שוב מניית היום: מזנקת ב-36% בעקבות קבלת אישור שיווק באירופה

מניית החברה השלימה זינוק של 100% מהשפל בתחילת אוקטובר. אסף איל: "שילוב הטכנולוגיה החדשה ירחיב את מספר הלקוחות הפוטנציאליים"
ערן צחי | (15)

חברת המכשור הרפואי אולטרה שייפ הודיעה היום על קבלת אישור שיווק מהרשויות הרגולטוריות באירופה (CE) לשילוב טכנולוגיית ה- Vertical Dynamic Focus technology במכשיר החברה.

מדובר בטכנולוגיה המאפשרת הרס סלקטיבי של תאי שומן בעומקים שונים של רקמת השומן, בעוד שבטכנולוגיה ששולבה עד כה במכשיר החברה, עומק המוקד היה קבוע. הטכנולוגיה החדשה תאפשר טיפול בנפח גדול יותר של שומן ותתאים לקהל רחב יותר של מטופלים. מדובר בטכנולוגיה חדשנית שייחודית לאולטרה שייפ ומאפשרת לרופא להתאים את עומק הטיפול כנדרש.

"אישור ה-CE באירופה פותח בפני החברה הזדמנויות עסקיות הן באירופה והן במדינות נוספות בעולם", אמר אסף איל, מנכ"ל החברה. "למיטב ידיעתנו, אין אף חברה אסתטית בעולם שמאפשרת טכנולוגיה חשובה זו במערכותיה. שילוב הטכנולוגיה החדשה ירחיב את מספר הלקוחות הפוטנציאליים לטיפול במכשיר שלנו ויאפשר מתן טיפול יעיל יותר לקהל רחב יותר".

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    מציאה גדולה 06/11/2011 15:33
    הגב לתגובה זו
    מוכרת ב 10 מיליון $ !!!
  • 8.
    האם היא עומדת לקבל בקרוב אישור מה FDA? (ל"ת)
    שאלה למבינים 06/11/2011 14:08
    הגב לתגובה זו
  • מבין 06/11/2011 14:42
    הגב לתגובה זו
    היא צריכה לקבל ברבעון זה תשובה על הבקשה מסין ובשנה הבא תשובה מארה" ב
  • אלון 06/11/2011 15:05
    היא צריכה לקבל השבוע או שבוע הבא מסמך מה FDA על אישור תחילת ניסוי בהודעה הקודמת הFDA ציינו שם לא מודאגים ממסוכנות המכשיר לכן כמעט בוודאות הם יקבלו את האישור
  • 7.
    למבינים בלבד! 06/11/2011 12:47
    הגב לתגובה זו
    המשך עליות? ז" א האם כדאי להישאר בפוזיציה בסוף יום?
  • שביתה (ל"ת)
    הצפי למחר 06/11/2011 14:07
    הגב לתגובה זו
  • הנסיקה רק בחיתוליה 06/11/2011 13:16
    הגב לתגובה זו
    לא זז מילימטר לפני התבארות והתבהרות תמונת האישורים סיני ואמריקאי
  • 6.
    למה אופציות לא זזות. יותר נכון אופ 3 ? (ל"ת)
    איתי 06/11/2011 12:38
    הגב לתגובה זו
  • אולטרא 06/11/2011 13:45
    הגב לתגובה זו
    מחזיקי אופ 3 קיבלו את האופציה במחיר נמוך בהנפקה והם מנסים לממש רווח,ואילו הציבור שאינו מבין שאופציה 3 הרבה יותר טובה אינו מבצע משום מה החלפה בקצב ראוי. שורה תחתונה אם להיכנס אז בשום אופן לא דרך אופציה 2 העיוות במחירים לא ישאר הרבה זמן
  • 5.
    סוחר מתחזק 06/11/2011 12:01
    הגב לתגובה זו
    אני מחייך סיבוב שני כבר רווח 85% סה" כ בשני הסיבובים...תבלו ואל תשכחו אין ייאוש בעולם כלל!!!!
  • אתה שקרו (ל"ת)
    ימעי 06/11/2011 12:07
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שלומה 06/11/2011 11:48
    הגב לתגובה זו
    לכן אתה עצבני. אני מבחן אותך...
  • 3.
    מניה זבל בכל תנודה קטנה עפה 10% (ל"ת)
    אלי 06/11/2011 11:27
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כרגע זה הזמן להיכנס לאופ 3... (ל"ת)
    תומר 06/11/2011 11:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יובל 06/11/2011 10:55
    הגב לתגובה זו
    יש לה עוד הרבה לעלות על מנת שאני אכסה את ההפסדים
מילואימניקים
צילום: דובר צה"ל

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה

האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם

רן קידר |
נושאים בכתבה פנסיה תקציבית

הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות. 

בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם. 

 

קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה

בדיקת ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל


באוצר מתכננים  לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי.  אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.

רכבת ישראל
צילום: צילום מסך אתר רכבת ישראל

רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?

באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029

אדיר בן עמי |
משרד האוצר מנסה להעביר במסגרת התקציב הפרטה של רכבת ישראל - העברת כל שירותי ההפעלה והתחזוקה של רכבת ישראל לזכיינים פרטיים עד סוף שנת 2029. המהלך, שמטרתו לשפר את איכות השירות ולהתמודד עם משבר האמון הציבורי ברכבת, מסמן שינוי מהותי באופן ניהול אחד מנכסי התשתית החשובים במדינה, והלא יעילים שבהם.  

הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.

המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.

על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.

המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח. 

התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.