הליגה האירופית: כמה מענקים יקבלו העולות לרבע הגמר?
כל קבוצה שעלתה לשלב הבתים בליגה האירופית קיבלה מענק של 2.92 מיליון אירו. קבוצות בשלב הבתים זכו ב-570 אלף אירו לניצחון במשחק. עם העלייה לשלב שמינית הגמר קיבלה כל קבוצה מענק של 1.1 מיליון אירו. 8 המנצחות יקבלו לפני רבע הגמר מענק כספי של 1.5מיליון אירו. ומה קורה עם מי שתגיע לחצי הגמר? שם מובטח מענק של 2.4 מיליון אירו.Ready for Thursday 💪#MUFC || #UEL pic.twitter.com/KTKKOxY6aO
— Manchester United (@ManUtd) March 8, 2023
גם היא שם. ארסנל
הקבוצה שתגיע לגמר ותפסיד, כלומר הפיינאליסטית, תקבל מענק של 4.5 מיליון אירו. הזוכה בליגה האירופית תקבל סכום מכובד של 8.5 מיליון אירו. למעשה, אלופת הליגה האירופית יכולה להרוויח יותר מ-15 מיליון אירו על סמך ביצועי המשחקים.
לקראת השמינית: כמה כסף שווה עלייה לרבע גמר ליגת האלופות?
משחקי הערב:
ספורטינג ליסבון - ארסנל
אוניון ברלין - אוניון גוליס
לברקוזן - פרנצווארוש
רומא - ריאל סוסיאדד
שחטאר דונייצק - פיינורד
מנצ'סטר יונייטד - בטיס
יובנטוס - פרייבורג
סביליה - פנרבחצ'ה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
