נשים ובירות, תיירות וקישוטי שפתיים מנצנצים: מקבץ תקציבי יח"צ חדשים
משרדה של דורית שמואלי קיבל 2 תקציבים חדשים - כנס יסמין לנשות עסקים, שייערך בתחילת דצמבר במלון השרון בהרצליה, ותערוכת הבירה המקצועית, BEERS 2012 התקציב האחרון הוא חוליה נוספת בשרשרת 'תקציבי אלכוהול' שהמשרד מחזיק, ביניהם יקב דלתון, יקב כרמי יוסף ברבדו ותחרות אשכול הזהב, האוסקר של עולם היין הישראלי.
'טלי ליבוביץ תקשורת שיווקית' מתחילים לנהל את מערך היח"צ של קבוצת IDB תיירות, שכוללת את ישראייר, כמו גם את חברות נתור-יוניטל, רואיל גו'רדניאן, אופן סקיי, סקי דיל ,דיזנהאוז ועוד.
גם משרדם של עליזה זאנה וניצן אופיר קיבל תקציב חדש. המשרד יוביל את יחסי הציבור של מותג קישוטי השפתיים VIOLENT LIPS, שיתחיל להימכר בחנויות החל מהחודש. המוצר, שמשווק בארץ על ידי משיח קוסמטיקס, נמכר ברשת sefora הבינ"ל ומשמש, בין היתר, סלבריטאיות כמו ליידי גאגא וקים קרדישיאן.
'בלנדר תקשורת שיווקית' החל לטפל בתקציב היח"צ של מסעדת בניולה, של השף קובי כץ ומיכה לוי.