תחרות ה-Effie Awards: מהלך השיווק והפרסום של השנה - 'להעביר את דביר'
תחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי, ה-Effie Awards של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום בישראל חגגה עשור לקיומה בטקס חגיגי ובו הוכרזו הזוכים בתחרות השנתית. בקטגוריית אפי פלטינום, על הישגים לאורך זמן, זכה בנק מזרחי - טפחות במקום הראשון עבור המהלך 'משני בנקים למותג בנקאות מנצח', שהוביל משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, במקום השני, זכתה שופרסל עבור המהלך 'כינוס מותגי רשת שופרסל והפיכתו למותג הקמעונאות המוביל במדינה', מהלך שהוביל משרד הפרסום גיתם BBDO ובמקום השלישי חברת הסלולר סלקום 'משהו קטן וטוב, מהלך הנאמנות שפרץ את גבולות הסלולר',שהוביל משרד הפרסום גיתם BBDO.
בפרס ה-Grand Effie ("אלוף האלופים") , מהלך השיווק והפרסום של השנה , זכה בנק מזרחי - טפחות עבור "להעביר את דביר" – המהלך שפרץ גבולות בעולם הבנקאות, שהוביל משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.
הזוכים קטגוריית מוצרי צריכה - לא מזון
בקטגוריית מוצרי צריכה - לא מזון, זכתה חברת פרוקטר &גמבל במקום הראשון על המהלך FAIRY: 'מנצחים את המיתון- נותנים ערך לצרכנים בזמן שכולם מורידים מחירים' של משרד הפרסום אדלר, חומסקי ורשבסקי Grey, במקום השני זכתה חברת חוגלה קימברלי עבור המהלך 'ניקול - השקיות המתכלות של ניקול - המהלך הכי נכון בסביבה' של משרד הפרסום גיתם BBDO ובמקום השלישי, חברת חוגלה-קימברלי עבור המהלך 'קלינקס - בכל מקרה זה ייגמר בקלינקס: ככה זה כשמותג לוקח בעלות על קטגוריה' של משרד הפרסום גיתם BBDO.
הזוכים בקטגוריית מוצרי צריכה - מזון
בקטגוריית מוצרי צריכה - מזון, זכתה חברת סלטי צבר במקום הראשון עבור המהלך 'סלטי צבר ורפי כהן מביאים לרשתות השיווק את טעם המסעדה המזרחית', של משרד הפרסום McCann Erickson, במקום השני זכתה מחלבת טרה עבור 'המהלך שצבע את השוק בשחור – לבן, מיתוג מחדש של מחלבת טרה' של משרד הפרסום JWT ישראל ובמקום השלישי זכתה חברת משק צוריאל עבור המהלך ,מוצרי חלב עיזים מהגליל לכווולם!' של משרד הפרסום יהושעTBWA.
הזוכים בקטגוריית מוצרי צריכה - לא מתכלים
בקטגוריית מוצרי צריכה – לא מתכלים, זכתה חברת גינדי החזקות במקום הראשון עבור המהלך 'הופכים מפסידים למנצחים – שיווק פרויקט נדל"ן בעידן של קבוצות רכישה' של משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי DRAFTFCB, במקום השני זכתה חברת צ'מפיון מוטורס עבור המהלך 'סיאט: תשוקה ספרדית כובשת את עולם הצעירים' של משרד הפרסום אדלר, חומסקי ורשבסקי Grey. ובמקום השלישי זכתה חברת סמסונג ישראל עבור המהלך ' מחזירים לסמסונג את הטאץ' של משרד הפרסום McCann Erickson.
הזוכים בקטגוריית תקשורת
בקטגוריית תקשורת, זכתה חברת פלאפון במקום הראשון עבור המהלך 'הצלחה מעולם אחר- פלאפון משיקה את רשת HIGH SPEED GSM ' של משרד הפרסום אדלר, חומסקי ורשבסקי ,Grey במקום השני זכתה חברת בזק עבור המהלך 'העתיד כבר כאן. בזק משיקה את ה-NGN' של משרד הפרסום אדלר, חומסקי ורשבסקי Grey ובמקום השלישי חברת הלווין Yes עבור המהלך 'מובילים את מהפיכת הצפייה ברזולוציה גבוהה (HD)' של משרד הפרסום McCann Erickson.
הזוכים בקטגוריית קמעונאות
בקטגוריית קמעונאות זכתה חברת נגב במקום הראשון עבור המהלך ' נגב, מובילה את מהפכת עיצוב הבית ' של משרד הפרסום אדלר, חומסקי ורשבסקי Grey ,במקום השני זכתה חברת טבע נאות עם המהלך ' המותג שהפך את המיתון להזדמנות' של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG ובמקום השלישי חברת דומינו'ס פיצה ישראל עבור המהלך ' דומינו'ס פיצה משנה את החוקים בשוק המזון המהיר בישראל ' של משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB.
הזוכים בקטגוריית פיננסים
בקטגוריית פיננסים, זכה בנק מזרחי - טפחות במקום הראשון עבור המהלך 'להעביר את דביר' - המהלך שפרץ גבולות בעולם הבנקאות של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG , במקום השני זכה מזרחי טפחות עבור המהלך, 'מזרחי-טפחות Live: פריצת דרך בשירות בעולם הבנקאות' של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG ובמקום השלישי זכו שירותי בריאות כללית עבור המהלך 'כללית מציגה: מהפיכת טיפולי השיניים לכל המשפחה' של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.
הזוכים בקטגוריית מגזרים
בקטגוריית מגזרים, זכתה חברת פרוקטר &גמבל במקום הראשון עבור המהלך ' אריאל משיקה נוסחה חדשנית באמצעות מדיה חדשנית וסוחפת את המגזר החרדי' של משרד הפרסום Trio,במקום השני זכתה חברת בזק עבור המהלך להחדרת האינטרנט המהיר למגזר הערבי של משרד הפרסום סקטורס-אלבוסתאני ובמקום השלישי מפעל הפיס עבור השקה מחודשת של הצ'אנס במגזר הערבי של משרד הפרסום Trio.
הזוכים במלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית
בקטגוריית מלכ"רים מגזר ציבורי ואחריות חברתית, זכה "הוועד למלחמה באיידס" במקום הראשון על המהלך "הספק הקטן" של משרד הפרסום שלמור, אבנון, עמיחי Y&R, במקום השני זכה ארגון "לתת" עם המהלך "משולחנות ריקים ל- 200,000 ארוחות חג" של משרד הפרסום שלמור, אבנון, עמיחי Y&R ובמקום השלישי, עמותת "אור ירוק" עם המהלך 'מנצחים במלחמה על האג'נדה ורותמים את הציבור ומשנים החלטת ממשלה' של משרד הפרסום גריי קונטנט מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי.