עלי מוחמד חתם על חוזה חדש בחיפה. איפה הוא מדורג ברמת השכר?
עכשיו זה סופי ורשמי. הקשר הניז'רי, עלי מוחמד, חתם על חוזה חדש במכבי חיפה ויישאר בכרמל עד קיץ 2027. הקשר נחשב לאחד השחקנים המשמעותיים של הירוקים בשנים האחרונות ואחד העוגנים בזכייה של הקבוצה בשלוש אליפויות ברציפות ובהגעה לשלב הבתים של ליגת האלופות.
נשאר בירוק. מוחמד (צילום: טוויטר מכבי חיפה)
ראוי לציין כי מוחמד היה עד עכשיו בין השחקנים שהשתכרו הכי מעט בקבוצה וכעת ייכנס לעשרת המרוויחים הגדולים במועדון. על פי חוזהו החדש צפוי מוחמד להרוויח כ-350 אלף אירו לעונה וישתווה בשכרו לבלם לורנצו שימיץ' שהגיע הקיץ למועדון.
בראש הרשימה נמצא דיא סבע עם שכר של 600 אלף אירו לעונה ואחריו נמצא צ'רון שרי שמרוויח חצי מיליון אירו לעונה. עבדולאי סק שדרג את שכרו לפני מספר חודשים ושכרו מגיע ל-425 אלף אירו לעונה ואחריו פרנדצי פיירו עם שכר של 420 אלף אירו לעונה. דולב חזיזה סוגר את החמישייה עם 400 אלף אירו לעונה. עוד ברשימה, לפני מוחמד, נמצאים המגנים דניאל סונגורן ופייר קורנו.
- הקומץ יכול לקלל, אבל לסבע ומכבי חיפה יש בסוף גם אינטרס כלכלי
- מאחורי הקלעים: מה קורה בין דיא סבע למכבי חיפה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקשר בן -27 הגיע לחיפה בקיץ 2021 מבית׳"ר ירושלים ממנה נרכש ב-1.4 מיליון דולר תמורת 80 אחוז מכרטיסו ומאז רשם במדים הירוקים 116 משחקים. מוחמד זכה עם הירוקים בשתי אליפויות, פעמיים באלוף האלופים, פעם אחת בגביע הטוטו והעפיל עם הקבוצה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג ועלה לשלב הבתים של ליגת האלופות בשנה שעברה. בנוסף, מוחמד זכה גם בגביע הטוטו עם בית"ר ירושלים.
מוחמד אמר לאחר החתימה: "אני מאושר להמשיך במועדון שהפך לי לבית מהרגע הראשון. אעשה הכל כדי לשמח את הקהל ואת החברים שלי לקבוצה. חג שמח". המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן אמר: "שמחים להודיע על הארכת הסכמו של עלי מוחמד. עלי מעמודי התווך ואחד משחקני המפתח בסגל הקבוצה. אנו מאחלים רגעי אושר, שמחה ותארים אישיים וקבוצתיים בירוק. בהצלחה עלי״.
- 1.מיכל 01/10/2023 22:34הגב לתגובה זוהוא צעיר אל תשבו עליו גם לשוערים לא מנוסים מגיע הזדמנות עובדה שמכבי חיפה ניצחה!
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
