אמדוקס עקפה במעט את צפי האנליסטים בשורה העליונה והתחתונה
חברת אמדוקס (DOX) הנסחרת בנאסד"ק לפי שווי של כ-8 מיליארד דולר, דיווחה אתמול לאחר נעילת המסחר על צמיחה של כ-2% בהכנסות ל-1.05 מיליארד דולר ועל רווח מתואם של כ-1.23 דולר למניה, מעט מעל טווח התחזית של החברה ומעל לצפי האנליסטים בשורה העליונה והתחתונה. במהלך הרבעון ביצעה החברה רכישה עצמית של מניות בהיקף של 91 מיליון דולר וצופה צמיחה של 4%-8% בהכנסות שנת הכספים 2021. במקביל לדיווח על תוצאות הרבעון החולף, החברה מדווחת על הסכם למכירת OpenMarket, חברת בת של אמדוקס, תמורת כ-300 מיליון דולר, עם חברת “Infobip”’, אשר קרן ההשקעות "One Equity Partners" הינה המשקיעה המוסדית העיקרית בה.
הכנסות החברה ברבעון עמדו על 1,053 מיליון דולר, עליה של 2.2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות בנטרול השפעת תנודות בשערי החליפין עלו ב-1.8%. ההכנסות היו מעט מעל מרכז טווח התחזית של אמדוקס, לאחר התאמות בגין השפעה חיובית של תנודות בשערי החליפין של כ-7 מיליון דולר ארה"ב בהשוואה להנחות התחזית ובגין ההכנסות מ-Openet אשר לא נכללו בטווח התחזית לרבעון.
הרווח המתואם (non-GAAP) הסתכם ב-162.7 מיליון דולר או 1.23 דולר למניה, מעל טווח התחזית של 1.22-1.16 דולר למניה ולעומת רווח מתואם של 147.1 מיליון דולר או 1.08 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד.
צפי האנליסטים היה להכנסות של 1.033 מיליארד דולר ולרווח מתואם של כ-1.19 סנט למניה.
צבר ההזמנות לשניים-עשר החודשים הבאים, הסתכם ב-3.62 מיליארד דולר בסוף הרבעון, גבוה ב-140 מיליון דולר בהשוואה לסוף הרבעון הקודם ומהווה גידול של 3.7%, בהשוואה לסוף הרבעון המקביל אשתקד.
- אפלייד מטיריאלס עוקפת את ציפיות האנליסטים - אך התחזית חלשה
- מג'יק עם תוצאות טובות, אבל התחזית מאכזבת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תחזיות החברה
החברה צופה לרבעון הבא הכנסות בטווח של 1,095-1,055 מיליון דולר, על רווח מתואם של 1.09-1.15 דולר למניה.
הרבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר הינו הרבעון הפיסקלי הרביעי מבחינת החברה ולכן החברה מספקת תחזית לשנת הכספים הבאה (ארבעת הרבעונים הבאים) עם צפי לגידול של 4%-8% בהכנסות וגידול של כ-5%-9% ברווח המתואם למניה.
שוקי שפר, נשיא ומנכ"ל Amdocs Management Limited: "אני שמח לדווח על חזרה לעלייה רציפה בהכנסות ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2020, בעיקר כתוצאה מרמות פעילות בריאות בצפון אמריקה ומהאצה של התקשרויות חדשות עם לקוחות באירופה, שם היו הרבעון הביצועים הטובים ביותר שלנו מעולם. ברמה התפעולית, האצנו את השקעותינו במחקר ופיתוח, תוך שאנו שומרים על הוצאה לפועל עקבית של פרוייקטים ועל רווחיות יציבה. תוך כדי, המגפה העולמית המתמשכת, גם תנופת המכירות שלנו הואצה כפי שמשתקף בשיא של צבר ההזמנות שלנו ל-12 החודשים הבאים, אשר גדל ב-140 מיליון דולר ארה"ב בהשוואה לרבעון הקודם וכן ב-3.7% בהשוואה לרבעון הרביעי אשתקד”.
