Supercar Blondie
צילום: צילום מסך אינסטגרם

אושיית הרשת האוסטרלית שרוצה לכבוש את שוק רכבי היוקרה

אלכס הירשי, המוכרת בסרטוני סקירת רכבי-העל אותם היא מפרסמת ברשתות תחת השם "Supercar Blondie", מבקשת לתרגם את מיליוני הצפיות שלה להכנסות באמצעות אתר מכירות פומביות של רכבי יוקרה נדירים
איתן גרסטנפלד | (1)

בשנים האחרונות נעשו לא מעט ניסיונות מצד כוכבי רשת לתרגם את כוחם ברשתות החברות לכסף, באמצעות הקמת חברה או פעילות הקשורה לתוכן אותו הם מעלים למיליוני עוקביהם. אחת מהן היא אלכס הירשי, אשר סרטוני סקירת רכבי-העל אותם היא מפרסמת תחת השם "Supercar Blondie" זכו למיליוני צפיות. כעת היא מקווה להביא את ההצלחה גם לעולם האמיתי עם השקת אתר מכירות פומביות עבור רכבי יוקרה נדירים.

הירשי,  אוסטרלית המתגוררת בדובאי, הגיעה לתחום הרכב לגמרי במקרה, כחלק מעבודה כשדרנית רדיו. אך מאז שנכנסה לרשות החברתיות בשנת 2017 הצליחה לצבור 110 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות השונות, כאשר לפי החברה שבבעלות לתוכן אותו היא מעלה יש 2 מיליארד צפיות בחודש בפלטפורמות החברותיות השונות. 

הרומן של הירשי עם מכוניות החל באמצעות תוכנית הרדיו שלה, "רדיו בלונדי", אותה ניהלה בדובאי בין 2012 ל-2017. במסגרת התוכנית היא נחשפה לאוסף מכוניות-העל שיש לדובאי להציע, כולל בנטלי, מקלארן ופרארי. "פשוט התאהבתי במכוניות-על, ומה שהתחיל כתחביב אחרי שהשאלתי בנטלי פליינג-ספור כדי לנהוג ברחבי דובאי, נעשה בסופו של דבר יותר רציני", הסבירה הירש. האהבה החדשה הובילה אותה להקמת חברת תוכן עצמאית בשם Supercar Blondie, יחד עם בעלה השוויצרי ניק. "התחלנו לצלם את המפגשים שלי עם מכוניות ולהעלות את הסרטונים לערוץ שלנו".

 

כעת בני הזוג רוצים לקחת את החברה שבבעלותם, SB Media Group, המעסיקה 65 עובדים, צעד אחד קדימה באמצעות כניסה אל תוך המכירות הפומביות של רכבים. בין היתר מציעה החברה למכירה טסלה סייברטראק, דגם אחד מתוך שבע של למבורגיני וננו רודסטר (Veneno Roadster), ודגם אחת מתוך שלוש של למבורגיני וננו קופה (Veneno Coupe). אך הרכב שצפוי לממשוך את מירב תשומת הלב הוא ה-AMG One כמו גם ה-Hyperion XP-1, המונע על ידי מימן.

מעבר לרכבים, החברה תציע למכירה גם יאכטות כולל זו חשמלית של טייד הידרופויל שתוכננה על ידי BMW.  החברה תציע למכירה גם אוסף של מכוניות מירוץ מיוחדות של ג'ון פלייר לוטוס, כמו גם טרנספורטרים של לוטוס, והמטוס האישי של המייסד קולין צ'פמן לצד כמה כלי רכב מהאוסף הפרטי שלו. המכירות הפומביות יהיו מקוונות, אך לדברי החברה עשויים להתקיים בעתיד באופן פיזי. "אנחנו הולכים להיות אתר המכירות הפומביות הדיגיטלי היחיד שמתמקד בקצה הגבוה", אומר ניק הירשי.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חיימון המדליק 09/04/2024 13:51
    הגב לתגובה זו
    אבל הגברת הזאת בעיקר אוכלת את הראש בסרטונים שלה והיא בעיקר גימיק. ברינג א טריילר ומגיש טופ גיר כריס האריס וגם דאג דה מורו כבר השתלטו על תחום המכירות הפומביות של רכבים, שממילא היה רווי עם סות׳ביס ודומיהן.
הביאה את החשמל להמונים BYD Atto 3. צילום יואב פולסהביאה את החשמל להמונים BYD Atto 3. צילום יואב פולס

