מייסדי פרפקטסקייל
צילום: החברה

פרפקטסקייל הישראלית גייסה 7 מיליון דולר

החברה הישראלית אשר פיחתה פלטפורמת בקרה ואופטימיזציה לסביבות הקוברנטיס (מערכת הפעלה לחוות שרתים) השלימה סבב גיוס סיד בהובלת קרן ההון-סיכון בלומברג קפיטל
איתן גרסטנפלד |

חברת פרפקטסקייל (PerfectScale), השלימה סבב גיוס סיד בהיקף של 7.1 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן ההון-סיכון בלומברג קפיטל, ולקחו בו חלק הקרנות UpWest, Prelude Ventures, K2 Access Fund, Inner Loop Capital, Triangle Tweener Fund, ו-Firestreak Ventures. מאז הוקמה בשנת 2021, גייסה החברה כ-10 מיליון דולר בסך הכל.

החברה הישראלית אשר הוקמה לפני כשנתיים פיחתה פלטפורמת בקרה ואופטימיזציה לסביבות הקוברנטיס (מערכת הפעלה לחוות שרתים). פתרון הענן של החברה מאפשר למשתמשים לזהות בעיות קונפיגורציה ואיך לטפל בהן. עם פרפקטסקייל ניתן לבצע באופן אוטומטי את ההתאמות לארגון ולהימנע מסיכונים הקשורים בניהול משאבים לקוי. הפעולות האוטומטיות מייעלות את התשתית באופן בטוח, תוך התאמה לשינויים המשפיעים על הסביבה. כך, צוותי הפיתוח וההנדסה יכולים לשלוט בעלויות ובקיימות הסביבתית של תשתית הקוברנטיס שלהם.

את פרפקטסקייל הקימו ב-2021 אמיר בנט (CEO), אלי בירגר (CTO) ומיכאל סקלאר (VP R&D). בחברה עובדים כיום 24 עובדים מישראל, אירופה וארה״ב. לדבע החברה, סבב המימון הנוכחי יאפשר לה להתרחב בקנה מידה עולמי, וכן היא מתכננת להאיץ את קצב הפיתוח שלה, להרחיב את המכירות והשיווק של מוצריה ולגייס עובדים נוספים. 

אמיר בנט, מנכ"ל ומייסד חברת פרפקטסקייל, הסביר כי ״זיהינו חוסר יעילות מדהים בפיקוח על תשתית קוברנטיס: ארגונים מקצים יותר מדי משאבי מחשוב לעבודתם וכך מגדילים את עלויות הענן ביותר מ-300% מהנדרש, או שהם מקצים פחות מדי משאבי מחשוב, דבר שפוגע בטיב השירות או מביא לקריסתו. הפתרון שלנו מהפכני כי הוא מאפשר לפשט את תהליך האופטימיזציה של העלויות והביצועים של קוברנטיס, כך שכל חברה, לא משנה מה גודלה או חוזקה בתחום יכולה להפיק בקלות את המיטב ממה שיש לקוברנטיס להציע״.

איליה שניידמן, סגן נשיא ומנהל השקעות בבלאמברג קפיטל, אמר כי "ככל שארגונים מאמצים יותר ויותר יישומים מבוססי קונטיינרים (יחידת הבסיס בקוברנטיס), האופטימיזציה של סביבת הפיתוח הופכת לקריטית. לחברת פרפקטסקייל יש את החזון האסטרטגי והצוות שיאפשרו לעצב את העתיד של יישום עבודה בענן. בלאמברג קפיטל מצפים לשותפות ארוכת הטווח עם הצוות של פרפקטסקייל והמשקיעים שלה, ושמחים על הצטרפותם לפורטפוליו של הקרן״.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".