פרדוקס שפיתחה "מגייסת דיגיטלית" גייסה 200 מ' ד', לפי שווי של 1.5 מ' ד'
חברת הסטארטאפ פרדוקס (Paradox), שפיתחה מגייסת דיגיטלית שמתקשרת עם מועמדים לעבודה, השלימה סבב גיוס של 200 מיליון דולר לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר. בעקבות הגיוס החברה תרחיב את מרכז הפיתוח הפועל במתחם שרונה ותגייס עשרות עובדים. מרכז הפיתוח של החברה בישראל החל לפעול בתחילת 2021 לאחר שרכשה את הסטארטאפ Spetz ואנשיו הצטרפו לחברה הרוכשת.
היום בשעה 19:00 בקורס ללימודי שוק ההון של ביזפורטל - האם התמחור של אמזון יקר? למה חשוב להשקיע במניות, איך עושים זאת וגם - פיקדונות, אגרות חוב או קרנות נאמנות סולידיות - מה עדיף? להצטרפות לשיעור לחצו כאן
מוצר הדגל של פרדוקס הוא אוליביה, עוזרת אישית וירטואלית, שמצטרפת לצוותי הגיוס האנושיים ועוזרת להם להכניס אוטומציות לכל תהליכי הגיוס. החל מסינון ובדיקת התאמה של קורות חיים למשרות רלוונטיות, תזמון ראיונות אוטומטי, תזכורות למועמד למלא טפסים ולספק מידע, הנגשת מידע קריטי למועמדים ולצוותי הגיוס ומשלוח הצעות עבודה באופן אוטומטי למועמדים וכל זאת בפלטפורמת התקשורת שנוחה לו, בזמן שנוח לו ובשפה המועדפת עליו. התהליך כולו מתנהל בשקיפות תוך עדכון המועמד על לוחות הזמנים ומתן תשובות לכל שאלה של המועמד וכך היא מסירה את אחד מגורמי התסכול של מועמדים ששוכחים לחזור אליהם, ומקצרת ביותר מחצי את משך הגיוס ואחוזי ההצלחה שלו.
היום בשעה 19:00 בקורס ללימודי שוק ההון של ביזפורטל - האם התמחור של אמזון יקר? למה חשוב להשקיע במניות, איך עושים זאת וגם - פיקדונות, אגרות חוב או קרנות נאמנות סולידיות - מה עדיף? להצטרפות לשיעור לחצו כאן
- מגזין הבידור "וראייטי" בחר עוד ישראלית לרשימה יוקרתית
- רני צים: "נחזיר את הדומיננטיות של פסגות; נחזק את ניהול התיקים"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אוליביה ניהלה לאורך השנה האחרונה 30 מיליון שיחות עם מועמדים לעבודה עבור מאות חברות בכ-50 מדינות וקבעה באופן עצמאי 3.1 מיליון ראיונות עבודה. התקשורת עם המועמדים נעשית גם בלילות, בסופי השבוע ובחגים, זמנים שבהם רבים מהם מגישים את המועמדות שלהם, והם מקבלים תשובות לשאלותיהם ותוכן וידיאו רלוונטי לחברה ולמשרה. התקשורת נעשית בדרך הנוחה לכל אחד מהצדדים. אוליביה מנוהלת היישר מתוך דפדפן הכרום באמצעות תוסף מיוחד ואילו המועמדים מקבלים את ההודעות בדרך שבה הם בוחרים, שהפופולרית בישראל היא אפליקצית ווטסאפ. המערכת לומדת כל אחת מהשיחות באמצעות בינה מלאכותית ומסיקה מהן תובנות לשיפור האלגוריתם ועבודת הארגון, בכדי להפוך את התהליך למהיר, יעיל וחוויתי לכל הצדדים. בין לקוחות החברה מקדונלדס, ג'נרל מוטורס, יוניליבר, נסטלה, פפסיקו, CVS health, רשת המסעדות האמריקאית וונדיס, סיטיזן בנק, US Express, ועוד.