שפר המשיך ואמר כי "במהלך החודשים האחרונים נקטנו במספר צעדים על מנת להאיץ את אסטרטגיית הצמיחה שלנו סביב 5G ועולמות הענן. האינטגרציה של Openet עם השלמת העסקה מתקדמת היטב ואנו שמחים לדווח על זכיה חדשה ב AT&T שבחרה בפתרון ה- 5G של Openet על מנת להשיק במהירות ולהפוך למקור רווח שירותי דור חמישי חדשים ומרגשים על הענן. בנוסף, חתמנו על הסכם אסטרטגי רב שנתי עם AWS, במסגרתו נביא את פתרונות ה- BSS מבוססי הענן שלנו ומגוון רחב של שירותים, על מנת לחבור כדי לתת מענה לשוק הענן הצומח במהירות בשנים הקרובות. כחלק ממהלך נוסף להתמקדות באסטרטגיה שלנו, חתמנו גם על הסכם למכירת OpenMarket, בסכום של כ- 300 מיליון דולר ארה"ב במזומן, עם חברת "Infobip", אשר קרן ההשקעות "One Equity Partners", הינה המשקיעה המוסדית העיקרית בה. באמצעות עסקה זו, אמדוקס מוציאה מאחזקתה נכס שאינו אסטרטגי בתחום ההודעות במובייל ונשארת ממוקדת מטרה על יוזמות הצמיחה של אסטרטגיית הליבה שלה."
- השורטיסטים מחכים לשוק בסיבוב
- האם אינטל "גנבה" מידע סודי מ-TSMC? סערה בתעשיית השבבים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- קרוז, פיט או צ'אן: מיהו שחקן הקולנוע העשיר ביותר בכל הזמנים?
- 2.ועצרו העלאות שכר 13/11/2020 08:38הגב לתגובה זויש להם תוצאות שיא. לא נתנו העלאות שכר לעובדים, בתואנה של תקופה לא ברורה בשל הקורונה. ולעצמם מחלקים דיבידנד. פיטרו עובדים גם כן, תוך ניצול משבר הקורונה כתירוץ. חזירות!
- 1.אידיוט 11/11/2020 10:22הגב לתגובה זואמדוקס חברה בלוף. עובדים על כולם.
ה-SU7 של שיואמי. קרדיט: רשתות חברתיותתוך פחות משנתיים, שיאומי רווחית יותר מטסלה
19 חודשים בלבד אחרי השקת הסדאן החשמלית SU7, חטיבת הרכב וה-AI של שיאומי מייצרת רווח רבעוני של כ-98 מיליון דולר, הרבה לפני טסלה ואחרים בענף; האקוסיסטם, המותג והיעילות הובילו לרווחיות מהירה
שיאומי ממשיכה להפתיע את תעשיית הרכב החשמלי, כאשר חטיבת ה-EV והבינה המלאכותית שלה מסכמת את הרבעון השלישי עם רווח של כ-98 מיליון דולר, פחות משנתיים לאחר שהשיקה את הסדאן החשמלית SU7. החברה הגיע לאיזון משמעותית מהר יותר מהמתחרות, היות וטסלה נזקקה ליותר
מחמש שנים עד שהציגה רווח רבעוני ראשון, ולי-אוטו הגיעה לכך רק אחרי כשנתיים. בעידן שבו רוב הסטארט-אפים בתחום שורפים מזומנים לאורך שנים, שיאומי נכנסת לתמונה עם יתרון מבני יוצא דופן: קהל עצום של משתמשים קיימים, אמון מותג גבוה, ואקו-סיסטם שמחברת את העולם הדיגיטלי
של הלקוחות עם עולם הרכב החדש.
כוחו של הרגל
הכניסה של שיאומי לעולם הרכב מתבססת על נכסים שהחברות המסורתיות פשוט אינן מחזיקות. מאות מיליוני משתמשים שכבר רכשו סמארטפונים, שעונים חכמים ומוצרים ביתיים של החברה הפכו לקהל טבעי לשלב הבא: הרכב
החשמלי. עבורם, עליית המדרגה מרכישת טלפון לרכישת רכב לא מצריכה שינוי תודעתי גדול: הם כבר נמצאים עמוק באקוסיסטם של שיאומי, סומכים על המותג ורגילים לממשקיו. בנוסף, הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של רכבי החברה מאפשרת לה לייצר מקורות הכנסה נוספים מתוך מערכות הרכב, בדומה
למודלים שמוכרים מעולם המובייל. כך נוצרת סביבה שבה עלות גיוס הלקוח כמעט אפסית, וזה יתרון אדיר לחברה, בענף שבדרך כלל משלם סכומי עתק על כל לקוח חדש.
האסטרטגיה המנצחת: דגם יחיד והשקה שמתנהלת כמו מוצר אלקטרוני
שיאומי אימצה גישה שונה
לחלוטין מהמקובל בענף הרכב. במקום להשיק מספר רחב של דגמים ולחלק משאבים בין פיתוחים מקבילים, היא התמקדה בדגם אחד ויחיד, ה-SU7, וטיפלה בו כמו מוצר אלקטרוני מהונדס היטב. שרשרת אספקה הדוקה, שליטה גבוהה ברכיבים קריטיים ותכנון השקה המדמה את עולם הסמארטפונים יצרו
ביקוש גדול כבר מהרגע הראשון. וברגע שהחברה עמדה ביעדי הביקוש, היא היתה יכולה להתמקד ברווחיות ולא בהגדלת נפח מכירות, ובכך חסכה שנים של הפסדים שמאפיינות את רוב הכניסות החדשות לענף הרכב.
