18 מיליון אירו: החלוץ הענק יחזור למנצ'סטר סיטי, כי אשתו רוצה
באנגליה טענו בקיץ כי אשתו של גונדואן שונאת את מנצ'סטר. שרה ארפאווי, ששמה היום הוא שרה גונדואן, הסבירה בעבר עד כמה היא סובלת באנגליה, בעיקר מהאוכל באזור. לדבריה, היא לא מצאה מסעדה איטלקית טובה ואפילו סושי אין שם. "אולי בלונדון יש, כאן אין", היא הוסיפה. מה קרה בסוף העונה הנוכחית? גונדואן לא סיפק את הסחורה (חמישה שערי ליגה) ובארסה החליטה להיפרד ממנו. כעת, הסיטי הגישה לו הצעה ומוכנה לשלם לו שכר כפול, 18 מיליון אירו. אם זה יקרה, נשאלת השאלה האם הוא ויתר על מיליוני אירו רק כדי שלאשתו יהיה יותר נוח לעונה אחת בלבד? מה שמרמז על עזיבתו הצפויה הוא העובדה ששרה גונדואן הפסיקה לעקוב אחרי הקטאלונים ובכך הציתה שמועות לגבי מעברו הצפוי.𝚰𝐂𝐎𝐍𝚰𝐂. pic.twitter.com/UvcD8OFuww
— Manchester City (@ManCity) June 26, 2023
בדרך לקאמבק. גונדואן (טוויטר רשמי מנצ'סטר סיטי)
הסיפור של שרה החל עוד בחודש אפריל, אז ברצלונה הפסידה לפריז סן ז'רמן בליגת האלופות. שרה לקחה את ההדחה ללב וכתבה על בעלה, הקשר הגרמני: "הבחור הזה עובד קשה, הוא נותן הכל לקבוצה הזאת, והמנטליות שלו היא של שחקן שזכה בטרבל".
הפוסט הזה לא היה מהווה בעיה לולא היא החליטה לצרף אליו תמונה שלו במדי מנצ'סטר סיטי. כעת, אוהדי הסיטי תוהים האם היא שלמה עם המעבר או לא. "עדיין אין בעיר סושי בכל מקום, אבל אולי שווה להנהלה לפתוח מסעדה בשבילה", נכתב בציניות ברשת החברתית.
כזכור, הקשר כבר פרש מנבחרת גרמניה, שם כיהן כקפטן. הוא רשם ב-13 השנים בה 82 הופעות, כבש 19 שערים ובישל עוד תשעה. דווקא אחרי יורו טוב שלו, לצד פלוריאן וירץ וג’מאל מוסיאלה, הוא החליט לסיים את דרכו בנבחרת. אתמול, אגב, גם מנואל נוייר החליט לפרוש רשמית מהנבחרת.
- 2.איזה שחקן גדול אבל סיפור ענק עם אשתו חחחח (ל"ת)משה אופניק 22/08/2024 14:03הגב לתגובה זו
- 1.לא שווה אפילו חצי מהשכר המטורף הזה... (ל"ת)שירלון 22/08/2024 08:13הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
