רשפורד נפגע בתאונה. באנגליה תהו: כמה עלה רכבו?
מנצ'סטר יונייטד חגגה השבוע את ניצחונה השלישי העונה, כאשר גברה בחוץ על ברנלי בתוצאה 1:0. הסיפור המשמעותי של המשחק אירע דווקא לאחריו. הכוכב הגדול של הקבוצה, מרקוס רשפורד, היה מעורב בתאונת דרכים.
תאונה קלה. רשפורד (צילום: טוויטר מנצ'סטר יונייטד)
על פי דיווחים, קרוב לחצות עזב רשפורד את מתחם האימונים של המועדון ובדרכו הביתה נקלע לתאונה עם אישה בגיל 74. גורמים במשטרת אנגליה מסרו כי החלוץ היה "אשם" בתאונה ולשני הנהגים אף נערכה בדיקת שכרות שהייתה שלילית. בנוסף, רשפורד אף הפיל את אחד מעמודי התאורה. המשטרה לא ביצעה מעצרים ואף לא הוזעק אמבולנס למקום מכיוון שהאישה לא רצתה להגיע לבית החולים.
ה"דיילי מייל" מדווח כי מרקוס רשפורד "התרסק עם הרולס רויס שלו בשווי של יותר מ-805,000 אירו לתוך מכונית בה נהגה סבתא בת 74".
"שני הנהגים היו מזועזעים. מרקוס בדק מיד אם האישה בסדר והחליף פרטי ביטוח", מסרו בסביבתו של החלוץ והוסיפו: "הפגיעה גרמה לכריות האוויר להיפתח. האישה הייתה מאוד מאוד מזועזעת ומבולבלת. היא לא אוהדת כדורגל ולא היה לה מושג מי זה מרקוס רשפורד".
- מניית מנצ'סטר יונייטד צונחת לאחר ההפסד בגמר הליגה האירופית; כמה הקבוצה שווה?
- לא תאמינו: כמה היו שוות ריאל מדריד והסיטי לפני עשור וכמה היום?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
החלוץ הגיע למקום עם מכונית היוקרה שלו, רולס רויס, בשווי 804 אלף אירו. האוטו נפגע בצורה קשה.
רשפורד, 25, רשם את העונה הטובה בקריירה שלו בשנה שעברה והבקיע 30 שערים ועזר לקבוצתו לסיים במקום השלישי. חוזהו של השחקן מסתיים בקיץ הקרוב משמע כבר בחודש ינואר הקרוב הוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות ולכן ביונייטד כבר הציעו לו חוזה חדש ובו שכר גבוה של 375 אלף ליש"ט לשבוע שיהפוך אותו למשתכר הגבוה במועדון והחלוץ צפוי להסכים להצעה. עד כה הרוויח רשפורד שכר של 300 אלף ליש"ט לשבוע. מי שהיה המשתכר הגבוה עד כה במועדון הוא השוער הספרדי, דויד דה חאה, שהשתכר גם כן ב-375 אלף ליש"ט לשבוע אך עזב הקיץ ובשלב הזה כלל לא חתם במועדון אחר.
רשפורד זכה עם יונייטד בשלל תארים כמו הגביע האנגלי, הליגה האירופית ומגן הקהילה. טן האח התייחס למצבו של רשפורד בתחילת העונה ואמר: "אני לא מודאג מהמצב כי אני חושב ששני הצדדים מבינים מה נכון להם ולכן רשפורד עוד יתרום רבות למועדון".
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