ניתוח - מעל 200,000 חשמליות נמכרו בישראל. BYD וטסלה מובילות

208,810 מכוניות חשמליות נמכרו בישראל מאז שנת 2011. עד שנת 2019 ההנעה החשמלית היתה קוריוז זניח. שנת 2020 בישרה ש'קורה משהו בשוק', ובשנת 2021 נפרץ הסכר. BYD, טסלה, ג'ילי, MG ויונדאי מובילות במספרים המוחלטים. מרצדס מובילה בפרימיום. 

יואב פולס |

ענף הרכב המקומי התנהל על מי מנוחות לאורך שנים רבות עם מנועי בנזין ודיזל, ואי שם גם היברידיות. בתחילת העשור השני של שנות ה – 2000 הגיחו לשוק המקומי מכוניות מוזרות ללא מנוע בעירה פנימית ונפתח עידן החשמליות בשוק המקומי.

מאז ועד עתה למעלה מ 200,000 כלי רכב חשמליים עלו על כבישי ישראל. המספר אמנם לא מרשים מול כ 4.0 מיליון כלי רכב בישראל, אולם בשנים האחרונות כלי הרכב החשמליים הלכו ותפסו נפח משמעותי מכלל מכירות כלי הרכב החדשים, אירוע שגרם לנו לפנות לידיד המדור מר צבי תמרי ולבקש ממנו נתונים מתוך מאגרי המידע של משרד התחבורה.

את ההיסטוריה המודרנית של כלי הרכב החשמליים בישראל ניתן לחלק לשלוש תקופות עיקריות.

תקופה ראשונה

תקופה ראשונה בין השנים 2011-2016 לה ניתן לקרוא 'בטר פלייס וחברים' שלצד דגמי הרנו פלואנס ZE נרשמו בארץ מכוניות חשמליות בודדות והמספרים היו בספרה אחת או שתי ספרות, ולא קרוב ל 100.


שנהכמות
2011        5
2012        45
2013        60
2014        19
2015        0
2016        5



הביאה את החשמל להמונים BYD Atto 3. צילום יואב פולסהביאה את החשמל להמונים BYD Atto 3. צילום יואב פולס

ניתוח - מעל 200,000 חשמליות נמכרו בישראל. BYD וטסלה מובילות

208,810 מכוניות חשמליות נמכרו בישראל מאז שנת 2011. עד שנת 2019 ההנעה החשמלית היתה קוריוז זניח. שנת 2020 בישרה ש'קורה משהו בשוק', ובשנת 2021 נפרץ הסכר. BYD, טסלה, ג'ילי, MG ויונדאי מובילות במספרים המוחלטים. מרצדס מובילה בפרימיום. 

יואב פולס |

ענף הרכב המקומי התנהל על מי מנוחות לאורך שנים רבות עם מנועי בנזין ודיזל, ואי שם גם היברידיות. בתחילת העשור השני של שנות ה – 2000 הגיחו לשוק המקומי מכוניות מוזרות ללא מנוע בעירה פנימית ונפתח עידן החשמליות בשוק המקומי.

מאז ועד עתה למעלה מ 200,000 כלי רכב חשמליים עלו על כבישי ישראל. המספר אמנם לא מרשים מול כ 4.0 מיליון כלי רכב בישראל, אולם בשנים האחרונות כלי הרכב החשמליים הלכו ותפסו נפח משמעותי מכלל מכירות כלי הרכב החדשים, אירוע שגרם לנו לפנות לידיד המדור מר צבי תמרי ולבקש ממנו נתונים מתוך מאגרי המידע של משרד התחבורה.

את ההיסטוריה המודרנית של כלי הרכב החשמליים בישראל ניתן לחלק לשלוש תקופות עיקריות.

תקופה ראשונה

תקופה ראשונה בין השנים 2011-2016 לה ניתן לקרוא 'בטר פלייס וחברים' שלצד דגמי הרנו פלואנס ZE נרשמו בארץ מכוניות חשמליות בודדות והמספרים היו בספרה אחת או שתי ספרות, ולא קרוב ל 100.


שנהכמות
2011        5
2012        45
2013        60
2014        19
2015        0
2016        5