ישראל בדרך ליורו? זה מה ששווה היריבה הבאה שלה - בלארוס
נבחרת ישראל בכדורגל ממשיכה את המסע שלה במוקדמות היורו 2024 ותפגוש הערב (שלישי, 21:45) את נבחרת בלארוס. ישראל סיימה בתיקו 1:1 מול נבחרת רומניה במוצאי שבת.
מגיעים לבלומפילד. נבחרת בלארוס (צילום: אופ"א רשמי)
מאידך, חלק מהאוהדים מאוכזבים מאחר וישראל הייתה חייבת לחזור מבוקרשט עם מלוא הנקודות. לכן, המשחק מול בלארוס הופך לאחד המשחקים החשובים במוקדמות. גם בקרב האוהדים הישראלים מרגישים היענות רבה, כאשר נכון לכתיבת שורות אלה נותרו פחות מאלף כרטיסים למשחק. זה יהיה המשחק השני בין הקבוצות. במשחק הראשון ניצחה ישראל בתוצאה 1:2 משערים של שון וייסמן ואוסקר גלוך.
האופטימיות של האוהדים מגיעה מכך שבלארוס נחשבת לחלשה מישראל גם על המגרש וגם בשווי השוק של שחקניה. שווי השוק של שחקני נבחרת ישראל הוא 65.45 מיליון אירו ואילו שווי השוק של בלארוס הוא 13.4 מיליון אירו.
- אינטר רוצה את גלוך: עסקה של עד 25 מיליון אירו
- האם אוסקר גלוך שווה 30 מיליון אירו? זו הקבוצה שתגיש הצעה בקרוב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אם לא די בכך, בלארוס תגיע למשחק הזה ללא אחד מכוכביה הגדולים, מקס אבונג המוצהב. אגב, הוא שני בטבלת שווי השוק של שחקני הנבחרת עם 1.2 מיליון אירו. אבונג משחק בקבוצת אסטנה הקזאחית. השחקן המשמעותי בסגל של האורחים הוא החלוץ, ויטלי ליסקוביץ', שמשחק ברובין קאזאן ושווי השוק שלו הוא 1.3 מיליון אירו. שחקן נוסף ששווה התייחסות הוא הקשר קיריל קפלנקו, עם שווי שוק של מיליון אירו וגם הוא משחק בליגה הרוסית במדי אורנבורג. אקס קריית שמונה, איוואן בכר, עבר העונה לדינמו מינסק ושווי השוק שלו עלה מ-400 אלף אירו בימיו בקבוצה של איזי שרצקי ל-600 אלף אירו כיום. שחקן מוכר נוסף הוא הבלם דניס פוליאקוב מהפועל חיפה ששווי השוק שלו הוא 350 אלף אירו.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
