יגאל דמרי לא דיווח על 21 אלף דולר איתם נכנס לישראל
רשות המסים פרסמה היום את רשימת העיצומים לשנת 2021, ובינהם יגאל דמרי, הבעלים של חברת דמרי דמרי -0.21% , אשר נכנס לישראל עם 21 אלף דולר, אשר לטענתו הורכבו מ-10 אלף דולר בהם זכתה אשתו בקזינו בחו"ל כאשר שאר הסכום שייך לו מעסקיו ונועדו לממן את הוצאות חופשתו. לטענתו, הוא העביר כספים מהבנק בארץ לבנק בארה"ב לצורך מימון שהותו שם ואת היתרה משך על מנת להחזיר לארץ.
בנוסף, דמרי טען כי טען כי הכיר הוראות החוק ואת חובת הדיווח, אך סבר כי סף הדיווח עומד על 100,000 שקל ולכן לא דיווח (זאת כאשר הסף עומד על 50 אלף שקל והסכום איתו נכנס דמרי שווה לבערך 68 אלף שקל). בנוסף, סבר כי לא עבר את רף הדיווח שכן עבר יחד עם אשתו ובנו.
למרות שהרשות הדגישה את חומרת העבירה, הרשות התחשבה בכך שגרסתו לעניין מקור ויעד הכספים אמינה, ולאור שיתוף הפעולה שלו עם בודקי המכס ובכך שמדובר בהפרתו הראשונה הוחלט להטיל על דמרי עיצום יחסית קטן של 1,500 שקל, זאת כאשר הרשות תפסה כבר 5,800 דולר שישוחררו אחרי שהעיצום ישולם.
- 5.דודו 22/02/2024 14:35הגב לתגובה זובשבילו זה דמי כיס (וסחטיין לאשתו שיצאה מרווחת מהקזינו :) ) כאילו מעניין אותו "להבריח" גרוש וחצי (בשבילו) ככה.
- 4.נוסטרדמוס 03/01/2024 13:50הגב לתגובה זונותנים לאישה 10 אלפים דולר לפני הנחיתה, ו לעוזרת 10 אלפים, ולכל בגיר שבחבורה, ואז כל אחד שמצהיר ויציג את הכסף והכל יעבור בשלום. לא מבין למה צריך להגיע עם מזומן לארץ, יגאל היקר, לא שמעת על כרטיס אשראי?
- מדויק. הוא+אשתו= 20 אלף. התעלקו עליו בגלל חריגה של 1000 (ל"ת)חבורת אפסים במכס 05/01/2024 11:58הגב לתגובה זו
- 3.משה 01/01/2024 07:19הגב לתגובה זועצוב
- 2.חבר יקר מטאבה (ל"ת)גורי 31/12/2023 21:22הגב לתגובה זו
- 1.זהר 31/12/2023 18:52הגב לתגובה זולהפסיק להבריח דולרים לישראל אך האיש לא מקשיב. גם את נתניהו הזהירו להפסיק להעביר מזוודות כסף לחמאס.

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה
האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם
הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות.
בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם.
קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה
בדיקת
ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל
- כמה עולה רובה סער? ואיך העלייה בתקציב הביטחון תשפיע על כולנו?
- התוכנית הצודקת של האוצר - פגיעה בפנסיה התקציבית; ההפרשה החודשית תגדל מ-2% ל-7%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
באוצר מתכננים לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי. אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.
רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?
באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029
הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.
המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.
על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.
המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח.
- טראמפ בישראל: צפי לעומסים גדולים בירושלים; הרכבות יתוגברו
- תנועת הרכבות - חזרה לשגרה; תחנת השלום חוזרת לפעילות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.
