18.6 מיליון אירו: הכירו את היריבה הבאה של הפועל באר שבע
ליגת העל תיפתח רק בעוד מספר שבועות אבל הפועל באר שבע כבר סוערת ובעיקר מחוץ למגרש. זה התחיל בתבוסה ביתית 6:1 למכבי תל אביב במשחק האירופאיות, נמשך ביכולת חלשה בשלב הראשון של הקונפרנס ליג והגיע לשיאו שלשום עם ההודעה הרשמית של המועדון סביב השעייתו של הקשר רמזי ספורי.
יפתיעו בטרנר? שחקני לבסקי סופיה (צילום: לבסקי סופיה)
ספורי הושעה בשל עימות פיזי עם הקשר שי אליאס, לאחר משחק שש בש. העימות גרר גם פגיעה של הקשר בחלוץ שגיב יחזקאל. בינתיים, מקווה המאמן אליניב ברדה לאזן את השורות ולצאת לדרך חדשה במסגרת הקונפרנס ליג כאשר הערב (חמישי, 20:00) הוא יתמודד נגד לבסקי סופיה הבולגרית.
לבסקי סופיה נחשב לאחד המועדונים הגדולים בבולגריה עם 26 זכיות באליפות ו-26 גביעים. מדובר בקבוצה שנמצאת באופן קבוע במסגרת האירופית. בשלב הקודם עברה לבסקיה את שקופי המקדונית (0:2 בחוץ והערב 0:1 ביתי משער של מרין פטקוב בדקה ה-11 של תוספת הזמן) והיא מקווה לעבור את היריבה הישראלית. הבכורה בבולגריה עברה בשנים האחרונות ללודוגורץ העשירה, אבל ללבסקי עדיין יש בסיס אוהדים רחב מאוד והיא זוכה לתמיכה גדולה מהיציעים.
- בדיקה: למרות רכש במיליונים, הקבוצות הגדולות הרוויחו בשל מכירת שחקנים
- נחשף: כמה מרוויחים הזרים החדשים במכבי ת"א, חיפה, בית"ר ובאר שבע?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
