סגירה בת"א: המעו"ף ללא שינוי, טבע ירדה 0.25% בצל נפילות במניה בניו יורק

טבע ומיילן ריכזו מחזורי ענק של מעל 200 מיליון שקלים כ"א. אלביט מערכות עלתה 1.5% לשיא כל הזמנים
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בנטייה ביציבות, זאת לאחר תנודתיות חריפה מאוד במהלך היום. מדד המעו"ף שבצהרי היום צלל עד מינוס 1.5%, סגר לבסוף בירידה מינורית של 0.0%. מדד ת"א 90 עלה 0.5% ואילו מדד SME60 איבדה 0.75% לשפל של מעל 3 חודשים. מחזור המסחור הסתכם ב-2 מיליארד שקלים, זאת בשל מחזורי ענק בטבע ומיילן (מעל 200 מיליון שקלים כ"א. 
במרכז המסחר:  טבע +0.58% טבע 7,644 +0.58% טבע בסיס:7,600 פתיחה:7,685 גבוה:7,741 נמוך:7,608 תמורה:104,427,883 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהבוקר עלתה 3%, סגרה לבסוף בירידה של 0.25%, זאת במקביל לירידות של כמעט 5% בוול סטריט כעת. מיילן שצללה אתמול 9% עולה כעת 1.8% ברקע להמלצה חיובית מצד ברקליס שקבע מחיר יעד של 50 דולר, אפסייד של 50%. 
מדד ת"א 35 +0.36% מדד ת"א 35 1,516.94 +0.36% מדד ת"א 35 בסיס:1,511.5 פתיחה:1,525.7 גבוה:1,525.7 נמוך:1,516.06 תמורה:1,632,111,038 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 125 +0.29% מדד ת"א 125 1,363.14 +0.29% מדד ת"א 125 בסיס:1,359.19 פתיחה:1,370.95 גבוה:1,370.95 נמוך:1,362.36 תמורה:1,762,506,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
 
מניות במרכז
טבע +0.58% טבע 7,644 +0.58% טבע בסיס:7,600 פתיחה:7,685 גבוה:7,741 נמוך:7,608 תמורה:104,427,883 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 0.25% והמשיכה לרכז מחזורים ערים, זאת לאחר שאתמול צללה 22% וביום חמישי צלל 18%.  
מליסרון +1.84% מליסרון 14,980 +1.84% מליסרון בסיס:14,710 פתיחה:15,000 גבוה:15,150 נמוך:14,940 תמורה:16,095,078 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נעלתה קלות לאחר שדיווחה על תוצאות הרבעון לפיהן ה-FFO ברבעון השני לשנת 2017 גדל בכ-12.2% לכ-156 מיליון שקל. ה-NOI מנכסים זהים גדל ברבעון השני בכ-3.3% לכ-259 מיליון שקל.
בזן -0.44% בזן 157 -0.44% בזן בסיס:157.7 פתיחה:160.3 גבוה:160.3 נמוך:156.9 תמורה:14,450,922 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 0.8% לאחר שפרסמה גם היא דו"חות כאשר החברה רשמה שיפור ב-EBITDA המנוטרל הרבעוני 157 מיליון דולר, בהשוואה ל-113 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד.
סאפיינס -0.84% סאפיינס 3,200 -0.84% סאפיינס בסיס:3,227 פתיחה:3,227 גבוה:3,250 נמוך:3,180 תמורה:1,501,567 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 7.3% לאחר שדיווחה על זינוק של 30% בהכנסות ל-69 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(54):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    לא להתקרבצלפוריסטנולא אל על פתחנו שורט ענק (ל"ת)
    טומי 07/08/2017 22:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    חטפתי בכיל עקב שורט אבל מחרהאחזיר בגדול (ל"ת)
    טומי 07/08/2017 22:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    אל תגעו באל על תחת שורט חסק גם שהנפט יטרד גם היא (ל"ת)
    אלי 07/08/2017 22:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    צריך דחוף להעיף את הדירקטוריון לפרק את טבע ולמכור
    טבע 07/08/2017 17:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נגמר הסיפור.
    סגור
  • 24.
    צריך לחקור את המנכל של רציו ...יגאל ...מבשל לנו קומבינה (ל"ת)
    אבי 07/08/2017 17:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • שוחטים את רציו ככה ללא סיבה. ושום דבר לא מתפרסם
    צודק אחי 07/08/2017 18:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ןתקשורת טינופת לא מפרסמת כלום
    סגור
  • צריך לחקור אז תפוס אותו
    סומסום 07/08/2017 17:45
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ותחקור אותו ותביא לנו תוצאות
    סגור
  • 23.
