יורדים לעם: "אדום אדום" מרחיבה פעילות ונכנסת לשופרסל דיל ולרשת יוחננוף

עד סוף 2008 ימכר המותג ב- 450 נקודות מכירה בהיקף מכירות כספי צפוי של 200 מיליון שקל
משה בנימין |

"אדום אדום" מותג בשר הבקר הטרי של תנובה מרחיב את פעילותו בסניפי רשת שופרסל ובימים אלה חתמה החברה על הסכם הרחבת שיתוף פעולה עם רשת השיווק, בה היא פועלת מאז 2006.

במסגרת ההסכם ישווקו מעתה מוצרי "אדום אדום" גם ברשת "שופרסל דיל", הכוללת 38 סניפים. עד כה שיווקה שופרסל את מוצרי "אדום אדום" בסניפי "שופרסל ביג" ו"שופרסל שלי".

עד סוף שנת 2008 ימכרו מוצרי בשר הבקר הטרי של "אדום אדום" בכל רשת "שופרסל" ברחבי הארץ (כ- 130 נקודות), בהיקף כספי שנתי של כ- 40 מיליון שקל.

במקביל מתחילה לפעול בימים אלה "אדום אדום" ברשת המרכולים הפרטית יוחננוף, המפעילה ארבעה סניפים באזור השפלה. בשלב הראשון תפעל החברה בשני סניפים ותרחיב את פעילותה לשאר הסניפים עד סוף השנה.

יוזכר כי, הפעילות של "אדום אדום" בשנה האחרונה לוותה בלא מעט חוסר הצלחה. "אדום אדום" הניבה לתנובה הפסד של כ-80 מיליון שקלים, חרגה מהתקציב ולבסוף פיטרה כ-200 מעובדיה.

מהלכי ההתרחבות השיווקית מתוכננים ומתבצעים ע"י ההנהלה החדשה של "אדום אדום" בהובלת דוד מטלון, מנכ"ל החברה. מטלון מונה ע"י מנכ"ל תנובה לגבש וליישם תכנית הבראה מקיפה, לאחר הכשלונות האחרונים, וזו אמורה לייצר מודל בעל התכנות עסקית גבוהה, תוך חיזוק המותג והגדלת פריסתו ברשתות השיווק השונות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קניות אונליין
צילום: rupixen/UNSPLASH

חג קניות שמח: עלייה ברכישות באשראי בערב ראש השנה

הציבור הישראלי מנצל את השעות לפני כניסת החג ומבצע רכישות בהיקפים גבוהים מאז שעות הבוקר. בין השעות 8:00 עד 11:00 בבוקר, ב-22 בספטמבר 2025, נרשמו במערכות שבא הוצאות בהיקף של 446.77 מיליון שקל, כך על פי נתוני שבא. מדובר בעלייה של 5.6% לעומת היקף ההוצאות שנרשם אשתקד בערב ראש השנה

עוזי גרסטמן |

נתוני שבא SHVA  , מפתחת ומנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי חיוב, מצביעים על כך שהציבור הישראלי מנצל את השעות לפני כניסת החג ומבצע רכישות בהיקפים גבוהים מאז שעות הבוקר. בין השעות 8:00 עד 11:00 בבוקר, ב-22 בספטמבר 2025, נרשמו במערכות שבא הוצאות בהיקף של 446.77 מיליון שקל. 

מדובר בעלייה של 5.6% לעומת היקף ההוצאות שנרשם אשתקד בערב ראש השנה תשפ״ה, ביום שישי ה-2 באוקטובר 2024, שהיקף ההוצאות בין 8:00 ל-11:00 באותו היום הגיע ל-422.93 מיליון שקל. בערב ראש השנה תשפ״ד, שחל ביום שישי ה-15 בספטמבר 2023, לפני פתיחת מלחמת חרבות ברזל, היקף ההוצאות בשעות האלה עמד על סכום כולל של 378.39 מיליון שקל.


שבא פרסמה באחרונה את התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2025. הכנסות שבא הסתכמו ברבעון שעבר בכ-38.3 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-37.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, וכ-38.2 מיליון שקל ברבעון הקודם. העלייה נבעה בעיקר מצמיחה בהכנסות מבוססות תנועה. הרווח התפעולי ברבעון השני של 2025 הגיע לכ-12.3 מיליון שקל, לעומת כ-14.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה וכ-12.2 מיליון ברבעון הקודם. הרווח התפעולי הושפע בעיקר מעלייה בהוצאות הנובעות מהמשך חיזוק המערך הטכנולוגי ואבטחת מידע וכן עלייה בפחת. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון החולף הגיע לכ-13.4 מיליון שקל, לעומת כ-10.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2024, וכ-10.3 מיליון שקל ברבעון הקודם. העלייה מיוחסת ברובה לרווח על ניירות ערך למסחר.


ביולי האחרון נרשם שיא כל הזמנים בהוצאות הציבור בכרטיסי אשראי, עם סכום כולל של כ-51.8 מיליארד שקל, עלייה של 11.9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מדובר בפעם הראשונה שהיקף ההוצאות החודשי חוצה את רף ה-50 מיליארד שקל. ממוצע ההוצאות היומי הגיע ל-1.671 מיליארד שקל - זינוק של 20.3% לעומת יוני, שבו התנהלה הלחימה במסגרת מבצע עם כלביא מול איראן. גם ביחס למאי האחרון, השיא הקודם, מדובר בעלייה של 8.8%. לפי מנכ"ל שב"א, איתן לב-טוב, מדובר ב"תיקון בהיבט של הצריכה במשק" שמבטא חזרה מהירה של הביקושים.