לדברי ים דביר, מנכ"ל פרדוקס ישראל: "אנחנו רואים עתיד שבו אנשים משקיעים יותר זמן באנשים, ולא מול מחשבים. אנשי HR וצוותי גיוס משקיעים 25 שעות שבועיות בממוצע במשימות טכניות שחוזרות על עצמן. המערכת שפיתחנו מאפשרת לצוותי משאבי אנוש לפנות את הזמן היקר מהמטלות המעיקות ולהשקיע אותו באנשים, ולא מול מחשבים. זהו החלק החשוב והמשמעותי ביותר בעבודתם. הניסיון מוכיח שכשתהליך הגיוס הוא חוויתי יותר מתקבלים לארגון עובדים מתאימים יותר, עם מוטיבציה גבוהה יותר שגם נשארים בו זמן רב יותר. כספי ההשקעה יאפשרו לנו להרחיב את מערך הפיתוח, להמשיך לשרת טוב את הלקוחות ולחזק את שיתופי הפעולה. באוקטובר השקנו כפיילוט בישראל מוצר בפיתוח כחול לבן שמאפשר למגייסות להעזר באוליביה לתזמון אוטומטי של ראיונות עם מועמדים. היום אנחנו כבר רואים מאות משתמשים שפשוט שמו את המערכת שלהם על טייס אוטומטי. בארץ התוסף חינמי, וזה מדהים לראות איך חברות שמחליטות להכניס חדשנות לתהליכי הגיוס מצליחות לראות את האימפקט תוך פרק זמן מאוד קצר.״
- 2.אינפלציה רבותי 03/01/2022 15:43הגב לתגובה זויהודים רחמו
- 1.ללא ספק פרדוקס (ל"ת)אחד 29/12/2021 16:38הגב לתגובה זו
אלון סטופל, יו"ר רשות החדשנות, קרדיט: חנה טייברשות החדשנות משיקה שלוש תכניות דגל בהיקף של 180 מיליון שקל
שלושת המאגדים החדשים בהיקף כולל של כ-180 מיליון שקל לשלוש השנים הקרובות, מציבים את ישראל בלב זירת המחקר והפיתוח העולמית בתחומי איכות הסביבה, טכנולוגיות חישה וחומרה מתקדמת. מדובר ביוזמות רחבות-היקף שיחברו בין תעשייה, ממשלה ואקדמיה - ובהן חברות ענק כמו
אנבידיה, רפאל, אלביט והתעשייה האווירית, לצד מכון ויצמן, מכון וולקני והאוניברסיטה העברית
רשות החדשנות הודיעה על השקת שלוש תכניות דגל בהיקף כולל של כ-180 מיליון שקל לשלוש השנים הקרובות, במסגרת מאגדי מחקר יישומי שנועדו להעניק לתעשייה הישראלית יתרון תחרותי וליצור אימפקט כלכלי וסביבתי משמעותי. שלושת המאגדים - Green Soil, DiamondSEMI IL ו-NDT - ממוקדים בליבת החדשנות הישראלית: טכנולוגיות סביבתיות, רכיבי חומרה מתקדמים ומדע החומרים.
ד"ר אלון סטופל, יו"ר רשות החדשנות, מסביר כי "שלושת מאגדי הדגל החדשים שאישרנו הם ביטוי עוצמתי ליכולת של ישראל לקחת את המדע והידע המצטבר באקדמיה ולהפוך אותו למנועי צמיחה כלכליים ותעשייתיים אמיתיים. הם מדגימים את העומק והבשלות של החדשנות הישראלית: מההתמודדות עם אתגרי הסביבה והאקלים דרך פיתוח רכיבים מבוססי יהלום שיכולים לשנות את תעשיית המוליכים למחצה ועד טכנולוגיות חישה ובדיקה מתקדמות שמציבות את ישראל בלב המהפכה התעשייתית הבאה".
"המאגדים האלה מראים איך השקעה ממשלתית חכמה, ממוקדת וארוכת טווח יכולה להצמיח ידע חדש, ליצור יתרון טכנולוגי ולבנות תשתיות של מצוינות שישרתו את הכלכלה הישראלית לשנים רבות קדימה. זהו בדיוק השילוב הייחודי של מדע, תעשייה וחזון שמבדיל את ישראל משאר העולם ומאפשר לה להיות לא רק מעצמת סטארט-אפים, אלא מעצמת עומק טכנולוגי גלובלית".
"האתגר האמיתי שלנו כיום הוא להמשיך לייצר חדשנות שמבוססת על ערך אמיתי - על מדע, על תעשייה ועל יכולת יישומית. זהו השלב בהתפתחות של ההייטק הישראלי - המעבר מהמהירות אל העומק, מהמוצר הבודד אל תשתיות שמעצבות את העתיד".
שלושת מאגדי הדגל: טיהור קרקעות, רכיבי מוליכים למחצה מבוססי יהלומים וטכנולוגיות בדיקה
Green Soil היא תכנית לפיתוח טכנולוגיות ביולוגיות לטיהור קרקעות ומי תהום מזיהומים קשים, בהם PFAS (תרכובות כימיות עמידות), חומרי נפץ ודלקים. הפיתוח מבוסס על שימוש בחיידקים ובמרכיבים ביולוגיים מותאמים לפירוק מזהמים בשטח עצמו ובעומק הקרקע, תוך שילוב שיטות החדרה וניטור מתקדמות. התכנית מאגדת 10 חברות ו-16 קבוצות מחקר ובהן אלביט, נטפים, בז"ן, נצר השרון ומכון וולקני, וצפויה לפתוח לשוק הישראלי והעולמי הזדמנויות בהיקפים של מאות מיליארדי דולרים.
