לרקע השמועות על קאמבק: הסכומים המטורפים שהרוויח מוריניו ביונייטד
יחזור לאולד טראפורד? ה'דיילי מייל' הבריטי מדווח כי ז'וז'ה מוריניו, שפוטר לפני כשבועיים מרומא, עשוי לחזור לצד האדום של מנצ'סטר, כשהמאמן הפורטוגלי מאמין כי "יש לו עניינים לא סגורים עם המועדון האנגלי", כשהוא מעוניין לתקן עת הטעויות שעשה בקדנציה הקודמת.
'המיוחד' הוביל את המועדון האיטלקי לזכייה בקונפרנס ליג בעונת 21/22, התואר האירופי הראשון שלהם לאחר יותר מ-60 שנה, כשביונייטד היה למאמן שזכה בהכי הרבה תארים מאז סר אלכס פרגוסון, עם זכיות בגביע הליגה, הליגה האירופית ומגן הקהילה.
עם גביע הליגה האירופית ברומא. מוריניו (רומא טוויטר)
מי שעומד כעת על הקווים במועדון הוא אריק טן האח, שבעונה הקודמת רשם הצלחה כשהניף את גביע הליגה וסיים עם הקבוצה במקום השלישי, אך כעת השדים האדומים מתפקדים פחות טוב תחת שרביטו של ההולנדי, כשהם נמצאים במקום התשיעי בליגה.
- מניית מנצ'סטר יונייטד צונחת לאחר ההפסד בגמר הליגה האירופית; כמה הקבוצה שווה?
- לא תאמינו: כמה היו שוות ריאל מדריד והסיטי לפני עשור וכמה היום?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריניו, 61, "הציב לעצמו כמטרה" לחזור לתיאטרון החלומות, והביע נכונות לשתף פעולה עם סר ג'ים רטקליף, שבדצמבר רכש כ-25% ממניות המועדון. נראה כי המאמן לא חושש מהלחץ העצום שנכלל תחת המשרה, ואמר בעבר כי "אחד ההישגים הגדולים בקריירה שלי היה לסיים במקום השני עם מנצ'סטר יונייטד".
המשפט מרשים בפני עצמו, אך מרשים עוד יותר בהתחשב בארון התארים המרשים שעליו חתום 'המיוחד' - זכייה בליגת האלופות עם פורטו, שאותה גם הוביל לאליפות, כשהפורטוגלי גם הניף את הצלחת עם ריאל מדריד, צ'לסי ואינטר, בנוסף לעוד שלל תארים.
- 1.טעות, לא זכה באלופות עם צ'לסי (ל"ת)אילן 01/02/2024 12:52הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
