דניאל פרץ
צילום: אסי קיפר ההתאחדות לכדורגל

מגרמניה לאיטליה? דיווח: דניאל פרץ עשוי לעבור מבאיירן למילאן

באיטליה דווח כי הגרמנים מעוניינים לרכוש את השוער של מילאן והשוער הישראלי עשוי לעשות את הדרך ההפוכה. וגם: החולצה של קפטן הפועל חדרה שמשרת במילואים על גבול לבנון והפך לסמל תימכר - כמה תשלמו עליה?
מיכאל וייסרמן | (1)

דניאל פרץ הפך לאחד הנושאים המעניינים בכדורגל הגרמני בסוף השבוע, בעיקר בשל המלחמה בישראל שהפכה לנושא המדובר בעולם. חברו של פרץ לקבוצה, נוסייאר מזראווי, התבטא נגד ישראל והדבר הכעיס את השוער הישראלי וזה גרם לסערה במועדון. הבוקר (שלישי) פורסם באיטליה כי פרץ עשוי לעזוב בקרוב ואולי לעבור למועדון גדול אחר- מילאן.

תקנו? החולצה של זלקה (צילום: באדיבות הפועל חדרה)

 בעיתון "calciomercato" המקומי מספרים שבאיירן מעוניינת בשוער מילאן, מייק מניאן. "הרעיון של באיירן הוא להניח על השולחן הצעה של 60 מיליון אירו ובנוסף גם את דניאל פרץ, שיהפוך לקלף מיקוח", נטען בכתבה. בכל מקרה נראה כי מילאן תדרוש לפחות 80 מיליון אירו ללא קשר לשוער הישראלי. עוד נכתב: "באיירן אמנם מאמינה בפרץ. לא סתם היא החתימה אותו על חוזה לחמש שנים. עם זאת, האפשרות להביא את מניאן אטרקטיבית בהרבה. באשר לפרץ, הוא יכול להפוך ליורש של מניאן".

בחזרה לישראל. מי שהפך לאחד האנשים הכי מפורסמים מאז פרוץ המלחמה הוא קפטן הפועל חדרה מנשה זלקה. האחרון שירת בפלוגת צנחנים וכבר יום לאחר פרוץ המלחמה התגייס למילואים ונמצא בגבול הצפון. השחקן זכה לאהדה גדול בקרוב כל אוהדי הכדורגל בישראל וכעת הפועל חדרה הודיעה כי היא מוציאה מהדורה מיוחדת של חולצת משחק של הקפטן. החולצה כוללת דגל ישראל ואת הכיתוב "ביחד ננצח". מחיר החולצה יהיה 180 שקל בלבד. מדובר בתופעה לא שכיחה במיוחד בכדורגל הישראלי, שאוהדים של קבוצות אחרות ידרשו חולצה של שחקן מקבוצה אחרת, אך זלקה נחשב לאחד מהשחקנים האהובים בליגת העל, ובמיוחד בתקופה הזו.

בינתיים שחקני כדורגל רבים ממשיכים במסע ההסברה שלהם על הלחימה בישראל והיחס בחו"ל וגם שוער העבר של מכבי חיפה, אמיר אדרי, העלה פוסט ובו כתב: " הפסקת אש? בתנאי אחד – שחררו את כולם (החטופים). זה התנאי היחיד ואז תיקחו שבוע להתארגן על פרידה מהעולם. אנחנו נחזור לכתוש אתכם. לא צריך לעצור עד שאין את כל השבויים. עכשיו התחלנו לכתוש אותם. לא לעצור!".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דניאל פרץ הוא בועה של התיקשורת (ל"ת)
    מאיר 24/10/2023 14:42
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.