מטורף: כמה כסף תוציא ותכניס מנצ'סטר סיטי בסוף השבוע?
חלון ההעברות באירופה צפוי להסתיים בימים הקרובים וקבוצות רבות באירופה מנסות לעשות את השינויים האחרונים בסגל וביניהן מנצ'סטר סיטי. זוכת הטרבל בעונה האחרונה כבר צירפה את הבלם, יושקו גברדיאל, ואת הקשר ז'רמי דוקו וכעת קרובה לסיים את הרכש השלישי בדמותו של מתיאוס נונייס.
יעבור לצ'לסי? פאלמר (צילום: טוויטר מנצ'סטר סיטי)
האחרון סיים עונה נהדרת בוולבס ועל פי דיווחים באנגליה אז סיטי הגיעה לסיכום על רכישתו תמורת 47.27 מיליון ליש"ט. נונייס צפוי להגיע על חשבונו של קווין דה ברוינה הפצוע שצפוי לחזור רק לקראת בשנת 2024. נונס, 24, החל את הקריירה בליגה השנייה בפורטוגל בקבוצת אשטוריל וב-2019 חתם על חוזה לחמש שנים בספורטינג ליסבון, שם הפך לאחד השחקנים הטובים בליגה הפורטוגלית. בקיץ של העונה שעברה נרכש על ידי וולבס תמורת 45 מיליון ליש"ט ובעונה שעברה בפרמייר ליג כבש 4 שערים ב-34 משחקים. בקריירה שלו זכה בשלושה תארים בפורטוגל: אליפות, גביע וסופר קאפ. נונייס אמור להשתדרג בשכרו שעומד כיום על 6 מיליון אירו וכעת ירוויח כ-9 מיליון אירו.
מאידך בסיטי גם מבינים כי בעקבות חוקי ה"פייר פליי" יש צורך להיפרד ממספר שחקנים ואחד מהם יהיה ככל הנראה הקשר קול פאלמר. פאלמר, 21, גדל במועדון ונחשב לאחת הכשרונות הגדולים של הכדורגל האנגלי. כבר לפני שנתיים ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה של פפ גוארדיולה כאשר החליף דאז את אילקאיי גונדואן והרגע המשמעותי שלו במועדון היה לפני שבועיים כאשר כבש שער שיוויון במשחק הסופר קאפ האירופי מול סביליה שהביא בסופו של דבר לפנדלים שם ניצחה סיטי וזכתה בתואר.
- 18 מיליון אירו: החלוץ הענק יחזור למנצ'סטר סיטי, כי אשתו רוצה
- 20 שנה ארסנל מחכה לזכות באליפות. החמצה אחת אמורה למנוע ממנה לחגוג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
