להחזיר את אבוקסיס להפועל תל אביב? נשמע טוב
1. יוסי אבוקסיס פנה להנהלת הפועל תל אביב וביקש ממנה לחזור לקבוצה. אני לא רוצה לקבל כסף בלי לעבוד, מסביר אבוקסיס – ויש בזה הרבה מן האמת. הרי למאמנים, ככל שעובר הזמן והם מבינים שההנהלה זרקה אותם והם נמצאים עם הגב לקיר, יש חשק להחזיר למועדון ולהגיע לכל אימון, לכל משחק, רק כדי לשמוע את האוהדים מקללים ואת האולטראס מוחה בכל פעם שאותו מאמן יפגר אחד אפס.
2. הנהלת הפועל תל אביב אולי כושלת, אבל לא מטומטמת. היא יודעת היטב למה אבוקסיס רוצה לחזור. אחרי בית"ר ירושלים, אבוקסיס היה בטוח שיצליח בהפועל תל אביב, שהוא מגיע למקום שיעטוף אותו, בעיקר אחרי שבעט למועדון הכי שנוא על האדומים בביצים. הוא רק שכח דבר אחד: לאוהדים בישראל יש זיכרון קצר. היום זהבי בהפועל, מכבי במכבי – אף אחד לא זוכר מה היה אתמול. ויסלחו לי האוהדים שעדיין מתרפקים על החלוץ הכי גדול בישראל שהביא להם אליפות – שמעתי אתכם קוראים בשמו בדרבי, בקולי קולות.
כמעט שכחנו – השורה התחתונה. אבוקסיס רוצה לחזור להפועל כי הוא מבין שאחרי מה שקרה השנה, הקריירה שלו בסכנה. הוא יודע שרק מטומטם ייקח בקיץ מאמן אחרי הסיפור הזה, אבל בעיקר – הוא רואה את האופציות בשוק וקורא את המפה לבד. רוצים לבדוק? בבקשה, אם הוא לא מוכן לקבל כסף בלי לעבוד, תשאלו אותו האם הוא יוותר על שכרו בלי לעבוד.
3. הלאה, לפרקטיקום. לאן אבוקסיס יילך? לגדולות הוא בטח לא יעבור. רוב הליגה כבר סגורה לעונה הבאה. אתגרים בנתניה? הפועל חיפה? בני ריינה? אפילו אשדוד - הכל כבר נסגר. אם הייתה לו הצעה מנתניה, הוא לא היה חושב פעמיים. אז הוא עושה אחד ועוד אחד ומבין – זה או להציע את עצמך להפועל ולצאת גדול, או להישאר בבית ולשמוע את הקהל ממשיך להאשים אותך בכל הפסד. אם ייקח את הפועל, שני ניצחונות והקהל ישכח. אמרנו לכם, לישראלים יש זיכרון קצר.
- לקה באירוע מוחי אחרי עימות עם אוהדי בית"ר -האם הביטוח מכסה את האירוע?
- ההזדמנות האחרונה של דור מיכה: כמה הוא מרוויח והאם זאת עונת השיקום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
4. אחרי שצחקנו, נעבור לחלק האומנותי: הייתי מחזיר את אבוקסיס להפועל. זה לא קטע ציני, הוא גם ממש לא נוגד את מה שכתבנו כאן קודם. לאבוקסיס אין ברירה, הוא חייב להציל את הקריירה שלו, אבל זה לא אומר שמבחינת הפועל תל אביב מדובר ברעיון רע.
- 1.בארי 16/05/2024 07:14הגב לתגובה זועוד שנה הם יורדים לליגה א
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
