
סערת סרטון הסקס של 'הארץ': הפרסומאים מבקרים, העיתונאים תוקפים
הרוחות ברחוב שוקן ממשיכות לסעור בעקבות
- 20.18/08/2013 13:25הגב לתגובה זומביכים אתם
- 19.אילת לניאדו שיף 16/08/2013 18:51הגב לתגובה זואולי זה הגיל, אולי התרגיל, אבל לא הבנתי את ההקשר.ולמה לאשה אין מה להגיד חוץ מ כן כן.. צייתני.אכן הגבר כרגיל יודע כל. אמשיך לקרוא את העיתון. סתם סרות טעם. תרגעו.
- 18.בנצי נתניה 13/08/2013 13:03הגב לתגובה זותצפו בסרטים בכבלים גם ביס וגם בהוט שמוגדרים לילדים מעל 14 ותראו איזו אלימות איזה גוגל נפש של איברים נכרתים דף ניתז בגועל וגילויי שינאה ורפש שרצים שם ועל תזדעקו יא קובץ של צבועים מתלהמים שרוצים לעשות רעש רק בכדי לקבל פירסום.
- 17.הבחור בכלל נראה גיי. ואז זה ברור (ל"ת)מני 13/08/2013 09:25הגב לתגובה זו
- 16.מותו של עיתון. למה אני לא עצוב? (ל"ת)נפיחת העמירה 13/08/2013 09:24הגב לתגובה זו
- 15.גועל נפש. (ל"ת)12/08/2013 22:36הגב לתגובה זו
- 14.סוף עידן התחכום ,סוף עידן (הארץ) (ל"ת)דניאלה 12/08/2013 17:27הגב לתגובה זו
- את דניאלה עקיבא? (ל"ת)12/08/2013 21:40הגב לתגובה זו
- 13.לא הבנתי 12/08/2013 16:44הגב לתגובה זוהיא נראית לי נהנית. והוא גם לא אומר עליה שום דבר.
- 12.עדי 12/08/2013 16:11הגב לתגובה זוכשמישהו לא מגניב, מנסה להיות מגניב, זה יוצא ממש לא מגניב.
- מדויק. יצאו לא מגניבים (ל"ת)12/08/2013 17:21הגב לתגובה זו
- 11.רוברט 12/08/2013 16:09הגב לתגובה זואחרי שראיתם את הפרסומת, שלחתם אותה בקבוצת וואטסאפ שלכם, הראתם לחבר בעבודה ואמרתם "איזה חוסר טעם טוב", "לא להאמין שהארץ עשה את הפרסומת", כל אחד שמכיר פרסום ומבין פרסום, יודע שזאת פרסומת יוצאת דופן, וזה הדבר הכי טוב שהארץ יכל היה לעשות כדי לגייס דם חדש.
- - 12/08/2013 16:58הגב לתגובה זואני לא שלחתי אותה לאף אחד, בדיוק מהסיבה הזו. המסר מעניין אבל מועבר בצורה שגויה. למשל - הפרסומת השניה שנעשתה (עם האמא והתינוק), מעבירה את אותו דבר בצורה הרבה יותר ברורה, ולא מעליבה.
- 10.אליעזר 12/08/2013 15:59הגב לתגובה זויאללה, עמוס, תודו שנכשלתם ולכו הביתה.
- 9.אריק 12/08/2013 15:45הגב לתגובה זוחבורת מתחסדים, חובבנים ובינוניים. מתי הקמפיין שלך טל הביא 80 אלף צפיות ביומיים? אולי ב-2002. לא מספיק מתוחכם בשבילכם? חחח... טל, מבחינתך זה העיתון היחידי המעמיק במדינה, ובאותה נשימה אתה אומר שלא נשארו לא קוראים... אז אולי לעשות שינוי זה לא כל כך רע? טל, יש לי רעיון - מחזמר! זה בטוח יעבוד... וואו אתי, קמפיין של האקונטמיסט... איך עלית על זה? אחת השמורות האליטיסטיות האחרונות? כבר עשית לייק על העמוד של העילאיים ומתנשאים? בתוך יומיים המותג הארץ הפך להיות יותר רלוונטי ממה שהוא היה בעשר שנים האחרונות. ועוד מילה לעובדים - אתם מתביישים בעיתון? תתפטרו. בלי שינוי קיצוני גם ככה יסגרו את הארץ בתוך שנה.
- יוסי 12/08/2013 20:07הגב לתגובה זושיכנעת את הבוסים שלך לעשות את הקמפיין העלוב הזה. עכשיו אתה מתגאה שמדברים עליו ושיש מלא צפיות. הנזק שהדבר הזה גורם רק מתעצם בכל אחד שרואה את הדבר הירוד הזה. ואתה כנראה תחפש בקרוב עבודה.
- אריק 13/08/2013 14:21על איזה נזק בדיוק אתה מדבר? איזה נזק יכול להיגרם למותג הארץ יותר מהנזק שכבר נגרם לו? עוד רגע סוגרים את הארץ. רק צעד קיצוני יכול לעשות פה שינוי. ונראה שבארץ לפחות משתדלים - גם מודל התמחור וגם הקמפיין הזה מראים שמישהו שם לפחות מנסה. אני מצטער אבל באמת שאין לי קשר לקמפיין הזה. אני יודע שבענף הפרסום כל מי שמפרגן לקמפיין של אחרים נתפס כבעל אינטרס. אולי זו עוד בעיה של הענף העלוב הזה.
