מי הם 5 השחקנים עם שווי השוק הגבוה ביותר בנבחרת ישראל בכדורגל?
בזמן שמדינת ישראל מתחילה בחודש השני של המלחמה ועדיין לא ברור אם ליגת העל תתחדש בסוף החודש הקרוב או לא, נבחרת ישראל בכדורגל תעמוד בפני אחת המשימות הגורליות בהיסטוריה שלה עם הזדמנות בלתי חוזרת להגיע לטורניר גדול - יורו 2024.
השחקן היקר ביותר. גלוך (טוויטר זלצבורג)
הנבחרת הלאומית, תחת המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן, תשחק החל מהשבוע הבא בארבעה משחקים בעשרה ימים וזאת בשל העובדה ששניים מהמשחקים לא נערכו בחודש האחרון בשל המלחמה מול החמאס. המשחק הראשון מבין הארבעה יהיה בחוץ מול קוסובו. שלושה ימים לאחר מכן תארח ישראל בהונגריה את נבחרת שוויץ ועוד שלושה ימים לאחר מכן גם תארח את נבחרת רומניה. סדרת המשחקים תסתיים במשחק חוץ מול נבחרת אנדורה.
בשל עומס רב של משחקים, לסגל זומנו 31 שחקנים וביניהם 4 שוערים. גולת הכותרת של הזימונים היא חזרתו של מלך שערי נבחרת ישראל בכל הזמנים, ערן זהבי. האחרון שנעדר מתחילת הקמפיין ערך שיחה עם יוסי בניון ושב לסגל.
- אינטר רוצה את גלוך: עסקה של עד 25 מיליון אירו
- האם אוסקר גלוך שווה 30 מיליון אירו? זו הקבוצה שתגיש הצעה בקרוב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למרות חזרתו של זהבי, השחקן הישראלי הטוב ביותר לאו דווקא מוערך מבחינת שווי השוק שלו - הוא לא נמצא בין חמשת השחקנים היקרים בסגל. שווי השוק של זהבי הוא 1.2 מיליון אירו. מי שמוביל את הרשימה הישראלית הוא קשר זלצבורג אוסקר גלוך שערכו 10 מיליון אירו. במקום השני נמצא דניאל פרץ שערכו 5 מיליון אירו ובמקום השלישי גדי קינדה מקנזס סיטי ששווה 4 מיליון אירו. שון וייסמן מגרנאדה שווה 3 מיליון אירו ואילו החלוץ של פילדלפיה, תאי בריבו, שווה 2.5 מיליון אירו. ראוי לציין כי שני שחקנים בכירים ייעדרו מהסגל והם קשר טוטנהאם, מנור סולומון, שערכו 18 מיליון אירו וקשר סלטיק, ליאל עבדה, שערכו הוא 7.5 מיליון אירו.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
