה תסכים לשלם 400 עבור שחקן שחייב להימכר. כשרוני ככל שיהיה אין הגיון לשלם כזה סכום. ככל שחלון העברות יתקדם המחיר ירד. תיאורטית עדיף להם לא לשם את השכר המופרז שלו מאשר לייבש אותו עונה על הספסל או להשאיר שחקן שלא רוצה להיות בקבוצה
- 2.חחח ענק הם מסתירים את הספרה 9 (ל"ת)מעריץ של קיליאן 11/07/2023 08:13הגב לתגובה זו
- 1.אמבפה חייב לעבור לריאל או לסיטי זה יהיה קטלני (ל"ת)מאדאם 11/07/2023 08:13הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
