כמה כסף ישלמו אוהדי אינטר מיאמי על חולצה של מסי?
אינטר מיאמי וליונל מסי הם ללא הספק הדבר ה"חם" בכדורגל בארה"ב. מאז מעברו של הסופרסטאר הארגנטינאי לליגת ה-MLS אוהדים רבים בעולם עוקבים אחרי הפרוייקט האמריקאי ומסי כבר הספיק להיות מעורב ב-11 שערים של קבוצתו.
מברצלונה למיאמי. מסי (צילום: טוויטר ברצלונה)
עד הגעתו של מסי החזיקה מיאמי במאזן הגרוע בליגה אבל מאז הגעתו היא זכתה בגביע האמריקאי ונמצאת ברצף של משחקים ללא הפסד גם בליגה. כעת היא רוצה להגיע לצמרת הגבוהה.
העניין של מסי הפך להיות גם כלכלי ומסחרי. המכירה של חולצת אינטר מיאמי נמצאת בשיא המכירות. בחודש יולי האחרון דווח כי גם חברת "אדידס" שנחשבת לבעלת חסות של המועדון הודיעה על ביקוש חסר תקדים של חולצתו של מסי.
- ריטיילורס ממשיכה לצלול - צניחה של 62% ברווח
- היום לפני: נעצר בעליה של חברת הנפט הגדולה ברוסיה ואדידס חותכת את השת"פ עם הראפר הבעייתי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בין השאר דווח כי גם אוהדים שהזמינו את חולצתם בסוף חודש יולי ובחודש אוגוסט ייאלצו להמתין עד אוקטובר לקבלת החולצה וזה אומר שכל הזמנה של חולצה מגיעה לפחות אחרי חודש וחצי ללקוח. מחיר החולצות נע בין 150-450 דולר.
הכוכב הארגנטינאי כזכור החליט בעבר לוותר על חוזה בערב הסעודית בסכום של 1.2 מיליארד אירו לשנתיים ובמקום זה בחר להצטרף לקבוצה האמריקאית תמורת 54 מיליון אירו לעונה. הוא גם חושב על היום שאחרי הכדורגל וחתם על חוזה לכל החיים עם נותן החסות, אדידס, כאשר הקשר יקבל סכום של כ-60 מיליון דולר לעונה. בנוסף, בארה"ב דווח כי מסי יקבל גם עשרות מיליונים מהעסקה עם חברות "אפל" ו"פנאטיק" והדבר למעשה שכנע אותו שלא להגיע לערב הסעודית.
- 2.דנה 07/09/2023 20:20הגב לתגובה זוובאמזון אפשר להשיג בפחות!!
- 1.ZERO (ל"ת)ברי 06/09/2023 11:52הגב לתגובה זו
- וואו. כמה שנאה (ל"ת)בן 06/09/2023 13:58הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
