מכבי חיפה
צילום: באדיבות מכבי חיפה

מכבי חיפה פוגשת את באר שבע - מי השחקנים היקרים ביותר בכל קבוצה?

ליגת העל חוזרת: המשחק המרכזי הראשון מאז ה-2.10 יערך היום, כשהפועל באר שבע תגיע לסמי עופר לאחר שלא שיחקה משחק רשמי חודשיים שלמים. מי השחקנים היקרים ביותר בשתי הקבוצות? בדקנו
יובל כרמל | (1)

לראשונה מאז ה-2.10, אתמול (שבת) חזרה ליגת העל לפעילות מלאה, כששוחקו משחקי המחזור שהיה אמור להתקיים ובטול בשל השבת השחורה. למעט מחזור ההשלמה מהמחזור הראשון בין מכבי חיפה להפועל פתח תקווה ששוחק ב-25.11 ונגמר בניצחון 2-1 לירוקים, הכדורגל בליגה הבכירה בישראל הופסק לפרק זמן ממושך של חודשיים.

אך כעת, לאחר משחקי השבת, מגיע המשחק המרכזי: אלופת המדינה מכבי חיפה תארח את הפועל באר שבע למפגש לוהט, שיערך היום (ראשון, 20:30) באצטדיון סמי עופר. כעת נשאלת השאלה- מי הם השחקנים היקרים ביותר בכל קבוצה?

תשיג את 3 הנקודות? (באדיבות מועדון הכדורגל הפועל באר שבע)

לאחר שהודחה מהליגה האירופית עם ההפסד 3-0 לסטאד ראן, מכבי חיפה תרצה לחזור לכושר, אך השחקן היקר ביותר בכרמל כלל לא ישותף. דיא סבע נמצא במשבר עם הנהלת המועדון, ולא יכלל בסגלו של מסאי דגו. החלוץ בן ה-31, שכבש 4 שערים ובישל 4 נוספים ב-14 משחקים העונה בכל המסגרות, צפוי לעזוב את המועדון בינואר הקרוב, כששוויו של סבע עומד על 3.5 מיליון אירו.

אחרי סבע זהו עלי מוחמד בן ה-28, שנחשב לאחד הקשרים הטובים בישראל. הניגרי אמנם לא שותף במשחק האחרון נגד ראן, אך הרבה לשחק העונה כשהוא רושם 1,300 דקות מתוך 1,620 אפשריות. שוויו של מוחמד מוערך ב-2.2 מיליון אירו.

לאחר מוחמד מגיע פרנצדי פיירו (28), שמתחיל את עונתו השנייה בכרמל. בקיץ כיכב החלוצת במוקדמות ליגת האלופות עם 5 שערים ובישול ב-8 משחקים, אך כאמור זה לא הספיק בשביל עלייה למפעל. ב-3 משחקי הליגה בהם שותף הבקיע פיירו כ-3 שערים, כשהוא מחזיק בשווי שוק של 2 מיליון אירו. השווי הכולל של הירוקים עומד על 20.7 מיליון אירו.

מהצד האדום, שלושת השחקנים היקרים ביותר בסגלו של אליניב ברדה חולקים שווי שוק משותף. שניים מהם הם הקשרים מריאנו בריירו (28) ואנדרה פוקו (30). בריירו, שהגיע לפני שלוש שנים מראסינג קלוב הארגנטינאית, רשם העונה 8 הופעות במדי הקבוצה. פוקו חתם בקיץ כשחקן חופשי, ורשם 3 הופעות במדים האדומים. 

קיראו עוד ב"ביזספורט"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בככר החטופים אישרו רבבות בצפיפות ובמגרשים ללא קהל????? (ל"ת)
    שלמה 03/12/2023 11:07
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.