התהליך הושלם - דלק קידוחים הממוזגת תחל להיסחר ביום א' הקרוב
שותפויות הגז שבשליטת יצחק תשובה, דלק קידוחים ואבנר, דיווחו הבוקר (ג') כי התקיימו התנאים המתלים המאפשרים את מיזוגה של אבנר לתוך דלק קידוחים וכי השותפות הממוזגת צפויה להתחיל להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב כבר ביום א' הקרוב, ה-21.5.17. בהודעה המצורפת אמר מנכ"ל דלק קידוחים, יוסי אבו, כי "בכוונתנו לבחון רישום כפול של התאגיד הממוזג בבורסה זרה לצד הבורסה הישראלית".
החל מיום ראשון הקרוב תסחר בבורסה לניירות ערך השותפות הממוזגת תחת השם "דלק קידוחים", אשר תתברג ברשימת עשר החברות הציבוריות הגדולות בישראל בעלת שווי שוק מוערך של כ-16 מיליארד שקל. גם סדרות האג"ח של השותפויות יאוחדו לסדרה אחת בהיקף של כ-400 מיליון דולר.
דלק קידוחים יהש
אבנר יהש
הליך המיזוג אשר החל לפני כשנה נמצא בשלבים סופיים, לאחר שהתקבלו, בין היתר, גם אישור הממונה על הנפט, אישור רשות המיסים וכן אישור חברת הדירוג "מדרוג", אשר אישרה כי אין במיזוג כדי לפגוע בדירוג החוב של השותפות המאוחדת, אשר יוותר על A1il.
יחס המרת יחידות ההשתתפות בין דלק קידוחים ואבנר נותר 1:5.32 כפי שנקבע במסגרת אישור המיזוג בשותפויות.
כאמור, יום המסחר האחרון ביחידות ההשתתפות שהונפקו על-ידי אבנר צפוי לחול ביום רביעי הקרוב (17.5), לאחר קבלת תעודת המיזוג הרשמית לשותפות הממוזגת.
יוסי אבו, מנכ"ל דלק קידוחים ואבנר: "השותפות הממוזגת, כאחת מעשרת התאגידים הגדולים בישראל, תהווה עוגן מרכזי למשקיעים מקומיים וזרים ותאפשר להם להיחשף למגוון הרחב ביותר של נכסי גז ונפט במשק המקומי, באמצעות תאגיד ענק בעל סחירות ונזילות גבוהים יותר. בכוונתנו לבחון רישום כפול של התאגיד הממוזג בבורסה זרה לצד הבורסה הישראלית, על מנת להגדיל את בסיס המשקיעים והגישה לשוקי ההון".
- 3.הבוננזה הבאה (ל"ת)מנחם 21/05/2017 02:10הגב לתגובה זו
- 2.עדיף למכור (ל"ת)אסון 16/05/2017 11:45הגב לתגובה זו
- למה עדיף למכור?אין לך אפילו יחידה אחת! אוכל את הכבד? (ל"ת)ל-2 16/05/2017 12:28הגב לתגובה זו
- 1.על בטוח 16/05/2017 11:22הגב לתגובה זורגע רגע, אלה פריד משוקי הון אמרה שמחיר יעד לדלק קידוחים 1,300 מה פתאום היה"ש עלה ל - 1410 ? חוץ מזה אמורים להנפיק 10% מתמר - אבנר 5% ודלק קידוחים 5% עכשיו אחרי המיזוג דלק קידוחים תנפיק את 10% ותחלק למחזיקי היה"ש. ואם שווי תמר 12.6 מיליארד דולר אז 10% יוצא 1.26 מיליארד דולר ובשקלים 4.53 מיליארד שקל. דלק קדוחים היתה כבר בשער 2089 והיא עוד תעבור את השער הזה, עוד קצת סבלנות.
- חיים 18/05/2017 22:53הגב לתגובה זוהמניעה תביא הרבה משקיעים מבחוץ שיעלו את הסחירות שלה ובד בבד את השער שלה . צפו לעליות נאות בטווח הקצר בינוני .

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים
אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.
הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט.
- סייברוואן מציגה: גם במחיר של אגורה יש לאן לרדת
- חברות מצפצפות על המשקיעים ומדווחות באיחור ניכר - מתי הרשות תתערב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים
אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.
הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט.
- סייברוואן מציגה: גם במחיר של אגורה יש לאן לרדת
- חברות מצפצפות על המשקיעים ומדווחות באיחור ניכר - מתי הרשות תתערב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
