רונאלדו ומסי
צילום: צילום מסך: יוטיוב

עשרת הכדורגלנים המרוויחים ביותר בעולם - רונאלדו מרוויח פי 2 ממסי

באיזה מקום ניימאר, אמבפה, ואיך הסעודים משפיעים על הטבלה?
מערכת ביזספורט |

עשרת הכדורגלנים המרוויחים ביותר בעולם: הסעודים מובילים בפסגה

הליגה הסעודית היא לא בין הבולטות (עדיין), אבל יש בה כסף גדול שאין ברוב הליגות הגדולות. למעשה, יש שם שורה של שחקנים שמרוויחים הרבה יותר מכל מקום אחר בעולם. הסעודים משלמים לכוכבים סכומים דמיוניים בתמורה לכך שיעברו לשחק אצלם.  הנה רשימת השחקנים המרוויחים ביותר בעולם בשנה האחרונה.

אל נאסר טוויטר

בפסגה. רונאלדו (אל נאסר טוויטר)

 

1. כריסטיאנו רונאלדו (אל נאסר) – 285 מיליון דולר

רונאלדו, האייקון הבלתי נלאה של עולם הכדורגל, ממשיך להוביל את הרשימה עם חוזה עצום של 220 מיליון דולר באל נאסר. עם תוספת של 65 מיליון דולר מחסויות, הוא משאיר את כל השאר הרחק מאחור.

2. ליאו מסי (אינטר מיאמי) – 136 מיליון דולר

מעברו של מסי לאינטר מיאמי שבר כותרות, אבל הכנסותיו אינן רק ממשחקים. עם חוזה של 60 מיליון דולר וחסויות בשווי 75 מיליון, מסי ממשיך להיות שם גדול גם באמריקה.

3. ניימאר (אל הילאל) – 110 מיליון דולר

אף על פי שניימאר סבל מפציעות, השחקן הברזילאי עושה זאת שוב עם שכר של 80 מיליון דולר וחסויות בשווי 30 מיליון. המעבר שלו לאל הילאל הכניס אותו עמוק בצמרת המרוויחים.

4. קארים בנזמה (אל איתיחאד) – 105 מיליון דולר

אלוף ליגת האלופות לשעבר ריאל מדריד, בנזמה חתם באל איתיחאד על חוזה שמעניק לו 100 מיליון דולר בשכר ועוד 4 מיליון דולר מחסויות.

5. קיליאן אמבפה (ריאל מדריד) – 90 מיליון דולר

אמבפה, הכוכב הצעיר של הכדורגל העולמי, נחשב לאחד השחקנים החזקים גם מבחינת הכנסות. השכר שלו בריאל מדריד עומד על 70 מיליון דולר, לצד 20 מיליון דולר מהסכמי חסות.

6. ארלינג הולאנד (מנצ'סטר סיטי) – 60 מיליון דולר

הולאנד, אחד הכובשים הבולטים ביותר של הכדורגל האנגלי, זוכה לשכר של 46 מיליון דולר במנצ'סטר סיטי, עם הכנסות נוספות של 14 מיליון דולר מחסויות.

7. ויניסיוס ג'וניור (ריאל מדריד) – 55 מיליון דולר

כוכב העתיד של ריאל מדריד מרוויח 40 מיליון דולר בשכר, לצד 15 מיליון דולר מחסויות, עם ציפיות להמשיך ולהשתפר במגרש ובחוזים.

קיליאן אמבפה (טוויטר פ.ס.ז)

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.