יורדים לעם: "אדום אדום" מרחיבה פעילות ונכנסת לשופרסל דיל ולרשת יוחננוף
"אדום אדום" מותג בשר הבקר הטרי של תנובה מרחיב את פעילותו בסניפי רשת שופרסל ובימים אלה חתמה החברה על הסכם הרחבת שיתוף פעולה עם רשת השיווק, בה היא פועלת מאז 2006.
במסגרת ההסכם ישווקו מעתה מוצרי "אדום אדום" גם ברשת "שופרסל דיל", הכוללת 38 סניפים. עד כה שיווקה שופרסל את מוצרי "אדום אדום" בסניפי "שופרסל ביג" ו"שופרסל שלי".
עד סוף שנת 2008 ימכרו מוצרי בשר הבקר הטרי של "אדום אדום" בכל רשת "שופרסל" ברחבי הארץ (כ- 130 נקודות), בהיקף כספי שנתי של כ- 40 מיליון שקל.
במקביל מתחילה לפעול בימים אלה "אדום אדום" ברשת המרכולים הפרטית יוחננוף, המפעילה ארבעה סניפים באזור השפלה. בשלב הראשון תפעל החברה בשני סניפים ותרחיב את פעילותה לשאר הסניפים עד סוף השנה.
יוזכר כי, הפעילות של "אדום אדום" בשנה האחרונה לוותה בלא מעט חוסר הצלחה. "אדום אדום" הניבה לתנובה הפסד של כ-80 מיליון שקלים, חרגה מהתקציב ולבסוף פיטרה כ-200 מעובדיה.
מהלכי ההתרחבות השיווקית מתוכננים ומתבצעים ע"י ההנהלה החדשה של "אדום אדום" בהובלת דוד מטלון, מנכ"ל החברה. מטלון מונה ע"י מנכ"ל תנובה לגבש וליישם תכנית הבראה מקיפה, לאחר הכשלונות האחרונים, וזו אמורה לייצר מודל בעל התכנות עסקית גבוהה, תוך חיזוק המותג והגדלת פריסתו ברשתות השיווק השונות.
עד כה היו מוצרי בשר הבקר הטרי של "אדום אדום" פרוסים ברשתות הריבוע הכחול: "מגה" ו"סופרסנטר" – בלמעלה מ- 120 נקודות. עם השלמת הפריסה בשופרסל ישווק מותג "אדום אדום" ב- 450 נקודות ברשתות השיווק הארציות והפרטיות וכן בקצביות הפרטיות. היקף המכירות הכספי השנתי יעמוד על מעל ל- 200 מיליון שקל.