שראל עומר Affogata
צילום: Studio Reiss

אפוגטה גייסה עוד 4 מיליון דולר בסבב סיד ממייסד ויקס וממנכ"ל פייבר

חברת הסטארט-אפ שהוקמה ב-2019 גייסה עד היום כולל הגיוס הנוכחי 9.5 מיליון דולר. החברה עוסקת בפיתוח מודיעין עסקי למתן תובנות מהאינטרנט על הנאמר על החברה והמתחרות שלה
קרן בוטביניק |

חברת הסטארט-אפ הישראלית אפוגטה (Affogata) שפיתחה פלטפורמת מודיעין עסקי שרוצה לספק תובנות בזמן אמת מהאינטרנט על הנאמר על החברה ומתחרותיה, גייסה לפני שנה 5.5 מיליון דולר בגיוס Seed וכעת היא משלימה אותו עם גיוס של 4 מיליון דולר נוספים. על פי החברה, הכסף ישמש לייעול עבודת צוותי הפיתוח בעזרת כלים שישפרו את חוויית הלקוח, בהתבסס על דעת הצרכן בזמן אמת.

 

את הגיוס הובילה קרן ההון סיכון הבינלאומית Mindset Ventures, Mangrove Capital ו-PICO Venture Partners, ומשקיעים פרטיים מתעשיית ההייטק הישראלית, כמו אבישי אברהמי מנכ"ל ומייסד Wix וויקס , מיכה קאופמן מנכ"ל Fiverr פייבר , גיורא ירון ורונן שילה מנכ"ל קונדואיט.

 

אפוגטה הוקמה בשנת 2019 על ידי שראל עומר, מנכ"ל החברה, רן מרגליות, סמנכ"ל הפיתוח ואיתמר רוגל, סמנכ"ל המוצר.

 

החברה רוצה להיכנס לעולמות הגיימינג והפינטק, בעקבות פוטנציאל הלקוחות הגדול , בשילוב הכמות המתעצמת של רגישויות הצרכנים שם. על פי החברה, "הצמיחה החדה בנוכחות הלקוחות והצרכנים ברחבי ברשת האינטרנט איתגרה מותגים שכעת נדרשים לעמוד בציפיותיהן המשתנות של הצרכנים. החברה מדווחת שכמות תגובות הצרכנים ברשת הכפילה את עצמה בשנת 2021 – עלייה חסרת תקדים ב"נתונים לא מובנים" שמותגים חייבים לעבד, להבין ולפעול לאורם".

 

בחברה מקווים כי בעזרת ניתוח מעמיק של דאטה לא מובנת, הפלטפורמה שלהם תאפשר לעסקים לזהות דפוסים יוצאי-דופן, להיפטר משיח לא רלוונטי על מנת לקבל תגובות זמן-אמת ואפילו ליישם פעילות מונעת, תוך כדי שהיא מנטרת את השיח הרלוונטי על מנת לשפר החלטות לגבי המוצר ומאפשרת להם לקבל גישה לתובנות משמעותיות ואז לשתף פעולה עם עמיתיהם לחברה בבניית פתרונות.

 

שראל עומר אמר מנכ"ל ומייסד שותף בחברת :Affogata "הלקוחות שלנו משתמשים בפלטפורמה שלנו כמקור של אמת אחת עבור כלל הארגון, ומביאים את קולו של הצרכן לכל בעלי העניין. אפוגטה מחליפה מתודות ישנות בזבזניות כגון משאלי צרכנים וקבוצות מיקוד בתובנות שניתן ליישם בזמן אמת. אנו רוצים לסייע למותגים להתחבר טוב יותר ללקוחות ולצמצם את הזמן לפעולה מימים ושבועות לדקות בלבד".  

 

בועז אלברנס, שותף ומנהל שלוחת ישראל חברת ההשקעות הברזילאית Mindset Ventures: "היום הכל נע במהירות. כדי לעמוד בקצב התחרות הגוברת בכל מגזר, מותגים חייבים להיות מסוגלים להגיב באותה צורה, ולהציע ללקוחות את הגרסה הטובה ביותר של מוצר שהם יכולים ליצור".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".