כמה ים מדר מרוויח בשנה?
ים מדר חוזר להפועל תל אביב עם חוזה שובר שיאים - מדר, אחד הכוכבים הגדולים של הכדורסל הישראלי, חתם בהפועל תל אביב לשנתיים וחצי ויהפוך לשחקן הישראלי עם השכר הגבוה ביותר בליגה, אחרי דני אבדיה. מדר ירוויח 1.2 מיליון דולר לעונה – סכום חסר תקדים בכדורסל הישראלי.
החוזה של מדר, שמסתכם ב-3 מיליון דולר, הוא חלק מהמטרה הברורה של הפועל תל אביב להפוך לשחקנית מרכזית בליגה המקומית וגם באירופה. מדובר בחזרה מרגשת עבור מדר, שפרץ לתודעה בדיוק מהקבוצה הזאת לפני שיצא למסע מרשים באירופה.
הדרך של מדר
התחלה בהפועל תל אביב
מדר התחיל את הקריירה שלו בהפועל תל אביב, שם התבלט כבר בעונת 2018/19 כשהיה רק בן 17. עונה אחרי זה הוא כבר נבחר לתגלית העונה בליגת העל, ושם את שמו ברשימת הכוכבים המבטיחים של ישראל.
המעבר לאירופה
ב-2021 הוא יצא לראשונה לאירופה וחתם בפרטיזן בלגרד על חוזה בשווי 400 אלף דולר לעונה. למרות הצלחה יחסית, הוא עזב אחרי עונה בלבד לטובת פנרבחצ'ה הטורקית, שם קיבל חוזה כפול של 800 אלף דולר לעונה.
- הרכש החדש של עופר ינאי: דימיטריס איטודיס בדרך לאדומים
- האם ים מדר יגיע להפועל תל אביב? וכמה ירוויח?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גם בפנרבחצ'ה מדר לא נשאר עד סוף החוזה, ובקיץ האחרון עבר לבאיירן מינכן, שם שיחק עד לאחרונה עם חוזה מוערך של 700 אלף דולר לעונה.
חזרה לישראל
עכשיו, מדר חוזר להפועל תל אביב עם חוזה שמשאיר אבק לכל מה שהרוויח עד היום. הוא מגיע כדי להוביל את הקבוצה, שמסמנת עליית מדרגה בתקופת הבעלות החדשה של עופר ינאי.
מדר לא רק הרוויח סכומים מרשימים, אלא גם השאיר חותם מקצועי. הוא הוביל קבוצות ביורוליג, זכה בתארים אישיים בליגת העל, ובנבחרת ישראל הוא הפך לשחקן מרכזי שמוביל את הקו האחורי.
שאלות ותשובות
מה הופך את ים מדר לשחקן כל כך מיוחד?
מדר הוא שחקן עם יכולת קליעה, יצירתיות, וניהול משחק ברמות הגבוהות. בנוסף, הוא שומר מצוין עם אינסטינקטים נדירים – שילוב שהופך אותו לנכס בכל קבוצה.
כמה מדר הרוויח במהלך הקריירה שלו עד עכשיו?
בסך הכול, מדר הרוויח יותר מ-4 מיליון דולר מהחוזים שלו בפרטיזן, פנרבחצ'ה, באיירן מינכן ועכשיו הפועל תל אביב.
איך ההחזרה של מדר תשפיע על הפועל תל אביב?
מעבר ליכולת על המגרש, החתמת מדר היא אמירה ברורה מצד הקבוצה: אנחנו כאן כדי להתחרות על תארים. מדר יביא ניסיון מאירופה, יכולות יוצאות דופן, וגם ישמש מודל לחיקוי לשחקנים הצעירים.
מה יקרה אם מדר שוב יקבל הצעות מאירופה?
כרגע הוא מחויב לחוזה לשנתיים וחצי, אבל הצלחה עם הפועל תל אביב יכולה לפתוח לו שוב דלתות לקבוצות יורוליג מובילות או אפילו ניסיון ב-NBA.
מה דעתו על החזרה לישראל?
מדר עצמו אמר שהוא מתרגש מאוד לחזור לקבוצה שבה הכול התחיל, ורוצה לעזור להפועל תל אביב להגיע להישגים חדשים.
איך מדר השתלב בנבחרת ישראל?
