יורו גביע
צילום: טוויטר

עד 20 אלף שקל לכרטיס - מחירי הכרטיסים לגמר היורו

אתמול נקבעה זהות המתמודדת השניה בגמר איפות אירופה לנבחרות והכל כבר מוכן לקראת המשחק בין ספרד לאנגליה שייערך ביום ראשון בברלין, אבל מכמה תיאלצו להיפרד אם תרצו להגיע למשחק?
רוי שיינמן | (2)
נושאים בכתבה יורו כדורגל

אתמול נבחרת אנגליה ניצחה את הולנד עם גול דרמטי בתוספת הזמן ועלתה לגמר אליפות אירופה בפעם השנייה ברציפות, והיא תפגוש שם את נבחרת ספרד ביום ראשון הקרוב.

המכירה הרשמית של כרטיסים למשחק על ידי אופ"א המארגנת נגמרה מזמן ומי שאין בידו כרטיס אך עדיין רוצה להגיע למשחק ייאלץ לרכוש כרטיסים מאנשים שלא יכולים להגיע או כאלה שמנסים למכור ברווח את הכרטיסים שלהם, והמחירים גבוהים.

הכרטיסים הכי זולים ייאלצו אתכם להיפרד מסכומים בסדר גודל של 4,000-5,000 שקל והם כמובן יהיו הכי פחות אידיאלים מבחינת מיקום - בפינת המגרש בחלק העליון של היציע, כאשר חשוב להדגיש שהמשחק ייערך באצטדיון האולימפי של ברלין עם מסלול ריצה מסביב למגרש, מה ששם עוד מרחק בינכם לבין כר הדשא.

כרטיסים בשורה הראשונה מאחורי השער יעלו לכם 11 אלף שקל, כרטיסים בשורה הראשונה לרוחב המגרש יעלו לכם באזור ה-15 אלף שקל אבל כאמור הראות פחות טובה בגלל מסלול הריצה, לכן הכרטיסים שנחשבים להכי טובים מבחינת זווית צפייה הם לרוחב המגרש אך טיפה מעל השורות הראשונות, שם הכרטיסים עולים באזור ה-20 אלף שקל.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    החיים 12/07/2024 15:55
    הגב לתגובה זו
    מי שרוצה שיפנה אלי בפרטי כל אחד והשטויות עליהם הוא מוכן להוציא כסף
  • 1.
    הרצוג 12/07/2024 12:23
    הגב לתגובה זו
    קניתי לפני חצי שנה ב-450 יורו.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.