ברק אברמוב מעמיד לבית"ר תקציב מפתיע ושולח מסר לליגה
1. נתחיל מהסוף. הקמפיין של הנבחרת האולימפית של ישראל הוא כישלון ענק. גיא לוזון פתח עם 1:1 מול מאלי, הביא נקודה ראשונה, והיה בטוח שאפשר לדחות את הקץ. נבחרת ישראל מוכשרת, אבל האולימפיאדה הזאת, שבה ישראל סיימה אחרונה בבית, הוכיחה עד כמה הפעם בין תפיסת העולם של האוהד הישראלי הממוצע, לבין המציאות - גדול.
הנבחרת טוענים שלא מדובר בכישלון. הם מסבירים כי ההפסד ליפן אינו מפתיע, אבל הרביעייה שספגו מול פרגוואי, שספגה חמישייה מיפן, עברה ליד. בשורה התחתונה - ישראל לא הייתה עדיפה באף משחק, כולל מול מאלי שנחשבת לנבחרת החלשה בבית. אם היינו האנדרדוג של הבית, איך אפשר להסביר את הציפייה לפני הטורניר להימנע ממפגש מול ספרד ברבע הגמר?
שווי השוק של הנבחרת בטורניר פעמים יכול להיות מטעה, כיוון שכישרון אחד בנבחרת יכול להקפיץ את השווי שלה בצורה דרמטית. לא במקרה הזה. לישראל יש מספיק כישרונות שלא הביאו את עצמם לידי ביטוי בטורניר. בשורה התחתונה, היא חוזרת לשיראל עם הזנב בין הרגליים. בדיוק כמו הנבחרת הבוגרת.
2. בית"ר ירושלים בונה משהו טוב. ההגעה של פטריק טוואמסי היא הברקה של אלמוג כהן, שהעריך אותו בנתניה וכעת לוקח שחקן לשעבר. כהן הולך ראש בראש עם נתניה. הוא יהיה מאושר מאוד אם יסיים לפני הקבוצה של אייל סגל בעונה הבאה. הוא מביט מהצד וצוחק: הוא רואה איך נתניה מוכרת את הנכסים החשובים שלה ובאותו זמן הקבוצה שלו לא מפסיקה להתחזק.
- לקה באירוע מוחי אחרי עימות עם אוהדי בית"ר -האם הביטוח מכסה את האירוע?
- ההזדמנות האחרונה של דור מיכה: כמה הוא מרוויח והאם זאת עונת השיקום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שואף גבוה. ברק אברמוב (בית"ר ירושלים)
על פי ההערכות, ולפי מסיבת העיתונאים אתמול, בית"ר ירושלים תעמיד בעונה הבאה תקציב של 50 מיליון שקל - לא פחות. לא היינו מצפים מברק אברמוב שיעמיד תקציב כזה בבית"ר. נכון, 20% מהתקציב הולך לחובות עבר, אבל גם תקציב של 40 מיליון שקל עבור שכר השחקנים והניהול השוטף הוא תקציב מכובד. בית"ר ירושלים צריכה השנה מקום בפלייאוף עליון. אין שום תירוץ לאברמוב. הוא יודע את זה, ברק יצחקי יודע את זה, ולא יהיה אפשר לתרץ את העונה הבאה בשום טיעון שהוא לא מקצועי.
חייב לפרגן לאברמוב על הנחישות שלו בעסקת עדי יונה. הוא הודיע אתמול שכסף לא מפתה אותו והוא יסכים לשחרר את יונה רק תמורת 5 שחקנים, או בעסקת טרייד גדולה. לאף קבוצה בישראל, כולל מכבי תל אביב, אין חמישה שחקני הרכב לתת לו. המטרה של אברמוב, כך לפי גורמים בבית"ר עימם שוחחנו הלילה, הייתה להעביר מסר לגדולות: מי שרוצה אותו, תצטרך להפתיע אותי.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
יונה הוא חלק מקבוצה מאוד כישרונות שתהיה לבית"ר בעונה הבאה. מיגל סילבה נשאר, זוהר זסנו אמור לפרוח בקו ימין, גיל כהן יוסיף עוד כוח למרכז ההגנה, איסמעילה סורו בקישור ויחד עם יונה, טימוטי מוזי, טוואמסי וירדן שועה - אין שום סיבה שבית"ר לא תעמוד במטרות שלה ותכוון גם לאירופה. סימן השאלה היחיד הוא לגבי דור מיכה. אם הוא ייתן עונה גדולה, יש סיכוי שבית"ר תעשה עונה טובה גם ביחס לציפיות למקום בפלייאוף עליון. כרגע, קשה למצוא קבוצה, מלבד 3 הגדולות, שיש לה סגל איכותי יותר.
- 2.עדי יונה בוא למכבי (ל"ת)אישתר 31/07/2024 09:14הגב לתגובה זו
- 1.אהוד 31/07/2024 08:51הגב לתגובה זוחייבים להבין שהאלימות פוגעת אנושות בקבוצה בספורט ובמדינה .
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
