מי שווה יותר בקישור - מנצ'סטר סיטי או ריאל מדריד?
המשחק השני בין מנצ'סטר סיטי לבין ריאל מדריד עשוי להיחשב עבור רבים כמשחק הגמר האולטימטיבי של המפעל. כלומר, ייתכן וממנו תצא האלופה הבאה. המשחק הראשון הסתיים בתיקו 1:1, כאשר ויניסיוס כבש לריאל וקווין דה ברוינה השווה במחצית השנייה.
יעלה לגמר? קמאבינגה (צילום: טוויטר ריאל מדריד)
לאחר שבשבוע שעבר השווינו בין ההתקפות של שתי הקבוצות, הפעם עניין רב יהיה סביב חוליית הקישור שלהן. על פי האתר "טרנספרמרקט", שווי השוק של שחקני ריאל מדריד הוא 860.8 מיליון אירו ואילו שווי השוק של שחקני סיטי הוא 1.05 מיליארד אירו. נראה שחלק גדול משווי השוק הכללי מושקע במרכז השדה.
מרכז השדה של מנצ'סטר סיטי צפוי לכלול את אלקאי גונדואן, רודרי וקווין דה ברוינה.
גונדואן שצפוי לסיים חוזה בקיץ שווה 25 מיליון אירו ואף עשוי לעבור לברצלונה. שכרו של הגרמני הוא כ-10 מיליון אירו לעונה. רודרי הספרדי נחשב לאחד הקשרים הטובים ושווי השוק שלו הוא 80 מיליון אירו, כאשר שכרו מגיע ל-8.32 מיליון ליש"ט לעונה. הקשר המשמעותי ביותר של האנגלים הוא קווין דה ברוינה שגם שווי השוק שלו הוא 80 מיליון אירו אך שכרו גבוה משמעותית והוא נחשב עד כה למשתכר הגבוה בפרמיירליג - שכר של 20 מיליון ליש"ט לעונה.
- 18 מיליון אירו: החלוץ הענק יחזור למנצ'סטר סיטי, כי אשתו רוצה
- מה מונע מברצלונה לצרף כוכבי על?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחרונה דובר על כך שהחלוץ של סיטי, ארלינג הולאנד, יחתום על חוזה חדש שיהפוך אותו למשתכר הגבוה ביותר עם שכר שנתי של כ-24 מיליון ליש"ט.
מהצד השני, הקישור של ריאל מדריד אולי מנוסה הרבה יותר אבל שווה הרבה פחות. הכוכב הצעיר של הקישור הוא אדוארדו קמאבינגה. שווי השוק של הצרפתי הוא 60 מיליון אירו ושכרו מגיע ל-4.7 מיליון דולר לעונה. הכוכב הקרואטי של ריאל, לוקה מודריץ', שווה כיום 10 מיליון אירו בלבד (בעיקר בגלל גילו) אבל שכרו מגיע לכ-14.45 מיליון ליש"ט לעונה. הצלע השלישית בקישור, טוני קרוס, שווה 18 מיליון אירו ושכרו מגיע לכ-16.12 מיליון ליש"ט לעונה.
קרב לא פחות מעניין הוא על הקווים: שם בעיניי רבים מדובר בשניים מהמאמנים הטובים בעולם. פפ גווארדיולה חתם לאחרונה בסיטי לעוד שלוש שנים עם שכר של 24 מיליון אירו לעונה. מקבילו ממדריד מרוויח 12 מיליון אירו ונראה כי הוא לא צפוי להמשיך אם ריאל לא תחגוג זכייה נוספת בליגת האלופות.
- 2.ריאל עולה היום קללל (ל"ת)מאנו 17/05/2023 09:03הגב לתגובה זו
- 1.תיאורטית אם ריאל מדריד היתה למכירה ברור שהייתה שוו 17/05/2023 09:01הגב לתגובה זותיאורטית אם ריאל מדריד היתה למכירה ברור שהייתה שווה הרבה יותר.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
