דיווח בספרד: "אוסקר גלוך חולם על ריאל מדריד"
רד בול זלצבורג רשמה את אחת ההפתעות הגדולות במחזור הראשון של ליגת האלופות, כאשר גברה בחוץ על בנפיקה בתוצאה 0:2. אחד הכוכבים הגדולים בניצחון היה הקשר הישראלי, אוסקר גלוך שגם כבש את השער השני.
יגיע לבלאנקוס? גלוך (צילום: באדיבות מכבי תל אביב)
מחר (שלישי, 19:45) תארח זלצבורג במחזור השני את ריאל סוסיאדד וזה גרם לאחד האתרים הגדולים בספרד "מארקה" לערוך כתבה נרחבת על גלוך. בין השאר נכתב ש"גלוך חולם להגיע לריאל מדריד". עוד לפני מעברו לאוסטריה ציינו בסביבתו של הקשר כי הוא סירב להצעה של ברצלונה. גלוך נחשב לכישרון הישראלי הגדול ביותר ובחלק מהמקומות חוזים לו עתיד גדול אפילו משל שחקנים בכירים כמו יוסי בניון, ערן זהבי, טל בן חיים ודודו אוואט.
המנהל המקצועי של זלצבורג התראיין ואמר: "אוסקר ממש טוב. אנחנו שמחים שהוא החליט להצטרף אלינו למרות שקיבל הצעות רבות מקבוצות צמרת. הוא שחקן מיוחד. יש לו כישרון טכני נהדר, אבל בבקשה אל תפעילו עליו יותר מדי לחץ".
- אינטר רוצה את גלוך: עסקה של עד 25 מיליון אירו
- האם אוסקר גלוך שווה 30 מיליון אירו? זו הקבוצה שתגיש הצעה בקרוב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.תפסת מרובה -לא תפסת.עלייה מהירה=ירידה מהירה (ל"ת)שלמה 02/10/2023 12:46הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