ה-YU7: הדגם השני שהפך להצלחה מסחררת בתוך שעות
כמעט
בלי להתאמץ, דגם ה-SUV השני של החברה, YU7, הפך במחצית 2025 לאחד הסיפורים החמים בשוק הרכב הסיני. בתוך שעות ספורות מקבלת ההזמנות כבר נרשמו כ-289 אלף הזמנות, נתון שממחיש כיצד מותג טכנולוגיה מצליח לייצר באזז שהמתחרות מתקשות לשחזר. ההתרחבות הזו הפכה את פעילות הרכב
של שיאומי לאחת המרכזיות בחברה, כאשר יותר מרבע מהכנסות הקבוצה כבר מגיעות ממנה, הרבה מעבר לזרוע ה-IoT ההיסטורית.
לצד האופטימיות, הענף הסיני כולו נכנס לתקופה מאתגרת. הממשלה מתכוונת לצמצם את הטבת המס על רכבים חשמליים והיברידיים, והמשך סבסוד הטרייד-אין
עדיין לא מובטח. כבר באוקטובר הורגשו ירידות במכירות הרכב, ושיאומי נאלצה לפעול כדי למזער פגיעה בביקוש. החברה מציעה ללקוחות הנחת גישור של עד כ-2,100 דולר למי שיזמין רכב עד סוף נובמבר ויקבל אותו במהלך 2026, צעד שמעודד הזמנות אך בהכרח יפגע במרווחי הרווח.
סאנה טאקאיצ’י יפן (קרדיט רשתות חברתיות)ראש ממשלת יפן מסרבת לסגת מהצהרות על טייוואן - המשבר מול סין מחריף
ראש ממשלת יפן, סאנאה טאקאיצ'י מבהירה שהתקפה על טייוואן הוא איום על יפן ויצדיק שימוש בכוח צבאי
ראש ממשלת יפן, סאנאה טאקאיצ'י, דחתה את הדרישה הסינית לחזור בה מהצהרותיה על טייוואן, והבהירה כי אין כל שינוי בעמדתה הביטחונית של טוקיו בנוגע למצב של איום אזורי. בכך, העמיקה טאקאיצ'י את המשבר המדיני הראשון שלה מאז שנכנסה לתפקיד בחודש שעבר.(להרחבה: לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה: איומים במתקפות ישירות בין סין ליפן)
במוקד המחלוקת, התבטאות של טאקאיצ'י, שבה הצהירה כי תרחיש צבאי במיצר טאיוואן עלול להיחשב כאיום ישיר על קיומה של יפן. אמירה זו נחשבת לקפיצת מדרגה בעמדה היפנית, והיא עוררה תגובה חריפה מצד בייג'ינג שכללה צעדי ענישה כלכליים.
בסין הכריזו כי יינקטו "אמצעים חמורים" אם יפן לא תחזור בה מהאמירה, ובינתיים הוקפאו אישורי ייבוא של פירות ים יפניים, הופסקה תיירות מאורגנת מסין ליפן, וכן נעצרו אישורים להפצת סרטים יפניים בשוק הסיני. עם זאת, בייג'ינג עדיין לא איימה בפגיעה בייצוא נדירים - מהלך בעל השלכות רחבות יותר על הכלכלה העולמית.
טאקאיצ'י מצדה נוקטת קו כפול: מצד אחד היא שומרת על ניסוח כללי וזהיר ("החלטות יתקבלו בהתאם לנסיבות"), אך מצד שני אינה מוכנה להתנצל או לחזור בה. במסיבת עיתונאים הבוקר, טרם צאתה לפסגת ה-G20 בדרום אפריקה, הדגישה כי העמדה הממשלתית נותרה עקבית.
- המניות ביפן בשיא - ראשת הממשלה סנאֶה טאקאיצ'י מניעה עלייה חדה בשווקים
- האישה הראשונה שתנהיג את יפן ואיך זה משפיע על הניקיי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המפגש הקודם בין טאקאיצ'י לנשיא סין שי ג'ינפינג נערך בפסגת APEC בקוריאה הדרומית, ובמהלכו סיכמו השניים על "קידום כולל של יחסים מועילים הדדית". כעת, מתברר כי הקרע סביב טאיוואן עלול להכתיב את הטון ביחסים הבילטרליים.