- אתי 12/08/2013 18:22הגב לתגובה זושההורים שלך הם בני דודים.
- אל תדברו עם אריק (ל"ת)שלומי שבן 13/08/2013 16:24
- 8.הצלחתם לעבוד עלי זה עירום זה?? אבל ראיתי (ל"ת)HAKY1 12/08/2013 15:35הגב לתגובה זו
- 7.תגובתי. אני מבטל את המינוי לעיתון חד וחלק (ל"ת)דני 12/08/2013 15:19הגב לתגובה זו
- 6.לשמאלנים מותר הכל, (ל"ת)ערן 12/08/2013 15:16הגב לתגובה זו
- 5.בושה כמעט כמו רשימת המשפיעים בתרבות של ליסה (ל"ת)קורא לא הדוק 12/08/2013 15:05הגב לתגובה זו
- 4.אחד שחושב 12/08/2013 15:01הגב לתגובה זוא. הפעם האחרונה שהמותג "הארץ" זכה לכזו התייחסות מסיבית מכל כיוון הייתה... אף פעם. ב. כשאתה רוצה להגיד: "אני משהו אחר", הדרך הגרועה ביותר לעשות את זה היא להגיד: "אני אחר". רוצה לומר, אין דבר יותר מפתיע מלראות את "הארץ" מתפלש בפורנו סקסיסטי מהזן הנחות ביותר. (ועדיין, לרפי השכל שביניכם הוא אומר את זה גם מילולית, "אני אחר"). ג. לא מדובר פה בניסיון לשכנע את המשוכנעים (קרי: קוראי הארץ אליטיסטיים בעיני עצמם שימשיכו לקרוא אותו גם אם היה מודפס בצוואה במקום דיו), אלא ניסיון נועז למשוך קוראים חדשים. איזה סוג של קוראים חדשים? ראו סעיף ד' ד. מנת החמצן הכה-נחוצה אליה כיוונו פה, הוא אותו קהל המכיל תרכיז מאוד ספציפי של שטחיות דור ה-y בשילוב בסיס אינטלקטואלי תואם. יעני, בני עשרים פלוס שלא פוחדים מאינטרנט ורוצים לקרוא עד הסוף את הכתבה על גודאר, גם כי זה גודאר והם לומדים קולנוע וגם כי התמונה הנלווית היא של ציצים. ה. אם אתם צופים בפרסומת שלא מדברת אליכם, ואפילו דוחה אתכם- רוב הסיכויים שהיא מראש לא נעשה עבורכם. קהל היעד שהוגדר בבריף הפרסומי הנ"ל לא כלל, כנראה, את אותן אוכלוסיות קפוצות ישבן המזדעקות לנוכח הסרטון. הפרסומת נועדה למשוך עוד יותר פנימה קהל מטרה מסויים מאוד. יש עוד הרבה להסביר, אבל חבל המילים. אתם רובכם כבשים פועות אוטומטיות עם חשיבה די מוגבלת. פרסומאים הם לרוב הרבה יותר מתוחכמים מכל מגזר אחר באוכלוסיה, לכן אין ממש טעם בניסיון לשכנע. רק התניות אתם מבינים. עובדה: כמו עדר קפצתם והזדעקתם על פיסת בנאליה אירוטית שאולי הייתה שערורייתית אי שם בשנות השמונים.
- דובי 13/08/2013 15:07הגב לתגובה זובבסיס של כל פרסום צריך לעמוד מותג - על יתרונותיו וחולשותיו, על תפיסותיו ובעיקר - על ה-DNA שלו. אלו ערכי המותג. כשבא פרסומאי ומנחית עלמוצר את הרציונל הפרסומי כי שכתב פה הקופי הבכיר, מבלי להתיחס לערכי המותג, הוא מועל בתפקידו. זהו בדיוק המקום בו מצוי ההבדל הגדול בין פרסומאי לבין "עובד במשרד פרסום". קופירייטר, פלנר ומנהל לקוח שלא מבינים את הדבר הבסיסי הזה, אינם מבינים את המקצוע שלהם. חראם.
- ירון 13/08/2013 08:44הגב לתגובה זוהוא יפסיד את מעט הקוראים "האלטיסטים " שיש לו וציבור חדש ממש לא יצטרף . מותג מת שאבד עליו הקלח ומנסה עם וויגרה להחיות ןלהנות מעוד כמה שניות של אשליה, אבל מה אני מבין
- קורא 13/08/2013 11:18מעניינים אותו והוא לא יעזוב ולא יקטן כל כך מהר.
- 3.מי המשרד שאחראי על זה? (ל"ת)סקרנית 12/08/2013 14:30הגב לתגובה זו
- נעשה פנימי - עובדי הארץ (ל"ת)לא סקרן 12/08/2013 15:57הגב לתגובה זו
- ככה זה נראה, חובבני (ל"ת)12/08/2013 17:20
- 2.עמי 12/08/2013 14:23הגב לתגובה זוככה נראה מותג בהכחדה... תחילתו של הסוף
- יריב 13/08/2013 11:14הגב לתגובה זוינטשו את העיתון
- צודק במאה אחוזים (ל"ת)גילי 12/08/2013 14:31הגב לתגובה זו
- 1.בושה הארץ ממש בושה (ל"ת)שירלי 12/08/2013 14:15הגב לתגובה זו

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד.
רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן
עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.