ירדן שועה סיפק עוד תצוגה נהדרת עם 3 בישולים - מה שוויו כיום?
בית"ר ירושלים גברה היום (שבת) על הפועל חדרה 3:0 ענק בהובלתו של ירדן שועה, שהמשיך בכושר הפנטסטי שלו. הקיצוני בן ה-24 הזכיר את היכולת משנה שעברה, כשבישל את כל שלושת השערים של הצהובים-שחורים.
העונה שועה הרבה למצוא את הרשת, כשבעונה שעברה השחקן היה למלך הבישולים של ליגת העל, עם 16 כאלה (הכי הרבה מאז עונת 09/10), וסייע לכנף השני דנילו אספרייה ולחלוץ יון ניקולסקו להבקיע, אך לאחר שהשניים עזבו בקיץ שועה לקח על עצמו את תפקיד הסקורר בקבוצה של יוסי אבוקסיס.
ירדן שועה חוגג (צילום: בית"ר ירושלים האתר הרשמי)
זה כאמור השתלם, כששועה כבר עם 9 שערים העונה, מה שמציב אותו במקום הראשון בטבלת מלך השערים של ליגת העל, ביחד עם פרנצדי פיירו וערן זהבי - שניהם חלוצים, ושניהם משחקים בקבוצות איכותיות יותר מבית"ר ירושלים.
- לקה באירוע מוחי אחרי עימות עם אוהדי בית"ר -האם הביטוח מכסה את האירוע?
- ההזדמנות האחרונה של דור מיכה: כמה הוא מרוויח והאם זאת עונת השיקום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת הבישולים שועה כבר עם 6 כאלה, ו-16 G/A (מעורבות בשערים), הכי הרבה בליגה. בעונה הקודמת כבש שועה 3 שערים בלבד ב-28 משחקים, כשהעונה הכפיל את הנתון ב-17 משחקים פחות.
הקבוצה מהבירה מתאוששת מפתיחת העונה, אותה התחילה עם מינוס 4 נקודות. חניכיו של יוסי אבוקסיס רחוקים 2 נקודות מהפועל תל אביב שבמקום השישי, שנמצאת עם משחק חסר.
- 2.היידה ירדי! פלייאוף עליון (ל"ת)כפיר הביתר"יסט 14/01/2024 10:10הגב לתגובה זו
- 1.שמוזי 13/01/2024 22:05הגב לתגובה זויאלה רד כבר
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
