בלינגהאם חתם בריאל מדריד. כל המספרים מהעסקה
עכשיו זה רשמי. ריאל מדריד הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של ג'וד בלינגהאם. האחרון הוא המצטרף השלישי לבלאנקוס שהחזירו את ברהים דיאס והחתימו את המגן פראן גארסיה מראיו וייקאנו. החתמתו של הכישרון האנגלי היא המשמעותית ביותר ומראה על השינוי שעוברת ריאל מדריד. היא מצרפת שחקנים צעירים כמו פדריקו ואלוורדה וקמאבינגה.
עסקת ענק. בלינגהאם (טוויטר ריאל מדריד)
בניגוד לרכישות אחרות, החתמתו של בלינגהאם היא אחת הגדולות בתולדות המועדון וזאת לאחר מאבק מול מועדונים כמו צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וליברפול שרצו בשחקן, אבל הוא בחר לעבור למדריד. ההחתמה המשמעותית האחרונה הייתה צירופו של החלוץ אלבארו מוראטה מצ'לסי לריאל מדריד ב-2017, אז שולם סכום של 80 מיליון.
אז ממה מורכבת העסקה של בלינגהאם?
על פי הפרסומים בספרד ריאל שילמה לבורוסיה דורטמונד סכום של 103 מיליון אירו. בנוסף, גם שכרו של השחקן שודרג משמעותית ויכול להגיע ל-120 מיליון אירו ברוטו בשש עונות. על פי ההסכם, מחצית מהשכר יהיה קבוע וחצי נוסף של השכר יתחלק לשניים. חלק מהשכר יהיה מורכב ממענקים אישיים על כיבוש שערים ובישולים וגם מספר המשחקים בהם יפתח השחקן בהרכב. החצי השני של המענקים יהיה מורכב מהצלחות הקבוצה כמו אליפויות, גביעים והצלחה בליגת האלופות. משמעות הדבר: השחקן ירוויח שכר קבוע של 10 מיליון אירו לעונה ועוד 10 מיליון אירו בהתאם להצלחות. לפיכך, ובהתחשב במיסים ותשלום הסוכנים, עלות העסקה הכוללת מגיעה לכ-250 מיליון אירו.
- מקורביו של אוסקר גלוך רומזים: עד יולי הוא יהיה בקבוצה אחרת
- רף חדש: למה אתם חייבים להחזיק אצבעות למעבר של גלוך לדורטמונד?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.אבנר 14/06/2023 23:00הגב לתגובה זוקשר box to box. יופי של שחקן, עם דריבל טוב, מתאקל. ריאל תהנה ממנו מאוד. גם אנחנו הצופים.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
