חברת PerimeterX מתמזגת עם החברה האמריקאית HUMAN Security
המיזוג בין החברות ינגיש פתרון הוליסטי למניעת הונאה ולהתמודדות עם מתקפות בוטים וגורמים זדוניים ברשת; החברה תמשיך להתרחב בישראל וצפויה לגייס כ-50 עובדים נוספים - שווי החברה הממוזגת, על פי הערכות בשוק - 1.5 מיליארד דולר
החברה הישראלית PerimeterX שפיתחה טכנולוגיה לזיהוי וחסימת הונאות וגורמים זדוניים באתרי אינטרנט ולמניעת גניבות זהות ברשת, מכריזה היום על מיזוג עם החברה האמריקאית HUMAN Security, העוסקת בהגנה על פלטפורמות מדיה דיגיטלית ואתרי אינטרנט מפני התקפות בוטים.
כיום, 77% מאירועי האבטחה וההונאה ברשת נגרמים ממתקפות בוטים. המיזוג בין החברות צפוי להנגיש ללקוחותיהן פתרון הוליסטי למניעת הונאה ברשת ומתקפות בוטים. במסגרת המיזוג, עובדי החברה הישראלית יקבלו אופציות בחברה החדשה ומענקים כספיים, כמו כן יגדל מרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל, ויגויסו כ-50 עובדים נוספים למגוון תפקידים. החברה הממוזגת תיקרא "HUMAN Security", ולה למעלה מ-450 עובדים, כ-500 לקוחות בפריסה גלובלית, ו-ARR של 100 מיליון דולר.
פרימטראיקס שהוקמה ב-2014 גייסה סכום כולל של 144 מיליון דולר, כשהכריזה על השלמת סבב גיוס רביעי בפברואר 2021 בסך 57 מיליון דולר. החברה פיתחה כאמור טכנולוגיה שמספקת הגנה מפני גורמים ובוטים זדוניים ברשת לפריצת סיסמאות של חשבונות אישיים באונליין, ובוטים המשמשים לרכישת מוצרים על ידי משתמשים פיקטיביים. החברה מעניקה שירותיה למאות לקוחות בינלאומיים ומעסיקה כיום כ-210 עובדים, מרביתם במרכז המחקר והפיתוח בתל אביב.
HUMAN שהוקמה ב-2012 היא חברת אבטחת סייבר המגנה על פלטפורמות מדיה דיגיטלית ואתרי אינטרנט מהתקפות בוטים כדי לשמור על חוויות דיגיטליות אנושיות.
המיזוג אושר על ידי דירקטוריון שתי החברות וקיבל אישור רגולטורי, וכחלק מהמהלך HUMAN קיבלה מסגרת חוב של 100 מיליון דולר מ-Blackstone Credit. עובדי פרימיטראיקס בישראל ימשיכו בתפקידיהם במרכז המחקר והפיתוח.
- איך יכולתם להרוויח פי 4 מקריאת כתבה באתר?
- מיזוג ענק בשוק עורכי הדין: מיתר וארנון תדמור לוי בדרך למשרד הגדול בישראל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עומרי אילוז, ממייסדי פרימטראיקס: "המיזוג הנוכחי יאפשר לנו להמשיך לצמוח ולמקד את אסטרטגיית ההתרחבות של החברה. ההגנה המשולבת תאפשר זיהוי ומניעת גניבה, אימות ושימוש לא חוקי בחשבונות פרטיים באתרי האינטרנט עליהם המוצרים מגנים. החיבור יחזק משמעותית את הצעת הערך שאנו נותנים ללקוחותינו, ויאפשר לנו להעניק ללקוחותינו פתרונות הוליסטיים בתחום אבטחת הסייבר והתמודדות עם בוטים בכלל הפלטפורמות הרלוונטיות עבורם – הן בצד המסחר באינטרנט והן בצד תפעול האתר ושטחי המדיה".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
