משהו קטן לדרך: תקציב הפרסום של 'פירות אביב' יטופל בחברון זלצמן שביט
פירות אביב פועלת בתחום יבוא ויצוא פירות אקזוטיים לישראל. במסגרת הטיפול במשרד עברה החברה תהליך מיתוג הכולל נראות חדשה
משרד הפרסום חברון זלצמן שביט יטפל בתקציב הפרסום של חברת פירות אביב. התקציב צפוי לעמוד על כ-500,000 שקלים. פירות אביב פועלת בתחום יבוא ויצוא פירות אקזוטיים לישראל. במסגרת העברת תקציב הפרסום לחברון זלצמן שביט, עברה החברה תהליך מיתוג מחדש הכולל לוגו חדש ונראות חדשה על האריזות ובנקודות המכירה. בימים אלו עולה החברה בקמפיין פרסומי חדש לענבים מבית היוצר של חברון זלצמן שביט. הקמפיין כולל חסויות בערוץ 2 ובערוץ 10 תחת מיצובם של הענבים כפירות בריאים, עסיסיים וחושניים.
- 1.איגור 24/03/2011 12:34הגב לתגובה זוכל הכבוד זה באמת משו קטן לדרך