מכבי תל אביב חתמה על הסכם חסות. זה הסכום שתקבל
מכבי תל אביב נמצאת כיום בכושר הטוב ביותר בישראל. הצהובים תחת המאמן החדש, רובי קין, פתחו את העונה נהדר לאחר ניצחון במשחק האירופאיות במסגרת גביע הטוטו 1:6 על הפועל באר שבע ולאחר שעלו ב"סטייל" לסיבוב השני בקונפרנס ליג - הם גברו בשני המשחקים על היריבה ממולדובה, פטרוקוב. בשבוע שעבר סיימה הקבוצה בתיקו 1:1 במשחק החוץ מול א.א.ק לרנקה במסגרת הקונפרנס ליג וביום חמישי תשחק בגומלין במטרה לעלות לשלב הבא.
בינתיים מחוץ למגרש, מכבי תל אביב ו- CARGO, חברת הפצה המעניקה שירותי שילוח ושירותים טכנולוגיים לאתרי סחר אונליין, חתמו על הסכם חסות לשנתיים נוספות בהן לוגו החברה יופיע על גבי גב החולצה הרשמית של המועדון, בגדי האימון ומדי אקדמיית הנוער.
כמו כן, CARGO תמשיך לקחת חלק בפעילויות ותרומה למען הקהילה בשיתוף קרן מכבי תל אביב למען אספקה מהירה ואישית של אריזות מזון לחג. על פי ההסכם יקבל המועדון התל אביבי שני מיליון שקל על כל התקופה.
מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, בירך ואמר: "אנו שמחים ש-CARGO חתמה על הסכם חסות חדש. CARGO היא חברה מובילה השואפת לספק פתרונות טכנולוגיים בתחום המשלוחים. אנו שמחים שהקשר התפתח לכך ששם המותג יופיע כעת על החולצה הרשמית של המועדון. כולנו מצפים להתקדם במערכת היחסים במהלך החודשים הקרובים! #תמיד מכבי".
נציגי החברה ובן מנספורד בחתימה (צילום:יחצ)
בעלי החברה, ליאור גזית ורם-אל בנימין הוסיפו: ״אנחנו ב-CARGO רואים כערך עליון את קידום הספורט הישראלי ועולם הכדורגל בפרט. הערכים המשותפים של מכבי תל אביב ו-CARGO הם שאיפה למקצוענות ולמצוינות ללא פשרות. לכן החסות של CARGO למשפחת מכבי תל אביב בכדורגל היא טבעית לנו ואנחנו סבורים כי שיתוף הפעולה בנינו ירחיב קרנות, יצמיח הצלחות ויבשל ניצחונות, וכמובן שהטוב עוד לפנינו".
- 1.יואב 16/08/2023 14:59הגב לתגובה זותמיד משמח לראות צעירים מצליחים.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
