נערכת להשקת קרפור: אלקטרה צריכה מקימה מועדון לקוחות בשיתוף כאל
סניף של קרפור בחו"ל (צילום יח"צ)
שוק מועדוני הלקוחות יקבל בקרוב חבר חדש - ולא מן הנמנע שהלקוח עשוי לצאת מכך מורווח. אלקטרה צריכה 0.98% ממשיכה ביישום תכניתה האסטרטגית. היום היא מדווחת על חתימת הסכם עקרונות עם חברת כאל להקמת מועדון לקוחות חוץ בנקאי לרשתות הקמעונאיות של הקבוצה, כשבועיים לאחר שדיווחה כי חתמה על מזכר הבנות עם ענקית הקמעונאות הצרפתית קרפור, שתגיע לארץ לקראת סוף השנה.
מועדון הלקוחות יפעל על בסיס כרטיס אשראי וייהנה מהניסיון הגדול של כאל בתחום מועדוני הלקוחות. מועדון הלקוחות יהיה בבעלותה המלאה של אלקטרה צריכה, אך יתופעל על-ידי חברת כאל.
הקמת המועדון כחלק מהתוכנית האסטרטגית של אלקטרה צריכה, שמחזיקה כיום ברשתות מחסני חשמל, שקם אלקטריק, יינות ביתן, מגה, קולומביה, אאוטסיידרס ושבילים. המועדון יעניק לחבריו הצעות ערך ברכישה בכל רשתות קבוצת אלקטרה צריכה וברשתות הקואליציה שתקום בעתיד, כמו גם בקרפור ורשת חנויות הנוחות האמריקאית סבן אילבן שיושקו לקראת סוף השנה בישראל.
- אלקטרה צריכה: השיפור בקרפור ממשיך להוביל את החברה
- קרפור נערכת להנפקה בתחילת שנה הבאה לפי שווי של כ-3 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הצעת הערך תהיה במודל של צבירה ומימוש חוזר ברשתות המועדון. הדאטה של הרכישות במועדון תסייע לאלקטרה צריכה להתאים את תמהיל המוצרים והשירותים ללקוחות ותאפשר להציע הצעות ערך מיוחדות לכל לקוחה ולקוח. בנוסף, המועדון יעמיד לחבריו וללקוחות נוספים של הקבוצה אשראי חוץ בנקאי באמצעות כאל. ההסכם בין הצדדים הוא לתקופה של 10 שנים.
בהתאם למנגנון שנקבע בהסכם העקרונות בין אלקטרה צריכה לכאל, רווחי המועדון כולל גם ממתן אשראי ללקוחות, יחולקו באופן שווה בין שתי החברות. כמו כן כאל תעמיד לרשות אלקטרה צריכה רשת ביטחון לשנתיים הראשונות לשיתוף הפעולה לצורך תמיכה בהקמת המועדון. כאל גם תשלם לאלקטרה צריכה בונוסים בגין עמידה ביעדים. השלמת העסקה כפופה להגעה להסכם מפורט ולאישורו על-ידי הדירקטוריונים של שתי החברות.
.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
מנכ"ל אלקטרה צריכה צביקה שווימר (צילום יח"צ)
.
"הקמת מועדון הלקוחות היא שלב נוסף ביישום האסטרטגיה של אלקטרה צריכה והתבססותה כקבוצת צריכה מובילה בישראל", אומר מנכ"ל החברה צביקה שווימר. "המועדון יאפשר לנו ליצור סינרגיה בין הפעילויות השונות של הקבוצה ולמנף את הפעילות. כניסתן של קרפור ושל סבן אילבן לישראל הן מכפיל כוח למועדון שיהיה היחיד בישראל עם רשתות בינלאומיות בתחום המזון. בנוסף, פעילותה המגוונת של קרפור שסוללת את הדרך להתרחבותה של אלקטרה צריכה לתחומים נוספים, תסייע אף היא ליצירת בידול ועדיפות למועדון הלקוחות של הקבוצה. אין ספק שמדובר ביתרון אדיר לצרכן. אני מאמין שסמוך לאחר השלמת ההסכם עם כאל, נציג קואליציה של רשתות נוספות שיהיו חלק מהמועדון וישלימו את הצעת הערך ללקוחות הקבוצה".
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