בנבחרת מדר הוא מנהיג לכל דבר, והיכולת שלו לשלב בין התקפה מדויקת להגנה חזקה הופכת אותו לחיוני במשחקים בינלאומיים.
איך החוזה של מדר משפיע על השוק הישראלי?
החוזה הזה מעלה את הרף לשכר בכדורסל הישראלי ויכול להוביל שחקנים ישראלים נוספים לדרוש סכומים גבוהים יותר בליגה המקומית.
מה התוכניות של הפועל תל אביב עם מדר?
- 3.דורו שטיי 30/12/2024 13:50הגב לתגובה זושחק הישראלי ע השכר הגבוה ביותר בליגה אחרי דני אבדיה. ..מה המשפט המטופש הזה מישהו תקע שפ את המילה בליגה..בכל מקרה מדר משתכר יותר מידי ביחס למה שהוא. גארד שאי לו שו יכולות שמצדיקות שכר כמו שקיבל. פשוט מצא את הפראיירי שהסכימו לשל.
- 2.לצערי לא שווה חצי יוקיבייטיס (ל"ת)פטריוט ישראלי 11/12/2024 13:50הגב לתגובה זו
- 1.הוא לא בולדווין 09/12/2024 12:20הגב לתגובה זולא בטוח שמצדיק את הסכומים האלה, אפשר להביא זרים שהם game changer תרתי משמע
אליפות A2RL. קרדיט: יח"צהדור הבא של הפורמולה 1: תחרות של רכבי מירוץ אוטונומיים
לראשונה בעולם, אליפות A2RL הציגה שישה רכבים אוטונומיים על מסלול אחד, בגרנד פיינל עם מהירויות של מעל 250 קמ"ש, עקיפות נועזות ובינה מלאכותית שמקבלת החלטות בזמן באמת; TUM הגרמנית זכתה שוב בתואר וזכתה ב-2.25 מיליון דולר; במרוץ אדם נגד מכונה, דניאיל קוויט ניצח את האלגוריתם בפער של 1.58 שניות בלבד
עולם המרוצים האוטונומיים עשה קפיצה משמעותית לעבר העתיד באבו דאבי, כאשר אליפות A2RL קיימה את הגרנד פיינל העולמי הראשון בהיסטוריה שכלל שישה רכבי מרוץ אוטונומיים לגמרי על אותו מסלול. האירוע, שהתקיים במסלול יאס מרינה כחלק משבוע האוטונומיה של אבו דאבי (ADAW),
ריכז טכנולוגיות קצה, הנדסה פורצת דרך ומופע מרהיב של בינה מלאכותית שמנווטת, מאיצה ומבצעת עקיפות בדיוק של אלפיות השנייה. כ-8,000 צופים מילאו את הטריבונה וצפו ברגע היסטורי של ממש, שבו טכנולוגיות שעד לא מזמן היו בתחום המחקר הפכו למציאות דוהרת.
הגרנד
פיינל הפגיש בין שש מהקבוצות החזקות בעולם: TUM ואונימורה (Unimore) מאיטליה, Kinetiz ו-TII Racing מהאמירויות, PoliMOVE האיטלקית ו-Constructor מגרמניה. כבר מההקפה הראשונה היה ברור שהמרוץ הזה אינו רק הדגמה של טכנולוגיה, אלא קרב אמיתי. TUM, שזינקה מהפול פוזישן,
מצאה את עצמה תחת לחץ של Unimore שהציגה קצב יוצא דופן ועקפה אותה כבר בפנייה השישית של ההקפה השנייה.
שתי המכוניות התנהלו זה לצד זו לאורך 10 ההקפות הבאות במהירויות שהגיעו ל–250 קמ"ש, כאשר הפער ביניהן עמד על פחות משנייה רוב הזמן. באמצע המרוץ, ניסיון
עקיפה של Unimore מול Constructor הסתיים בהתנגשות שהוציאה את שתי המכוניות מהמסלול. TUM ניצלה את האירוע, חזרה לראש הדבוקה ולא איבדה את ההובלה עד לקו הסיום. למרות התאונה, Unimore רשמה את הסיבוב המהיר ביותר בתחרות כולה.
אחת עשרה קבוצות מכל העולם השתתפו בעונה השנייה של האליפות, שהתמודדו על פרס כולל של 2.25 מיליון דולר. הגמר הגדול השנה סימן לא רק הישג טכנולוגי מרשים אלא גם אבני דרך הנדסיות המקרבות את עולם הרכב האוטונומי לשימושים יומיומיים, מנסיעה עירונית ועד ליישום
תעשייתי.
- עוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון
- נפרד מרד בול עם 80 מיליון אירו; מה היעד הבא?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פייסל אל בנאי, יועצו של נשיא איחוד האמירויות והוגה תחרות A2RL, תיאר את האירוע כ"מתקן ניסוי שמאיץ את עתיד המערכות האוטונומיות". לדבריו, "האליפות מוכיחה כיצד שילוב של שאפתנות מדעית ותחרותיות מוביל לפריצות דרך בקצב מסחרר".
אליפות A2RL. קרדיט: יח"צהדור הבא של הפורמולה 1: תחרות של רכבי מירוץ אוטונומיים
לראשונה בעולם, אליפות A2RL הציגה שישה רכבים אוטונומיים על מסלול אחד, בגרנד פיינל עם מהירויות של מעל 250 קמ"ש, עקיפות נועזות ובינה מלאכותית שמקבלת החלטות בזמן באמת; TUM הגרמנית זכתה שוב בתואר וזכתה ב-2.25 מיליון דולר; במרוץ אדם נגד מכונה, דניאיל קוויט ניצח את האלגוריתם בפער של 1.58 שניות בלבד
עולם המרוצים האוטונומיים עשה קפיצה משמעותית לעבר העתיד באבו דאבי, כאשר אליפות A2RL קיימה את הגרנד פיינל העולמי הראשון בהיסטוריה שכלל שישה רכבי מרוץ אוטונומיים לגמרי על אותו מסלול. האירוע, שהתקיים במסלול יאס מרינה כחלק משבוע האוטונומיה של אבו דאבי (ADAW),
ריכז טכנולוגיות קצה, הנדסה פורצת דרך ומופע מרהיב של בינה מלאכותית שמנווטת, מאיצה ומבצעת עקיפות בדיוק של אלפיות השנייה. כ-8,000 צופים מילאו את הטריבונה וצפו ברגע היסטורי של ממש, שבו טכנולוגיות שעד לא מזמן היו בתחום המחקר הפכו למציאות דוהרת.
הגרנד
פיינל הפגיש בין שש מהקבוצות החזקות בעולם: TUM ואונימורה (Unimore) מאיטליה, Kinetiz ו-TII Racing מהאמירויות, PoliMOVE האיטלקית ו-Constructor מגרמניה. כבר מההקפה הראשונה היה ברור שהמרוץ הזה אינו רק הדגמה של טכנולוגיה, אלא קרב אמיתי. TUM, שזינקה מהפול פוזישן,
מצאה את עצמה תחת לחץ של Unimore שהציגה קצב יוצא דופן ועקפה אותה כבר בפנייה השישית של ההקפה השנייה.
שתי המכוניות התנהלו זה לצד זו לאורך 10 ההקפות הבאות במהירויות שהגיעו ל–250 קמ"ש, כאשר הפער ביניהן עמד על פחות משנייה רוב הזמן. באמצע המרוץ, ניסיון
עקיפה של Unimore מול Constructor הסתיים בהתנגשות שהוציאה את שתי המכוניות מהמסלול. TUM ניצלה את האירוע, חזרה לראש הדבוקה ולא איבדה את ההובלה עד לקו הסיום. למרות התאונה, Unimore רשמה את הסיבוב המהיר ביותר בתחרות כולה.
אחת עשרה קבוצות מכל העולם השתתפו בעונה השנייה של האליפות, שהתמודדו על פרס כולל של 2.25 מיליון דולר. הגמר הגדול השנה סימן לא רק הישג טכנולוגי מרשים אלא גם אבני דרך הנדסיות המקרבות את עולם הרכב האוטונומי לשימושים יומיומיים, מנסיעה עירונית ועד ליישום
תעשייתי.
- עוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון
- נפרד מרד בול עם 80 מיליון אירו; מה היעד הבא?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פייסל אל בנאי, יועצו של נשיא איחוד האמירויות והוגה תחרות A2RL, תיאר את האירוע כ"מתקן ניסוי שמאיץ את עתיד המערכות האוטונומיות". לדבריו, "האליפות מוכיחה כיצד שילוב של שאפתנות מדעית ותחרותיות מוביל לפריצות דרך בקצב מסחרר".