    פורסייט - עקיצה...
    אלי 07/08/2017 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פורסייט...עקיצה בשישים שניות.בושה שנותנים לכל חברה עלובה להסחר בבורסה.
    סגור
  • 22.
    יעלה פורסייט...
    גדי 2 07/08/2017 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 12
    לצערי הרב אני צדקתי...זורקים את פורסייט לפח האשפה של ההיסטוריה.חבל שככה מרמים משקיעים ועושקים את כספם.אין דין ואין דיין.
    סגור
  • 21.
    מתי פורסייט תמחק?
    גדי 07/08/2017 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מתי פורסייט תמחק מהבורסה? רק מזיקה למשקיעים...
    סגור
  • טען עוד
  • 20.
    הבורסה תטוס בחודשיים הקרובים ל1500 ומעלה
    אסף 07/08/2017 15:41
    הגב לתגובה זו
    17 4
    מי שקונה עכשיו מרויח, לא מתחייב כלפי האופציות כי שם מדובר על שחיקה אבל שימו לב שזה עובד בגלים , בפעם השלישית שהוא מנסה הוא אכן פורץ את התקרה , בהצלחה!
    סגור
  • 19.
    מניות נפט והגז
    יוסי 07/08/2017 15:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מניות הגז והנפט מתחילת השנה ירדו כ 16% ואין הסבר .מתחנן להסבר
    סגור
  • המשך
    המשך 07/08/2017 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם קרה אסון לאסדה ולא מודיעים
    סגור
  • 18.
    מה קורה שם? (ל"ת)
    מה עובר על רציו? 07/08/2017 14:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 17.
    כנסו לאתר שחקן מעוף בזמן אמת כתב שם ירד ל 1378 ומשם 139
    הטירוףףףףף 07/08/2017 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1390 . נקודה ראשונה השיג נראה עכשיו מה עם נקודה שניה
    סגור
  • 16.
    פחלון הרס את הנדל"ן, הרס את הבורסה, תקחו אותו מפה!!! (ל"ת)
    שר המיסים 07/08/2017 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 15.
    צריך מיד ועדת חקירה להתנהלות הבורסה וחבריה
    ביזפורטל 07/08/2017 13:22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כספי ציבור נהפכו לאבק עקב התנהלות המוסדים
    סגור
  • תעשה אתה ועדת חקירה (ל"ת)
    מזה צריך? 07/08/2017 17:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טבע
    חיים 07/08/2017 13:34
    הגב לתגובה זו
    1 16
    תקנו טבע לא לפחד
    סגור
  • לחיים
    מוטלה 07/08/2017 15:24
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אני לא פוחד מכלום ויש לי מליארד שקל פנוי כדאי לחטוף בהכל טבע או לחכות שתרד ל5000 נקודות. מה שתמליץ אני יעשה אחי
    סגור
  • חיים
    מוטלה 07/08/2017 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבריאות נשמה תקנה שני מטוסי חמקן שישמרו לך על הכסף
    סגור
  • 14.
    מה. כל יום אני אפמפמ לכם
    חלאה מצוייה 07/08/2017 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שעד שלא נגיע כל הטינופות שמאחלים תרופות צבעונייות בירוק בכחול בזהב בצבע כסף ואפור בהיר גוון עכבר ונתאחד ונקלל ונאחל מיתות שונות ומשונות ויש פה איזה 60 בהמות כמונים שמאחלים מיתות והתרסקויות אז עד אז ניסבול ירידות כי אנחנו לא מאוחדים ולא ממצים את הטינופתיןת שבנו
    סגור
  • 13.
    תתכוננו לשורט סקוויז עצבני בקרוב ! ! ! ! (ל"ת)
    פורסייט 07/08/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • חחח בדיחה טובה.
    דניאל 07/08/2017 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איזה שורט סקוויז ואיזה נעליים... אולי שורט יותר מתאים.חברה על הפנים מלאה באוויר כמו בלון אנשים הבינו שיש כאן בלוף ענק ולכן בורחים כמו מאש.
    סגור
  • איך כתבתי בבוקר...
    דניאל 07/08/2017 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שפורסייט הזבל תמשיך לרדת כי אין בה כלום מלבד אוויר ושקרים.
    סגור
  • פורסייט
    יוסי 07/08/2017 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם פורסייט???
