נדב טנא נופר אנרגיה
צילום: זאב סונא

מנכ"ל נופר אנרגיה התפטר מתפקידו כחבר דירקטוריון בהפועל תל אביב

נדב טנא החליט לעזוב את הקבוצה של עופר ינאי, בעלי החברה אותה הוא מנהל, אחרי שלוש שנים. כעת הוא ימשיך להתמקד בחברת האנרגיה
איציק יצחקי | (1)

מנכ"ל נופר אנרגיה, נדב טנא, שמכהן גם בדירקטוריון קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב השייכת לבעלי החברה, עופר ינאי, התפטר מתפקידו אצל האדומים. טנא החליט להגיש הערב מכתב התפטרות מתפקידו, ללא קשר, כמובן, לתפקידו בחברת האנרגיה.

טנא כיהן בתפקידו בקבוצת הכדורסל במשך 3 שנים. הוא החליט לעזוב ממה שמוגדר כ"סיבות אישיות" ונראה כי הוא ימשיך להתמקד כעת בפעילותו בחברה הציבורית.

עופר ינאי (ארז עוזיר)

שינוי ניהולי. ינאי (ארז עוזיר)

הקשר בין טנא, אוהד הקבוצה, להנהלת הפועל תל אביב החל במהלך קיץ 2021, אז נפגש איתו המנכ"ל מתן קפלן ומינה אותו, יחד עם אוהד הקבוצה שחר גרשון, לחבר דירקטוריון.

במהלך שנת 2022 טנא וגרשון החליטו לפעול על מנת להרחיב את השותפות עם הפועל תל אביב ומי שנכנס לתמונה היה עופר ינאי, בעלי החברה אותה טנא ממנכ"ל כיום, על מנת להגדיל משמעותית את התקציב. תחילה הייתה מחשבה לצרף את ינאי כספונסר, אולם בסופו של דבר הוא החליט להיכנס להפועל תל אביב בכל הכוח ולהגדיל משמעותית את התקציב. גרשון, אגב, יעזוב את תפקידו יחד עם טנא.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אודי ס. 08/09/2024 06:33
    הגב לתגובה זו
    איזה קבוצה בנית יא רבנן
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.