שוק המאמנים הישראלי עובר טלטלה. זו הסיבה האמיתית לכך
לפני שבועיים פרסמנו כאן החלטה של מכבי תל אביב, שעלולה להוביל למהפכה בעונה הבאה בשוק המאמנים: היא העבירה מסר לברק בכר שהיא החליטה להשאיר את רובי קין בקבוצה, אלא אם הוא יקבל הצעה מאירופה.
שימו לב איך החלטה אחת יכולה להשפיע על הכדורגל הישראלי כולו: ארבעה ימים אחרי ההודעה הזאת, מכבי חיפה הפסידה לבני ריינה. ההפסד הזה הגדיל את הפער ממכבי תל אביב, שאתמול נותר על כנו. ארבעה ימים נוספים עברו ומסאי דגו הודח גם מהגביע. למחרת, ברק בכר הודיע שהוא לא יאמן את הנבחרת, אחרי שהבין שהסיכויים שיאמן את חיפה גבוהים.
ברגע אחד, כל שוק המאמנים עבר טלטלה: מכבי חיפה שלחה מסר לבכר, מכבי תל אביב הבינה שהיא צריכה לעשות הכל כדי להשאיר את רובי קין ורן בן שמעון סגר עם שינו זוארץ את משרת הנבחרת. לא בטוח שהמצב הנוכחי היה קורה אם, למשל, מכבי תל אביב הייתה מאבדת אליפות. במקרה כזה, היא הייתה מציעה לבכר הרבה מאוד כסף, קין היה מכין את הקרקע לעונה הבאה ודגו היה נשאר בירוק. השבוע הזה, כולל ההדחה של נבחרת ישראל על ידי איסלנד, הזיז את עקומת שוק המאמנים ויכול לשנות מקצה לקצה את האופן שבו יראה הכדורגל הישראלי בעונה הבאה, אולי אפילו בשנתיים הבאות.
- קבוצה ישראלית או אירופה: הכסף הגדול מאחורי כוכב בני ריינה
- מאמן השנה בליגת העל - "אנחנו מועדון קטן בלי מסורת, תקציב ותנאים. אבל אין בנו פחד"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הרבה מאוד מחמאות, אפס תארים. דגו (באדיבות מכבי חיפה)
ההחלטה של בכר השפיעה כמובן גם במובנים אחרים. גיא צרפתי של מכבי נתניה פוטר ממש לפני ההחלטה של בכר וכעת הוא ייאלץ למצוא קבוצה. יחד עם זאת, הפניה של חיפה לבכר יוצרת אצלו התלבטות: אם בכר אכן יחתום, הוא שוקל לחזור ולשמש כעוזרו, יחד עם כל הצוות שעשה יחד עם הדרך בקו תל אביב-בלגרד.
המשמעות של עזיבת דגו, אם אכן תתרחש כפי שכולם מצפים אחרי איבוד האליפות והגיע, מחזירה אותו לשוק המאמנים הפנויים. אחרי תהליך קידום הצעירים שהוא חולל בחיפה, אין ספק שהוא יעבוד בעונה הבאה. דגו אמור להפוך לעוד שם מרכזי בשוק: הוא הוכיח, למרות הכישלון, שהוא מסוגל להוביל קבוצה בליגת העל ולקדם צעירים במקביל. הוא צריך לקחת רק דבר שני דברים בחשבון: 1. אף אחד לא יזכור לו חסד נעורים. הם הוא ייכשל - הדרך הביתה קצרה מאוד. 2. לאמן במועדון אחר, זה לא לאמן במכבי חיפה. התנאים שונים והוא יצטרך להתרגל אליהם, משום שהוא לא יאמן את מכבי תל אביב או הפועל באר שבע.
אגב, העפלה של נבחרת ישראל לשלב הבא, גם אם הייתה מודחת בגמר הפלייאוף, הייתה אמורה להשאיר את אלון חזן בתפקיד. זה אומר שרן בן שמעון היה נשאר בקבוצה או נכנס לשוק הישראלי, כשמכבי חיפה הייתה הופכת לאופציה טובה עבורו, למרות שסירב בעבר להגיע למועדון ויענקל'ה שחר לא אהב את זה.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
- 3.אריאל 09/04/2024 11:18הגב לתגובה זונכשל אליפות זה לא הישג שימו לב מה עשו קודמיו בתפקיד ולא נשארו הביתה קין
- 2.אור 09/04/2024 11:18הגב לתגובה זותקבל פה כבודדדד
- 1.דגו נכשלת לך הביתה (ל"ת)קוף ירוק 09/04/2024 08:50הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