    סגור
  • פורסייט
    פורסייט 07/08/2017 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה יקרה דני
    סגור
  • משקיע דני
    מחכה וקניתי עוד 07/08/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירדה חמישים אחוז מהשיא הגיע הזמן לתיקון אלים אין במה להשקיע פורסייט זה העתיד
    סגור
  • פורסייט
    יוסי 07/08/2017 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתכוננים
    סגור
  • מה קרה????
    דניאל 07/08/2017 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתה חושב או יודע? ירדה המון בזמן האחרון לא?
    סגור
  • 12.
    !!!!!!!!!!!!!!!...........You have no chance in HELL (ל"ת)
    Apollo 07/08/2017 10:24
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • תגובות 11+12
    100 07/08/2017 12:34
    הגב לתגובה זו
    10 0
    תרגום: אין סיכוי בגהינום.. לגבי תגובה 11..מגיע לכולם ובעיקר לאלו שאינם עקשנים כדי לקבל את האמת והנכון האולטימטיבים הצרופים.
    סגור
  • לתגובה 11+12יענו אפולו שהוא א100 או 100 או0.000001
    פרופ דמבלדור ראובני 07/08/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אנחנו תומכים בך בעמדתך ומקווים שלקחת היום את הכדורים התכלת והכסף בצבע זהב. אתה נוירותי אבל נחמד וגם אכלת לנו כבר את הכבד והכבוד עם כל השנתיים שאתה צועק לצאת לצאת מכל המעוף ובעיקר מפריגו וטבע ואופקו ומאיילאן לה לה לה ימבייבומ..אתה יודע מזה שנתיים אתה מנפח לנו המוח ואוכל לנו תמעי הגס וצועק לברוח ממעוף ובעיקר מטבע ופריגו ומאיילאן ואופקו ועוד מנפח לנו הראש כבר שנתיים בדיוק אני ספרתי מיולי 2015 ועוד זועק לקחת על ארבעת החברות הרפואיות שורטז ושורטים ומכירה בחסר ממונפת בענק. די אז נמאס לנו ממך דוקטור100 וכל החברים שלו שבם קדמאים מהררוארט האוניברסיטה אעלק הכי טובה בעולם ושוכח שלנו יש את המקום הטוב בעולם שאנו לומדים הוא מכללת פתח תקווה ביפו. אז תניח לנו לנפשנו ותן להמשיך להרוויח בגדול אעלק 30 אחוז בגוגל. שמע לי לפני שנתהפך עליך ונבוא כל הנמרים שהירבחנו שנתיים בפריגו וטבע בלונג ממונף ואל תיתן לנו עצות של אהבל בכוונה להכשילנו ואתה עיוור ולא רואה שטחנו אותך ואת 99 הדבילים החברים שלך בוגרי פרינסטונס במקום להתפאר במכללת שערי משפט אז תחפף ועזוב אותנו ותן להתעשר בשקט ותפסיד לבד כי לא ראית גרוש בחיים
    סגור
  • הכותב הזוי ונראה לא שפוי (ל"ת)
    זמיר 07/08/2017 14:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 11.
    למה כל הטוב הזה מגיע לנו..? (ל"ת)
    אפולו 07/08/2017 10:10
    הגב לתגובה זו
    25 0
    סגור
  • 10.
    אני תמיד קונה בזול ומוכר ביוקר
    כמו שההוא כתב אמש 07/08/2017 09:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זאת השיטה ואני מבין 100 אחוז הצלחה. כתבתי עליו ולא עלי. כך ציין הבחור. אם זה נכון? ב 100 אחוז לא. שיגיד תודה אם הוא קצת מורווח ולא מופסד כמו 99 אחוז מהציבור בשנים האחרונות ולא דווקא בשבוע הסוער שעברנו.
    סגור
  • 9.
    חלאס יש מלא חברות ביומד טובות שחררו
    מה קרה רק טבע בבורסה 07/08/2017 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קבלו טיפים בונוס רדהיל אליום כלל ביו כולם רק בחיתולים וימים יגידו שהם יפתיעו את כולם
    סגור
  • 8.
    טבע קנתה חברה יותר קטנה ממנה
    אייל 07/08/2017 09:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במזומן יותר ממש שהיא שווה היום....הנהלה של מפגרים שמקבלים שכר של מליונים
    סגור
  • 7.
