6 נקודות לקראת רבע גמר היורו: מי פייבוריטית והאם הכסף הגדול ינצח?
היורו הזה ייזכר משום מה כטורניר עם תוצאה מפתיעה: הגדולות בטורניר התקשו מאוד, נבחרות "קטנות" כמו גיאורגיה, אוסטריה וטורקיה טיפסו לשלבים גבוהים יחסית, אבל כשמסתכלים על השורה התחתונה מבינים - הגדולות באמת עדיין איתנו, ברבע הגמר.
לפי שווי השוק, אמורה להופיע בגמר. לפי היכולת - לא בטוח. צרפת (טוויטר נבחרת צרפת)
ספרד, גרמניה, פורטוגל, צרפת, אנגליה והולנד נחשבות לנבחרות "גדולות". על הנייר, מצופה מהן להעפיל לרבע הגמר ומעלה, ונראה כי היחידות שנעדרות מהרשימה הזאת הן נבחרת איטליה וקרואטיה. אם נסתכל על טורנירים קודמים, נבין כי משהו קורה בדרך לרבע הגמר. אם איטליה או קרואטיה היו שם, סביר להניח שהם היו מעפילות לשם ולא בטוח שעל חשבון הקטנות. הן שיחקו באותו בית וקרואטיה לא הצליחה להעפיל מהמקום השלישי.
השאלה שעולה מתוך רבע הגמר, היא האם נבחרות כמו טורקיה ושווי מסוגלות להעפיל לחצי הגמר. התשובה היא - בהחלט כן, אבל הדרך לשם לא תהיה פשוטה. הנה כמה נקודות שכדאי לשים לב אליהם מהמפגשים הקרובים:
- אלמנת הנשיא נעצרת בחשד להונאה וחברת הקופונים יוצאת להנפקה בנאסד"ק
- ניסאן ומרצדס מזהירות: משבר שבבים חדש ישתק את תעשיית הרכב העולמית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תחילה, אלה המשחקים ברבע הגמר:
יום שישי, 19:00, שטוטגרט: ספרד – גרמניה
יום שישי, 22:00, המבורג: פורטוגל – צרפת
יום שבת, 19:00, דיסלדורף: אנגליה - שווייץ
יום שבת, 22:00, ברלין: הולנד – טורקיה
1. ספרד וגרמניה יוצרות ללא ספק את המפגש המעניין ביותר. הן נפגשו בגמר היורו לפני 16 שנה - 29.6.2008. לכל אחת מהן 3 זכיות ואין נבחרות שזו יותר מהן.
2. היתרון של ספרד במפגש הזה - היא עדיין לא ספגה שער. לעומתה, גרמניה הגיעה 10 פעמים לחצי הגמר.
3. גם צרפת ופורטוגל נפגשו בגמר היורו. זה קרה ב-2016 ונגמר בהארכה. למרות שצרפת אירחה את המפגש, פורטוגל זכתה למרות פציעה של רונאלדו. אם אתם צופים במשחק הזה, תכינו קערה גדולה של פיצוחים: שלושה מפגשים בין הקבוצות התקיימו בשלבים המאוחרים של היורו - אף אחד לא הוכרע.
4. אנגליה לא זכתה מעולם ביורו ומחכה לתואר מאז 1966. עד היום היא העפילה 3 פעמים בלבד לרבע הגמר. שוויץ מעולם לא העפילה לחצי גמר בטורניר גדול.
5. הפעם האחרונה ששווית ניצחה את אנגליה היה לפני 43 שנה - במאי 1981. זאת הפעם הראשונה ששתי הנבחרות נפגשות במשחק נוקאאוט.
יילך עד הסוף? רונאלדו במדי פורטוגל (טוויטר רשמי פורטוגל)
6. הולנד פתחה את הטורניר בצורה רעה, אבל שיפרה עם ההופעה של בשמינית מול רומניה. היא נפגשת מול טורקיה לראושנה בטורניר גדול. שתי הנבחרות לא היו במעמד הזה כבר 16 שנה ובפעם האחרונה שזה קרה, טורקיה חוללה סנסציה ועברה את קרואטיה, אבל הולנד הפסידה לרוסיה והודחה.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
- 4.בנצי 03/07/2024 14:42הגב לתגובה זושיפוט הבייתי יאזן את הכוחות של וינטרל את היתרון של ספרד.
- 3.בנצי 03/07/2024 14:35הגב לתגובה זושיפוט הייתי יאזן את הכוחות של וינטרל את היתרון של ספרד.
- 2.הרצל 03/07/2024 08:43הגב לתגובה זוגול מגאוארגים זה לא נחשב?
- בנצי 03/07/2024 14:43הגב לתגובה זומשחק נגד גיאורגיה אך לא משחקן יריב.
- הוא כנראה מתכוון בלי גול עצמי (ל"ת)בן 03/07/2024 12:18הגב לתגובה זו
- 1.סמיר 03/07/2024 08:13הגב לתגובה זומצויינים
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
