עומר אצילי
צילום: אל עין טוויטר

עומר אצילי מתקרב לחזרה למכבי חיפה: זה הסכום שתציע לו

הקשר סופג ביקורת רחבה באל עין אחרי שפתח שוב בהרכב ואכזב. מקורבים לעסקה טוענים: מכבי חיפה עשויה להציע לו 600 אלף אירו כדי שיוותר על חוזה גבוה פי 4 בעונה הבאה. כל הפרטים
איציק יצחקי |

רק לפני חודש וחצי הבקיע עומר אצילי שער במדי אל עין והתקשורת פרגנה לו. כעת, במדינה מתחילים לאבד סבלנות אחרי שעלה בהרכב מול אל ג'זירה ורשם החמצה ענקית כבר בדקה השנייה של המשחק.

אצילי (שלומי גבאי)

מכבי חיפה מחכה. אצילי (שלומי גבאי)

כעת, גורמים במכבי חיפה מנסים לפעול לחזרתו לארץ והם טוענים כי התקדמות בגזרה עשויה להירשם ממש בקרוב, עוד לפני מינוי המאמן הבא. לביזספורט נודע כי סוכניו של השחקן אף שוחחו עם גורמים במועדון על מנת לנסות ולהקדים את חזרתו ארצה. גורם שקשור לעסקה סיפר הלילה: "עומר כרגע ממוקד במטרות של הקבוצה שלו, אבל מה יקרה בקיץ? מכבי חיפה רוצה אותו, יש לו עוד הצעות. יכול להיות שנראה אותו חוזר, אבל הוא לא יכול לדבר כרגע תחת חוזה".

חשוב להדגיש: אצילי, שמיוצג על ידי רונן קצב, מרוויח כ-2 מיליון אירו לעונה, מה שצפוי להשתדרג בעונה הבאה ולהגיע עד 3 מיליון אירו – שכר שעליו לא יוותר בקלות. מכבי חיפה מציעה שכר שנע סביב 600 אלף אירו – סכום שיא שמזכיר את החוזה של דיא סבע. נראה כי במידה וישוחרר מאל עין, היא לא תדרוש פיצוי תמורת חזרתו מתוך הבנה שזה יקשה מאוד על העסקה.

ההחמצה של אצילי אתמול הייתה אמנם חריגה, בטח למי שהתרגל להבקיע ממצבים פחות נוחים במכבי חיפה, אבל לא מדובר באחת ההחמצות הגדולות שראינו, גם לא בליגה הזאת. הוא קיבל את הכדור ליד נקודת הפנדל ובעט עם הגוף מזווית שאולי מעט הקשתה עליו. שחקן התקפה אמור להבקיע ממצבים כאלה וייתכן מאוד שהוא היה צריך לבעוט לפינה הנגדית ועדיין – נראה כי העיסוק בעניין היה מוגזם.

"עומר אצילי לא מנצל את העובדה שהוא משחק באל עין, היא מתייחסת אליו כמו אל מכונה - אם הוא טוב, הוא משחק, אם לא אז לא", נאמר על הקשר במהלך שידור הטלוויזיה. "אולי הוא לא מבין מה המשמעות שהוא משחק בקבוצה. אכזבה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.