    לקנות או למכור
    גיל 07/08/2017 09:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    להחזיק מניות של טבע זה כמו לקנות אותן כל יום מחדש, מי שמחזיק ולא מוכר זה כמו להכניס את הראש בחול, אולי צודק וכשמתישהו יוציא את ראשו לאוויר יתברר לו להפתעתו כי עברו ימי הזעם והחברה חזרה לדרך המלך. אבל היום כל מי שמחזיק מניות צריך להחזיק גם ארון תרופות , שיהיו בו כדורים נגד כאבי ראש, כאבי בטן, כאבי עיניים, לחץ דם, חרדה, התקפי זעם, דיכאון וכו... ובהצלחה לכל מי שחושב שיש מישהו בהנהלת טבע שמסוגל לקבל החלטה מוצלחת
    סגור
  • לגיל
    רופא 07/08/2017 09:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קבל מרשם :אם אתה סובל מכל מה שכתבת בגלל הבורסה. הפסק תרופות במיידית ועזוב הבורסה לנפשה יש לה חיים משלה. אם אתה חפץ תרופות בכל זאת..אנפיק לך פלסיבו..זה יעשה את אותה העבודה. דע בריאות ושמור על עצמך.
    סגור
  • 6.
    רציו ופרסייט
    בני 07/08/2017 09:01
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מה קורה שם ולמה הירידות נמשכים מתי הסוף-אשמח לקבל מידע. תודה
    סגור
  • לבני
    דניאל 07/08/2017 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר להאמין לחברות הקיקיוניות האלו...אין לדעת למשל פורסייט עולה קצת עכשיו אחרי שרוקנה את המשקיעים אבל מעריך שבסוף היום תרד שוב לצערי.
    סגור
  • פורסייט
    יוסי 07/08/2017 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למכור או לקנות
    סגור
  • ליוסי..
    יוסי 07/08/2017 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה שואל אז שמים בסוף סימן שאלה וזה נראה כך. ? אם אתה אומר אז מה אתה אומר בעצם? עיברית שפה קשה אה ?
    סגור
  • 5.
    למה צריך לחכות לוול סטריט . טבע ישראלית חחח
    טבע 07/08/2017 08:15
    הגב לתגובה זו
    4 6
    הישראלים הכי חכמים והמניה בפשיטת רגל
    סגור
  • 4.
    לא מפטרים עובדים רק אחרי החגים. איזה תירוץ נפלא
    טבע 07/08/2017 08:13
    הגב לתגובה זו
    1 5
    ועל חשבון מי זה המשקיעים האומללים ששוב הפסידו פה וזה קורה שביבי התפאר שהמדינה שלו חזקה עם כלכלה חזקה לא רואים פה שום חוזקה מחירי המניות נפלו יותר מאשר בזמן המפולת הגדולה. ישראל הכי גרועה בכלכלה.
    סגור
  • מוכן לוותר על הכסף רק שלא יפטרו אף עובד
    ספרטקוס 07/08/2017 08:49
    הגב לתגובה זו
    1 6
    כמובן שמוכן לוותר על כל הכסף שיפטרו את כל חברי ההנהלה....
    סגור
  • גבר האא? נראה אותך.. (ל"ת)
    גבר 07/08/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 3.
    טבע
    משה 07/08/2017 08:13
    הגב לתגובה זו
    6 6
    מי שקורא את הדוחות של טבע מבין כי המחזורים בייחס לשווי המנייה לא מתאימים כלומר הבעיה בטבע הייתה רכישות לא מוצלחות בתקופה האחרונה ולא מפעילות שוטפת שהינה רווחית ולאחר למידת הלקח נראה כי המנייה תתחיל לעלות עם ההתייעלות בחברה אין לה לאן לרדת
    סגור
  • אתה קראת את הדוחות? אפשר להיפגש שתסביר לי אותן?
    מומחה לטבע 07/08/2017 10:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    או שאתה סתם תוקע כאן דברים?
    סגור
  • 2.
    אל תקנו מניית טבע. כל עוד הדירקטוריון הלוזר שם
    טבע 07/08/2017 08:12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מי שנהג בפזיזות וקנה חברות במחיר מופקע לא מסוגל להוציא את העגלה מהבוץ. ואין להם מנכ"ל בכלל. אותה חבורת אפסים נשארה . אם לא ימכרו את החברה הם ינפיקו מניות וידללו עוד יותר את המשקיעים.
    סגור
  • 1.
    טבע אי אפשר לדעת מה המחיר השווה לקניה! (ל"ת)
    סוחר פשוט 07/08/2017 07:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5$-6$
    אלכס 07/08/2017 13:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    5$-6$ למה לא? נראה סבבה
    סגור
  • 0 0 0 אפססס0 (ל"ת)
    דגדג 07/08/2017 08:55
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור